13🍂

1K 115 27
                                    

"ဘယ်လိုနေလဲ အရသာ"

ဟင်းပွဲများကိုတစ်ခုမကျန်လိုက်မြည်းနေသော Gemini နဲ့ ဖုန်းသုံးနေရင်းမေးလေသော Fourth

"မင်းချက်တာအကုန်စားကောင်းတယ်"

"စားကောင်းရင်လည်းစား ပြီးရင်စာလေးဘာလေးသွားလုပ် ရည်းစားနဲ့လည်တာလေးတွေလျော့.."

Fourth မှာအမှုမဲ့အမှတ်မဲ့ပြောလိုက်သော်လည်း...Gemမှာဘာထင်သွားသည်မသိ...ထိုင်နေရာမှ ရေခဲသေတ္တာနားတွင်မှီရပ်နေသောသူ့နားလို့ရောက်လာကာ ဘယ်သူမှမထိ‌တွေ့ရသေးသောခါးသွယ်သွယ်လေးတွေအား ဆွဲဖက်လိုက်သည်...

"အာ့ Gem!"

ရုတ်တရက်ဆိုသလို ဆွဲဖက်ခံလိုက်ရမှူကြောင့် ခဏတာတော့ကြောင်အသွားမိသည်...ဘာကဘယ်လိုမှားနေတာလဲမသိပေမဲ့...Gemကဘာလို့ရုတ်တရက်ကြီးပြောင်းလဲသွားရပြန်တာလဲ!!!!

"လွှတ်စမ်း Ai Gem!! ×ီးဖြစ်နေတာလား"

သူ့ရင်ဘတ်ကိုထုရိုက်နေသောကောင်လေး၏လက်အားချုပ်လိုက်ကာ ရေခဲသေတ္တာနှင့်ကပ်ထားလိုက်တော့ ဒေါသထွက်နေသည့် မျက်ဝန်းလေးတစ်စုံက သူ့ကိုမော့ကြည့်လာခဲ့သည်လေ..

"သဝန်တိုနေတာလား ငါ့ကို?"

ရုတ်တရက်ထမေးလာသည့်မေးခွန်းကြောင့် Fourth ဘာဖြေလို့ဖြေရမှန်းမသိ..သူလည်းဘာပြောမိလို့လည်းစဉ်းစားကြည့်သည်..နောက်မှ...ပါးလေးနှစ်ဖက်နီမြန်းကာ...

"မဟုတ်ပါဘူးဟ စာမေးပွဲနီးနေလို့သတိပေးတာပါ.."

"အမ်? နောက်လမှပါ"

သူမသိတော့ ရင်ခုန်လွန်းတာကြောင့်ပါးစပ်ထဲရှိရာလျှောက်ပြောမိလိုက်တယ်...သူအခုချိန်မှာ ရင်မခုန်ဘူးဆိုတာကမှထူးဆန်းနေမှာမဟုတ်လား...ချစ်ရတဲ့တစ်ဦးတည်းသောလူနဲ့ နီးကပ်စွာရှိနေတဲ့အပြင် မျက်နှာချောချောကိုလည်းနီးကပ်စွာငေးကြည့်ခွင့်ရသည်လေ..ထိုလူ၏အသက်ရှူသံဟာလဲတစ်ချက်တစ်ချက် သူ့ရဲ့နှလုံးကိုလာရိုက်ခတ်နေ‌တာမို့ နှလုံးခုန်နှုန်းဟာ နှစ်ဆ....

"Gemဖယ်ပါတော့ ငါမနေတတ်တော့ဘူး..."

အကြမ်းနည်းသုံးမရတဲ့အဆုံး အနုနည်းကိုသုံးကာထွက်ဖို့ကြံရွယ်လိုက်တော့တယ်..လေသံကိုတတ်နိုင်သမျှအနူးညံ့ဆုံးလျော့ကာ ရှေ့ရှိ လူသားအား ပြောလေတော့ သူ့ကို မချီကာအိပ်ခန်းထဲခေါ်သွားခဲ့သည်လေ...

𝑶𝑵𝑬 𝑺𝑰𝑫𝑬𝑫 𝑳𝑶𝑽𝑬⚠︎Where stories live. Discover now