13.Rész

116 6 0
                                    

-Jó napot!Látom már felébredt a beteg.Hogy érzi magát kisasszony?-Kérdezte egy fiatal orvos tőlem.

-Kicsit fáj az oldalam, de már egész jól érzem magam.-Ültem fel közbe, mert szerettem volna felállni.Lando segítségével sikerült felállnom, majd az orvos elé sétáltam.

-Szuper, pár nap múlva a fájdalma el fog múlni, ne aggódjon!Van egy két papír, amit alá kéne írni.-Tette le az asztalra a papírokat.-Ki lesz a hozzátartozó, aki hazaviszi a beteget?-Nézett a fiúkra az orvos.

-Majd én hazaviszem!-Mondta Lando és elindult a papír felé aláírni.-És vele maradok pár napig, ameddig teljesen meg nem gyógyul.-Aláírta a papírokat, majd elindult a bőröndöm felé.-Mehetünk Wendy?

-Igen, kész vagyok!-Kinyitotta előttem az ajtót, majd elköszöntünk az orvostól és lementünk a kocsihoz.Betette a bőröndöt a csomagtartóba, majd beült mellém a kocsiba.Elindultunk, de szinte halálfélelmem volt, mivel Lando tiszta ideg volt és úgy vezetni nagyon nem biztonságos.

-Mivel fenyegetett meg téged?-Kérdezte feszülten, de az útról egy percre se vette le a szemét.

-Minden hónapban kell fizetnem neki 5 milliót és meg kell nyernem az összes versenyt, különben...-Nem folytattam a mondatot, mert tudtam, hogy tudja a mondatom végét.Nem akartam neki elmondani, de ha hazudtam volna, az csak rontott volna a helyzeten.

-Kifizetjük neki, hogy békén hagyjon és a versenyek után nem maradhatsz egyedül.-Szinte parancsoló hanggal mondta, még mindig csak előre nézve.

-Lando tényleg nem kell ebbe belefolynod, mert csak te is rosszul jársz.-Próbáltam lebeszélni erről az ötletéről.

-Megoldjuk együtt!-Nézett rám magabiztosan.

Bementünk a lakásomba és ameddig Lando teát készített nekünk, adddig átöltöztem kényelmesebbe.Befeküdtem az ágyba, majd megnéztem a telefonom és láttam, hogy egy csomó nem fogadott hívásom volt Luisatól.Úgy döntöttem, hogy visszahívom, mert lehet valami baj van.

-Szia Luisa, mi..-Azonnal a szavamba vágott.-Úristen W, te még élsz.Jézusom nagyon beszartam, hogy nem vagy jól.Lando írt nekem, hogy történt valami és azonnal megy a kórházba.Én is akartam, de anyáék az istenért se engedtek el.Hogy vagy, minden okés??És mégis, miért vagy te Lando Norrissal??-Eközben Lando bejött a szobába, letette az éjjeliszekrényre a teáinkat, majd leült az ágy szélére.

-Nyugi Lu, jól vagyok.Egy két sebem van, meg egy lila folt az arcomon, de minden okés.Landoval még az első futamon taliztam, aztán azóta nagyon jóba lettünk.Veled mi a helyzet?-Néztem közbe mosolyogva Landora, aki szintén mosolyogva nézett rám.

-Ide figyelj, nem én vagyok most a fontos.Az a lényeg, hogy jól vagy és van veled egy férfi, aki meg tud védeni attól a mocsoktól.-Szinte úgy hadarta a szöveget, hogy érteni alig lehetett-Luisa, azonnal gyere ide hozzám!-Kiáltott Lu anyukája.-Bocsi csajszi, mennem kell, anyám hív.Kitartást, majd beszélünk és jó pasizást Landoval!-Nevetett, majd kinyomta a telót.

-Honnan tudtad a barátnőm instáját?-Kérdeztem tőle érdeklődve, miközben mind a ketten belekortyoltunk a teába.Tudtam, hogy instán találta meg,mert Lu szinte semmi mást nem használ.

-Ismerősöd instán.Meg a videó után megmaradt az arca, és így egyértelmű volt.-Mosolygott büszkén, majd felállt.Persze, az a rohadt videó.

-Figyelj, egy pár napig maradok és segítek neked, ha nem baj.-Hangján hallatszódott az aggodalma.

-Dehogy baj Lando, de csak akkor maradj, ha ráérsz és tényleg szeretnél is!-Nagyon örültem, hogy egy pár napot vele tölthetek.

-Örömmel segítek, de ha nem baj, én lefekszek aludni.Ha baj van vagy kell valami, akkor a nappaliban leszek.-Takart be jobban, majd a fejemre adott egy puszit.Elsőre nagyon fura volt, de iszonyat jó érzés volt és nagyon tetszett.

-Rendben, köszönöm szépen!Plédek és a párnák kint vannak a kanapé ágyneműtartójában.

Kiment a szobából, majd elaludtam.Nagyon jó érzés volt így aludni. Otthon voltam és Lando is velem volt, aki a biztonság érzet főforrása volt.



Sose tudtam veszíteni-Lando Norris fanfictionWhere stories live. Discover now