𝐭𝐰𝐞𝐥𝐯𝐞

417 22 0
                                    

—egy kis időre

 

a park penthouse-ában maradtak egy hétig, végül azt mondták, hogy a búcsút vesznek, és az igazat megvallva, Jungkook igazán nagyra értékelte és élvezte az egészet. Az eltöltött időt, meleg volt a házukban, mindig hívogató, és úgy érezte, mintha  soha nem kell aggódnia, a koronahercegként viselt kötelezettségei miatt. De tudta, hogy ez nem lesz így, ha egyszer már nem lesznek itt,visszalépnek a palotába.

"vigyázz magadra anya, apa. szeretlek" - mondja halkan az ezüsthajú, és még egyszer átöleli szüleit, mielőtt megfordulna, hogy távozzon, a fejét mindvégig mélyen lógatva.

"Jimin" - dúdolja az említett férfi, tekintete még mindig a földre szegeződik, és Jungkook felsóhajt, mielőtt felfelé billenti a másik fejét, saját szíve megszakad a másik gyönyörű barna szemének megrázó tekintetétől,

"Majd ellátogatunk ide, ha tudunk, rendben? kérlek, ne sírj" - szipogott Jimin, észre sem vette, hogy könnyek folynak a szeméből, és bólintott, keményen letörölte őket, miközben beszálltak a kocsiba, az út vissza a palotába csendes volt, mivel mindkét férfi mélyen a saját gondolataiba merült.

"felség" Mr. Lee arca mosolyra derült Jungkook és Jimin láttán, meghajolt előttük jimin szolgáival együtt. "Jó látni mindkettőjüket. mintha a fényt újra felkapcsolták volna" - mondta Jimin. halkan

felnevet, míg Jungkook meleg mosollyal köszönti az öreget, mielőtt odamegy a az idősebbik birodalmába, hogy átadja üdvözletét.

"Nagyon barátságosak és melegszívűek voltak, egyenrangú félként kezeltek, és ez arra késztetett, hogy új perspektívából nézzek a dolgokra" - mondta jungkook. az apjával és a nagy királynővel folytatott beszélgetései között.

"úgy bántak egymással, mintha barátok lennének, együtt töltik az időt, együtt játszanak, mintha olyan erős lenne a kötelék, mint egy család" - mosolygott , és a nagykirálynő tovább kérdezősködött az ottani látogatásáról.

"Ahogy telnek a napok, aggódom apád egészsége és jólléte miatt, remélem, mint koronaherceg, te is felelősséggel tartozol, és kötelességtudóan vállalod majd" - kezdte Jungkook édesanyja, amikor már csak ketten voltak a szobában. "Igen, felség", ahogy elgondolkodik a közelmúlt eseményein, a szavak csak úgy lecsúsztak a nyelvéről, "anya...", az anyjára pillant, és tudja, hogy a nagy szemek, amelyek visszabámultak rá, a reakció volt, amire gondolt.

"herceg, mit mondtál az előbb?" - amikor Jungkook nem válaszol, a nő összevonja a szemöldökét, "a trónörökös háztartásában töltött idő elgyengítette? Gondolj Taehyungra és az anyjára, bár úgy tűnik, mintha nem lennének... a trónörökösként elfoglalt helyed könnyen lehet, hogy... Visszavehetik. Te vagy a trónörökös pozíciójában, ne hagyj cserben."

Jimin a homlokát ráncolja, amikor meglátja a fekete hajú férfit, aki a, szobájuk előtt elhelyezett fotelben ül, és nem bámul semmi különöset, de jimin a vállában lévő feszültségből, abból, ahogyan a vállai megfeszülnek, abból, ahogyan a szemei mozognak, ajkai kissé lefelé görbülnek, és sötét szemei élettelennek és fáradtnak tűnnek, tudja, hogy valami történhetett, amikor korábban meglátogatta a királyi családot.

Jimin csendesen helyet foglal a férfi melletti bőrkanapén, egy ideig figyeli Jungkookot, mielőtt levegőt vesz: "Felség?" - próbálkozik, és amikor Jungkook megfordul, hogy ránézzen, mosolyogva fordul a férfi felé: "Mi a baj?".

"Mióta beszélsz velem hivatalosan?" - kuncog Jungkungk, és inkább megismétli a kérdését, amire a hercegtől egy vállrándítást kap. "azt mondtad, hogy valahányszor le vagy törve, remélted, hogy jövök és felvidítalak, igaz?" Jungkooks felkapja a fejét, amikor Jimin hirtelen az ölébe ül, karjai lassan a nyaka köré kígyóznak.

𝐑𝐨𝐲𝐚𝐥 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏOnde histórias criam vida. Descubra agora