17🍂"🚨"

1.7K 112 21
                                    

သူအသက်ရှူကြပ်လာတာကြောင့် Gemကိုတွန်းထုတ်လိုက်သည်...လွတ်သွားတော့မှအသက်ကိုမနည်းရှူနေရသည်...

"Fourth~"

သူ့ကိုစိတ်ပူသလိုမျက်ဝန်းများဖြင့်ကြည့်လာသော Gemအား..

"ငါတို့အိမ်ပြန်ရအောင်"

"အွန်း"

'ပြွတ်စ်!'

Gemဟာသူ့ကိုတစ်ချက်မျှနမ်းကာအိမ်ရှိရာသို့တစ်ရှိန်ထိုးမောင်းထွက်သွားတော့သည်...

သူဖုန်းကိုထုတ်ကာ Line app ကိုဖွင့်လိုက်သည်...

4th : ငါအိမ်ပြန်နှင့်ပြီ

Promx : ဘာလို့တုန်း

4th : ဟိုကောင်တွေကိုပြောလိုက်

ပြောပြီးဖုန်းကိုပိတ်ကာအိတ်ကပ်ထဲထည့်လိုက်ရင်း အနောက်ဘက်သို့မှီချလိုက်ပါတော့သည်...

....................

အိမ်ပြန်ရောက်တော့ Gemကသူ့လက်ကိုဆွဲကာအိပ်ခန်းထဲရောက်သည်အထိခေါ်လာခဲ့‌သည်လေ...ရောက်တော့သူ့ပုခုံးကိုကိုင်ရင်း....

"ငါ့ကိုမင်းယုံတယ်မို့လား.."

"အင်း....ငါမင်းကိုယုံတယ်"

"အဲ့တာငါလုပ်တာမဟုတ်ဘူး သူ့ဟာသူလာတာ ငါ့လက်ကိုအတင်းဆွဲနေတော့ငါကလက်ကိုပြန်သိမ်းလိုက်တာ အဲ့မှာသူငါ့အပေါ်ပြုတ်ကျလာတာ ငါလုပ်တာမဟုတ်ဘူး"

သူ့မျက်နှာလေးကိုကိုင်လိုက်ရင်းသေချာရှင်းပြနေသော Gemပုံစံဟာသူ့ကိုဆုံးရှုံးကမှာတော်တော်လေးကြောက်နေသည့်ပုံပင်...
သူ့မျက်နှာကိုကိုင်ထားသောGemလက်များဆီသို့သူအုပ်ကိုင်လိုက်ရင်း...

"ငါမင်းကိုယုံတယ်လို့ပြောပြီးသားဘဲ"

Gemကပြုံးသည်...ဟုတ်တယ်အဲ့ဒီအပြုံး သူအဲ့မှာကြွေဆင်းခဲ့ရတာ...သူခါးကိုသိမ်းယူလိုက်ကာ သူ့မေးစေ့ကိုဆွဲမော့လျက်နှုတ်ခမ်းများအားစုပ်ယူနမ်းရှိုက်လာတော့ထိုလူသား၏အလိုကျအတိုင်းအလိုက်သင့်လေးနေပေးလိုက်သည်..သူ့ကို မ ချီကာခုတင်ပေါ်သို့ချလျက်အပေါ်မှအုပ်မိုးလာရင်းထပ်မံနမ်းရှိုက်လာပြန်သည်...ထို့နောက် အနမ်းများဟာ သူ့လည်တိုင်ဆီသို့ပြောင်းရွေ့သွားခဲ့သည်လေ...သူမရုန်းပါ သူထိုလူသားကိုယုံသည်..

*ငါ့ဘဝတစ်ခုလုံးပုံအပ်ရလောက်တဲ့အထိ မင်းကိုယုံကြည်လိုက်ပြီ Gem~*

အနမ်းများဟာတဖြည်းဖြည်းကြမ်းတမ်းစပြုလာသည်...Gemဟာသူ့လည်တိုင်အားနမ်းနေရာမှကိုက်ခဲလိုက်တာကြောင့် ဆစ်ခနဲနာကျင်သွားသည့်ခံစားမှုကိုရလိုက်သည်...ရှိရှိသမျှအဝတ်များအကုန်ချွတ်ပစ်လိုက်ကာသူ့ခန္ဓာကိုယ်အားပွတ်သပ်နေသောကြောင့် မရုန်းမိသော်လည်းနည်းနည်းလန့်မိသည်..ဒါသူ့ First time လေ...သူ့အားစိတ်ကြိုက်ချယ်လှယ်နေသော Gemကိုဖက်ထားလိုက်ကာ ငြိမ်ငြိမ်လေးနေပေးလိုက်သည်....သူ့နှုတ်ခမ်းအား 'ပြွတ်စ်' ခနဲစုပ်ယူလိုက်ရင်း ..

"ငါ့ကိုခွင့်ပြုမယ်မဟုတ်လား?"

"အင်း...~"

မျက်လုံးကိုတည့်တည့်ကြည့်ပြောလာသော Gemဆီမှအကြည့်လွှဲပစ်ကာလေသံတိုးတိုးဖြင့်ဆိုလိုက်သော ရီသံသဲ့သဲ့ဟာထွက်ပေါ်လာခဲ့သည်...ထို့နောက် Gemအရာဟာ သူ့ထဲသို့တိုးဝင်လာတာကြောင့် သူနာကျင်သွားရသည်..

"အာ့..Gem.. ငါ ငါနာတယ်!"

Gemကျောပြင်အားကုတ်ခြစ်ကာသူအသံကုန်အော်မိသည်...ဒါကြီးကအရမ်းနာတာဘဲ!!...တစ်ဝက်လောက်နဲ့ပင်သူမခံနိုင်တော့...

"ဟင့် ငါနာနေပြီ...အား!!"

Gemကအပေါ်မှာအော်နေသောသူ့အားနမ်းလာတော့ အခုဆိုရင်သူစိတ်ထဲကဘဲညီးနိုင်တော့သည်.....Gemအနမ်းကိုပြန်လည်တုံ့ပြန်ရင်း အနမ်းဆီသို့အာရုံရောက်လေတော့ အောက်ကနာကျင်မှုဟာနည်းနည်းပင်သက်သာလာသည်...ခနကြာတော့ စတင်လှုပ်ရှားလာတာကြောင့် အစပိုင်းမှာတော့မခံနိုင်အောင်နာကျင်မိတာမှန်ပေမဲ့ Gemရဲ့နူးညံ့မှု‌တွေကြောင့် သူ သာယာလာမိသည်....

"အာ့..Gem"

သူ့နှုတ်ခမ်းများအားခပ်ကြမ်းကြမ်းစုပ်ယူလာသောGemအနမ်းကြမ်းများကိုမှီအောင်လိုက်‌ သော်လည်းနောက်ဆုံးအရှုံးပေးရသည်မှာသူသာ သူ့ပွင့်ချပ်နှစ်ခုကိုကလိ့နေသည်‌ကြောင့်ခါးကော့ကာအော်ညီးမိသည်.....‌ အောက်ပိုင်းမှာစည်းချက်မှန်မှန်လုပ်ရှားရင်း အပေါ်ပိုင်းမှာလည်းမျိုးစုံလုပ်နေသည်ကြောင့် သူ့ခံစားချက်များဟာနတ်ပြည်ရောက်နေရသည့်အလားပင်...

"အာ့!ဟ့...Gem~~"

ကျောပြင်ကျယ်ကိုဖက်တွယ်ကာ သာယာမှုမျိုးစုံကိုခံစားလိုက်ရသည်.... Fourth ဟူသော အမည်တပ်ထားသည့်အခန်းထဲတွင်မကြားဝံ့သာတဲ့ညီးညူသံများဟာပြည့်နှက်လို့နေသည်...ပုံစံမျိုးစုံ ဒီဇိုင်းမျိုးစုံနှင့်ပင် ထိုနေ့ညက သူတို့မနက်အထိခရီးရောက်သွားခဲ့ရပါတော့သည်...

_________________

တိုပေမဲ့သဘောကျကြမယ်ထင်ပါတယ် ကြိုးစားထားတာဘဲ🗿

𝑶𝑵𝑬 𝑺𝑰𝑫𝑬𝑫 𝑳𝑶𝑽𝑬⚠︎Where stories live. Discover now