19. Rész

96 6 0
                                    

Lementünk Carlosékkal a táncoló tömeg közé, majd megkerestük a többi pilótát. Megpillantottam Landot, aki látszólag nagyon jól érezte magát. Odamentem mellé, amire egyből felfigyelt, majd közelebb hajolt a fülemhez, hogy jobban halljam amit mondani szeretne.

-Minden okés? Charles mondta, hogy hirtelen eltűntél.- Kérdezte miközbe az agyamba próbáltam összerakni a mondatot, mert egy szót se sikerült megértenem.

-Ja, csak kaptam egy eléggé érdekes üzenetet, aztán emiatt elmentem a mosdóba felhívni Luisat.

-Kitől és mégis milyen üzenetet? Főleg ilyen későn.- Értetlenkedett mellettem Lando, aki eddigre már a táncolást is befejezte és teljes komolysággal figyelt engem.

-Semmi fontos Lando, inkább hagyjuk.- Legyintettem a fiú felé, amit a kisebb pia mennyiség hatására teljesen elvicceltem. Nem vettem komolyan a dolgot, pedig lehet nem ártott volna.

-Marco volt az ugye? Megint zsarolt az a seggfej? Mert akkor esküszöm nem állok jót magamért.

-Lando, kérlek hagyjuk most ezt, nem szeretnék ezzel foglalkozni.- Amint befejeztem ezt a mondatot, Lando folytatta a cukkolást, hogy azért is mondjam el és mutassam meg mit írt. Őszintén, nagyon nem volt kedvem foglalkozni vele, mert végre jól éreztem magam. Nagy veszekedés közepette megjelent Carlos, majd megszólalt.

-Na szerelmeseim, úgy érzem, hogy jöhetne a következő 2 kör, mit szóltok?

-Mehet!- Szó sincs róla!- Kiabáltuk el egyszerre magunkat Landoval.

-Akkor menjünk!-Karolt belénk Carlos, majd felhúzott minket a kanapékhoz, ahol Gaslyék ültek. Lehúztuk a feleseket, amit Lando nem nézett jó szemmel. Elakartam indulni táncolni, de Lando megfogta a kezem és visszarántott olyan közel magához, hogy konkrétan a plafont is tudtam volna bámulni csak a feje pont fölöttem volt és kitakarta.

-Ne igyál többet kérlek!- Mondta teljes komolysággal, de a pia miatt én szinte teljesen leszartam.

-Jaj Lando, ne legyél már ilyen, tök jóóóó a buli.-Böktem bele az oldalába.

-Komolyan beszélek Wendy. Ha többet iszol, megyünk vissza a szállásra!- Ilyen komolynak még életemben nem láttam őt.

-Jólvan apaaaa, értettem, csak hadd menjek már táncolni!-Könyörögtem neki, majd elengedte a kezem és ezzel a lendülettel le is szaladtam a tömegbe.

-Kika, te úgyis jó barátnője vagy, nem akarnál figyelni rá?

-De persze, megyek!- Felállt, majd otthagyta a fiúkat az asztalnál és lejött hozzám.

Pincérek járkáltak a táncparkett szélén, ingyen piákkal a kezükbe, ezért egyből lecsaptunk egy- egy piára. Szerencsére Carlos, aki ugyan olyan részeg volt mint én, lefoglalta Landot és a többi fiút, szóval mondhatjuk, hogy innentől kezdve szabad volt a pálya.Nagyon jól elvoltunk bár én addigra a világomat se tudtam. Őszintén nem is bánom, mivel nagyon felkavart Marco, így pedig sikerült levezetnem, vagyis egy kis időre legalább elfelejtenem. Előre tolakodtunk a bárpulthoz, ahol éppen egy-két lány felmászott a pultra táncolni.

-Úgy felmennék én is táncolni! Végre egy olyan buliba vagyunk, ahol csak celebek vannak és egy fotós sincs, szóval tulajdonképpen önmagad lehetsz.- Fordult felém Gasly barátnője, aki szintén kicsit szét volt csúszva.

-Nekem nem kell kétszer mondani!- Átadtam neki a piámat és kissé dölöngélve, de eljutottam a pulthoz és valahogy sikerült felmásznom. Nagyon jó érzés volt ott táncolni. Egy 10 percig lehettem a pulton miközben láttam, mintha egy ismerős alak jönne felém.

-Akkor itt a vége, fuss el véle királylány, megyünk a szállodába!-Jött felém Lando, majd megfogta a derekamat és lekapott a pultról. A vállára rakott, ami őszintén kicsit se segített abban, hogy kijózanodjak és ne hányjak be. Lelógattam a két kezem és próbáltam fejjel lefelé nem összehányni Lando gatyáját. Intett a srácoknak, majd a kijárat felé vette az irányt. És innentől kezdve az este érdekes fordulatot vett.

Sose tudtam veszíteni-Lando Norris fanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora