Kezdetek

463 10 0
                                    

Még középiskolás lehettem, amikor hirtelen megtetszett az F1.Mindigis nagy álmom volt, hogy egyszer orvos legyek, de aztán 15 éves koromban ez megváltozott.

Legjobb barátnőmmel nagy F1 fanok voltunk. Minden biosz és kémia órán versenyeket néztünk és egymásnak küldözgettünk képeket a pilótákról.Ez az a pont volt az életemben, ahol eldöntöttem, hogy én is versenyezni szeretnék.

-Luisa:Végre nyári szünet van, el se akarom hinni!-Mondta izgatottan a barátnőm.Nagyon várta már a nyarat és, hogy végre kiszabaduljunk a suliból.

-Wendy:Én se, de az biztos, hogy ez lesz életünk legjobb nyara!-Izgatottan válaszoltam neki, mivel nagyon sok F1- es futam várt ránk.

-Luisa:Remélem, de akkor biztos sulit fogsz váltani?-Hallottam a hangján, hogy félt a válaszomtól.

Na igen, eközben, hogy elérjem a célomat, beadtam a jelentkezésem egy magánsuliba.

-Wendy:Már beadtam a jelentkezésemet a suliba, szóval remélem felvesznek.-Próbáltam bíztató és kevésbé lehangoló lenni.

-Luisa:Ne félj, biztos felvesznek! De bárhogy is lesz, én mindig itt leszek neked és támogatlak mindenben.De azért nekem is hagyjál majd egy pilótát!-Nevette el magát miközben úgy megölelt, hogy levegőt alig kaptam.

Ez nagyon jól esett Luisatól és nagyon sok önbizalmat adott.És ezzel az utolsó mondattal elkezdődött a nyár, és egyre közelebb kerültem az új sulimhoz.

Sose tudtam veszíteni-Lando Norris fanfictionTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon