(Yazardan)
"NE!"
"NEEE!"
"Ya bağırmasanıza!"
"Jeong'um haklı. Bütün kantin bize bakıyor."
"Bir saniye. Seungmin yanlış duydum. Jeongin Hyunjin'den hoşlanmıyor. Değil mi?"
"Jisung, galiba yanlış duymadık kardeşim."
Jisung ve Seungmin birbirine sarılıp ağlamaklı konuşurken, Jeongin birbirlerine açıldıklarını nasıl söyleyeceğini düşünüyordu.
"Ya hyunglarım birşey daha var. Felix hyung sana da söylemedim. Ama bağırmayın."
Üçü de dikkatlice Jeongin'e bakıp diyeceklerini bekliyorlardı. Tam ağzını açmış söyleyecekti ki arkadan boynuna dolanan kollarla sustu. Hyunjin olduğunu anlaması uzun sürmemişti.
Hyunjin kimseyi umursamadan Jeongin'in yanağını öpüp yanına sandalye çekti. Üçlü ise şok içinde onlara bakıyordu. Hyunjin bakışları farkedince Jeongin'in kulağına eğildi.
"Söylemedin mi?"
Jeongin onun kulağına eğildi.
"Söyleyecektim. Sen geldin."
Üçlü hala şok içinde bakarken Seungmin çığlığı basmıştı. Jeongin hemen Seungmin'i susturmaya çalışırken Jisung Jeongin'in kolunu ısırmıştı. Felix ise Jeongin'in kolunu ısıran Jisung'u görüp Jisung'un kafasını ısırmıştı.
Uzaktan gelen üçlü hemen onları ayırmak için koşarken Hyunjin, Jeongin'i kurtarmak için çabalıyordu.
_________________"Yani sevgili misiniz?"
"Bilmiyorum ki. Çıkma teklifi etmedi."
"E öptü ama. Sevgili olmadan öpemez gidip ağzına sıçacağım!"
Felix hızla Jisung'u çimenlere geri otutturdu. Okul çıkışı dördü bir parka gelmiş, konuyu konuşuyorlardı.
"Yanaktan öptü ama."
"Öptü mü öptü Seung, dövecem enişteyi. Gitsin çıkma teklifi etsin. Çocuğumu kolay kolay yedirmem!"
Jeongin Jisung'a onun annesi olmadığını anlatmaya çalışırken, Felix telefonuna gelen mesajla şok içerisinde telefonuna baktı.
"Çabuk telefonlarınıza bakın."
"Bu ne? Grup mu kurmuşlar?"
"Ama ne grubu olduğuna bakın!"
_______________Bay Jeon❤ "Evleniyorum" grubunu kurdu
Y
eonjun🌹
Hocam Bay Kim görmesinBay Kim😠
Gerizekalı benimle evleniyorBay Jeon❤
Ya küfür yokBeni dinleyin!
Şimdi biz Taemle evleniyoruz
Düğünümüze hepiniz davetlisiniz! 2 gün sonra düğün konumu atarımSoobin🤔 yazıyor...
Bay Jeon❤
Evet Soobin sevgiliydik zaten 4 senedirSarışının kocişi yazıyor...
Bay Jeon❤
Hayır Changbin çiftte düğün yapamayızSarışının kocişi
Ya hocam niye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
inspiration, hyunin
RandomYang Jeongin Busan'daki okulunda zorbalığa uğruyordu. Bu yüzden annesiyle beraber Seul'e taşındılar. Jeongin arkadaşlarıyla aynı okula gitmeye karar vermişti. Yeni okulunda, arkadaşlarıyla çok daha mutluydu, fakat nereden bilsin; herkesin ürktüğü, m...