6🍂

1K 101 17
                                    

ဆေးရုံထဲတွင်စိုးရိမ်ထိတ်လန့်မှုများစွာနှင့်ဆရာဝန်၏အဖြေကိုစောင့်‌ဆိုင်းနေကြသည့်သူများ.....

အရေးပေါ်ခန်းထဲတွင်ကောင်လေးတစ်ယောက်အားအစွမ်းကုန်ကယ်တင်နေကြသောဆရာဝန်ပေါင်းများစွာနှင့် အသက်လုနေရသော မေ့မျောနေသည့်ကောင်လေး

"ဆရာ!! ဆရာ နှလုံးခုန်နှုန်းကကျနေပြီ "

"Shock ရိုက်မယ် အသင့်ပြင်"

"ဟုတ်ကဲ့!!"

*မဖြစ်ရဘူး ညီလေး မင်းအသက်ရှင်ကိုရှင်ရမယ်*
....................

"သားလေးရယ်...မေမေတောင်းပန်ပါတယ် မေမေပိုဂရုစိုက်ခဲ့သင့်တာ !!"

Fourth အမေဖြစ်သူမှာယူကြုံးမရစွာပင်ငိုကြွေးနေလေသည်....ထို့အတူ အဖေဖြစ်သူမှာလည်းနှစ်သိမ့်နေပင်မဲ့သူ့ခမျာမျက်ရည်များကျလျက်....

ခုချိန်တွင် satang တို့ဟာလည်း ဘာစကားမှမပြောနိုင်တော့ ခေါင်းတွေငိုက်စိုက်ကျကာ မျက်ရည်များဝဲလျက်..

Gemini မှာတော့ စိတ်နဲ့လူမကပ်တော့ ရှိရှိသမျှလူအားလုံးထဲတွင်သူကအခြေအနေအဆိုးဆုံးဖြစိသည်....မျက်ရည်များဟာအဆက်မပြတ်ကိုပင်ကြမ်းပြင်ပေါ်သို့ တတောက်တောက်ဖြင့်ကျနေလေသည်...လူဟာလည်း သွေးရောင်တောင်မရှိတော့ တ်ကိုယ်လုံးဖြူဖျော့ကာ စိတ်ဓာတ်တွေဟာကျပြီးရင်းကျနေလေသည်...သူဘာကြောင့်များ တစ်ခါမျှမအော်ဘူးခဲ့သည့်ကောင်လေးကိုအော်ခဲ့မိရတာလဲ...သူဘာလို့ဒီလိုလုပ်မိခဲ့ရတာလဲ..ခုတော့သူ့ကြောင့်ကောင်လေးထိခိုက်သွားပြီ...သူငယ်ချင်းကိုသူအော်လိုက်လို့ ဒီလိုဖြစ်သွားရတာ သူနဲ့သာရန်မဖြစ်ခဲ့ရင် fourth ဟာဘာမှဖြစ်စရာအကြောင်းမရှိခဲ့ဘူးမဟုတ်လား...

ရုတ်တရက် fourth ၏မိဘများရှေ့သို့ဒူးထောက်ချလိုက်သည်...အားလုံးဟာခဏတာရပ်တန့်သွားကြရင်း သူ့ကိုကြည့်လာကြသည်။

"ကျတော့်ကြောင့်ပါ fourth ဒီလိုဖြစ်ရတာကျတော့်ကြောင့် ကျတော်နဲ့ရန်ဖြစ်ခဲ့လို့ဒီလိုတွေဖြစ်ရတာပါ ကျတော်တောင်းပန်ပါတယ် အမေ ကျတော်သေသင့်တယ်...!"

ပြောဆိုရင်းပင်မျက်ရည်များကျနေသော Gemini ထံသို့ fourth အဖေဖြစ်သူမှ ဆွဲထူရင်း..

𝑶𝑵𝑬 𝑺𝑰𝑫𝑬𝑫 𝑳𝑶𝑽𝑬⚠︎Where stories live. Discover now