𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐞𝐧

332 25 4
                                    

— szerelmi háromszög

 

jungkook kinyitja a szemét, hogy a meleg szemek máris visszabámuljanak rá, jimin hirtelen elfordul, mert az arca kipirul, mert rajtakapták, hogy a férjét bámulja, valahogy alvás közben sikerült összekulcsolódniuk, jungkook keze szorosan átöleli jimin derekát, miközben a férfi ökölbe szorított kézzel szorítja jimin mellkasát.

"Jó reggelt!" jimin lehunyja a szemét jungkook reggeli rekedtes hangján, és érzi, hogy borzongás fut végig a gerincén. "Mennyi ideig voltál ébren?" Jungkook arrébb lép és felül, hátraveti a fejét, miközben egy durva nyögést ereszt ki egy ásításon keresztül.

"Nem telt el olyan sok idő, gondolod, hogy az ajtó most már nyitva van?" Jungkook lehúzza a takarót Jiminről, és hagyja, hogy elmenjen, hogy ellenőrizze az ajtót, sikeresen kinyitva azt, "megyek, készülődöm a suliba, mindjárt találkozunk" Jimin szelíden mosolyog, mielőtt elindul, és megáll a kertben, amikor meglátja Taehyungot.

"Taehyung? Mit csinálsz itt ilyen korán?"

"Jimin. .." a férfi odarohan, nagy keze eltakarja Jimin kezét, és Jimin elkomorul, amikor meglátja, hogy Taehyung szemei alatt gyulladások vannak, "igen, mi a baj? Beteg vagy?".

"Nem történt semmi, ugye? Jól vagy, ugye?" Taehyung hangjában elkeseredett bágyadtság van, mintha nem akarná elfogadni a tényt, hogy Jimin és az unokatestvére egy szobát osztottak meg egymással, és isten tudja, mit csináltak. "Miről beszélsz? persze, hogy jól vagyok..." - vágta félbe az ezüsthajú a saját meglepett felkiáltása, amikor a karok szorosan átölelték, a saját kezei az oldalára hullottak, nem merte viszonozni az érintést.

"taehyung-ah miért vagy ilyen?kérlek, engedd, hogy..." jimin zihál, ahogy a súly hirtelen eltűnt a testéből, és érzi, hogy a háta idegen mellkasnak ütközik, ahogy taehyungot durván lerántják a testéről, jimin látja, hogy dühös tekintet telepszik jungkook arcára, ahogy dühöng, szemei tele lánggal: "mi a faszt csinálsz?" hangja átdübörög a csendes reggelen, a két férfi közé lépve, miközben szemei tőröket szegeznek saját unokatestvérére.

taehyung ugyanezt a tekintetet vetette a szemére, de nem tett egy lépést sem, hogy visszavágjon, egyszerűen hátralépett. "Én csak üdvözöltem őt"

Jungkook gúnyosan felszisszen, "üdvözölted? Muszáj ilyen közel ölelned?" Jungkook összeszorított fogakon keresztül beszélt, Taehyung arca előtt, miközben hangját méreggel fűszerezte, "ő még mindig a férjem, ne nyúlj hozzá az engedélyem nélkül" a fekete hajú még egy pillantást vetett a férfira, mielőtt magával rántja Jimina-t, vissza a birodalmába.

"Nem azt mondtad, hogy iskolába készülsz? akkor miért voltál a kertben?" jungkook végül elengedte a szoros fogást jimin csuklóján, amitől a férfi fájdalmasan felszisszent , miközben a hercegre ráncolta a homlokát, "elsétáltam mellette és megláttam őt, ez normális, hogy üdvözlöm őt. csak nem tudtam, hogy így viselkedik.miért vagy dühös rám?" jungkook kifújta magát, mielőtt távozott, becsapva maga mögött az ajtót.

Jimin sírni akar.

"Taehyung-ah, miért öleltél meg ma reggel?" Jimin megtörte a csendet, ami elborította őket, mindkét férfi az iskola színháztermében, a félhomályos lámpák lágy fényt vetettek az egyébként sötét terembe, miközben Taehyung az egyik széknek támaszkodott, míg Jimin néhány székkel mögötte ült.

taheyung nem fordul meg, amikor válaszol: "Azt hiszem, közelebb kell állnunk egymáshoz. ...hogy összeházasodhassunk "erre jimin felegyenesedik az ülésében, miközben zavartan pislog párat, "mit jelentsen ez?" hallja, hogy taehyung sóhajt, de a másik még mindig hátat fordít neki, miközben folytatja.

"kedvellek, jimin, először azt hittem, hogy csak azért akarlak, mert az enyémnek kellene lenned, de ahogy múlik az idő, nem tudom megállni, hogy ne mondjam magamnak: "ha a férjed lennék, nem bánnék veled így", és e gondolat miatt akarok a leendő király lenni. én...most már tényleg kedvellek" - fordul, hogy megnézze jimin-t, a férfi lehetőleg minden szemkontaktust elkerülve.

Jimin nem hisz a fülének, ez nem az a Taehyung, akit ismert, az a Taehyung, akit ismert, még csak nem is akarná átvenni valaki más helyét. "taehyung, ne viccelődj így" mondja, de a szőke megrázza a fejét, miközben teljesen a trónörökös felé fordul: "nem viccelek, nem tudok úgy gondolni rád, mint az unokatestvérem férjére, már nem tudok uralkodni az érzéseimen".

"Ez nem jelenti azt, hogy mondhatsz ilyeneket" Taehyung összevonta a szemöldökét, kezét a zsebébe dugta, "én más vagyok, mint Jungkook, nem fogod magányosnak érezni magad a palotában" Jimin érzi, hogy a torkában gombóc telepszik, nem képes kimondani egyetlen szót sem. "félsz, hogy kritizálnak majd?" Taehyung mosolyogva kínálja őt, "ne aggódj, mert én egy hatalmas király leszek".

"ah miért avatkozik folyton közétek? meg kell ölnöm, vagy mi?" - morogja Jing egy teli szájjal, a körülötte lévők egyetértően bólogatnak, nem mintha bárki is ellenkezne, amikor Yugyeomról beszéltek. "a pletykák csak pletykák,hamarosan lecsillapodnak. jól vagyok srácok" jimin a lehető legnagyobb mosollyal próbálja megnyugtatni őket,de a taheyunggal való konfrontáció után és a saját jungkook iránti érzéseire gondolva,a mosoly egy kicsit tompább lett.

jimin lelkileg felnyög, amikor meglátja az alakot a verandán állni, lassan felsétál, amikor taehyung megfordul és feláll, amikor meglátja jimint, "hé, elkéstél ma" jimin hang nélkül elsétál mellette, megáll, amikor taehyung megragadja a karját, arcán egy csüggedt kifejezéssel, "hadd menjek" mondta halk hangon, de jimin figyelmen kívül hagyta a könyörgését, és némi erővel elhúzta a karját, "ne érj hozzám így", ez az első alkalom, hogy jimin ilyen keményen szólt a férfihez, és érzi a bűntudatot a mellkasában, de tartja magát, hogy ne legyen gyenge.

"Én vagyok az unokatestvéred férje, és én vagyok a jövendőbeli király férje. . .úgyhogy mostantól vigyázz, mit mondasz és mit teszel - mondja hangosan jimin, és elindul, távozni, de taehyung hangja ismét megállítja: - "nem illesz Jungkookhoz, tudod, milyen rideg".

"ezért tanulok, és ahogy telnek a napok, kezdem megérteni őt, és beleszeretek" Taehyung félrenéz, kezeit ökölbe szorítja, "egy dolgot biztosan tudok, Jungkook nem mohó valamiért, ami nincs is meg neki" - ez minden, amit Jimin mondott, mielőtt elsétált, és Taehyungot ugyanolyan döbbenten és sértődötten hagyta ott, mint őt.

jimin becsukja a szobája ajtaját, és leteszi a táskáját, amikor meglát valamit az ágya tetején.közelebb megy, és a szíve elszorul, mert meglát egy képet jungkookról és yugyeomról, mindez egy szalaggal az oldalán. remegő ujjakkal veszi fel a fényképek halmát, és lehúzza a szalagot, hogy megnézze a többieket, szánalmas, ahogyan érzi, ahogyan összeszorul a gyomra, és ahogyan megszakad a szíve, de amire nem volt felkészülve, az az, hogy meglátja a fotót, amelyen mindkettőjüket csókolózva örökítik meg, és remegő lélegzetet ereszt, amikor saját szemei előtt látja a bizonyítékot, hogy a pletykák,végül is nem voltak pletykák.

A képek kicsúsztak a kezéből a könnyeivel együtt, amelyeket nem tudott visszatartani.


Köszi,hogy elolvastad♡







𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang