(Yazardan)
"Anne nasıl olmuşum?"
"Fıstık gibi, şimdi 4'ünüz evimden defolun."
"Yang teyze ayıp ya."
"Minho, git."
Minho Bayan Yang'a dil çıkarıp kapıya doğru kaçarken, Hyunjin burun kemerini sıkıp sabır diliyordu.
"Anne parfümüm nerede?"
"Parfüme ihtiyacın yok ki."
"Damat haklı. Gidin artık."
"Annee!"
Bayan Yang hepsini kapıdan dışarı atıp derin bir nefes çekti. Sonunda ev boştu, arkadaşlarını çağırıp gün yapabilirdi.
Jeongin öne oturup kemerini bağlarken Jisung, arka tarafa hızlıca geçmiş lipbalm sürüyordu. Hyunjin sürücü kapısını açmış Minho'yu çekiştirmeye başlamıştı.
"Minho arkaya geç ben süreceğim."
Minho hızlıca Jisung'un yanına geçip 'dudaklarım kurudu' bahanesiyle elinden lipbalmı almış kendine sürmeye başlamıştı. Jisung utanıp kızarırken, Minho sırıtmamak için zor duruyordu.
"Nereyi gezmek istersiniz?"
"Ben açım."
"Ben dee!"
Hyunjin'in sorduğu soruya Jisung cevap verirken Jeongin de onu onaylamıştı.
"Hamburger ister misiniz?"
"Minho sevmez ki."
Jisung Minho'yu gösterip konuştuğunda Minho cevap verdi.
"Ama sen seviyorsun Ji. Siz hamburger alın, ben pizza alırım kendime."
Herkes Minho'yu onayladığında Hyunjin alışveriş merkezine doğru sürdü arabayı.
___________________"Oha Jeongin ne karizmatik olmuşsun! Ay pardon enişte."
Girişte herkesi karşılayan Yeonjun Hyunjin'in bakışlarıyla susarken Jeongin minik bir kıkırtı bırakmıştı. Hyunjin elini Jeongin'in beline atıp iyice kendine çekerken, Jeongin gözleriyle arkadaşlarının olduğu masayı arıyordu.
"Jeongin!"
Felix'in bağırışıyla onları gören Hyunjin Jeongin ikilisi onların olduğu masaya ilerlediler.
"Minho ile Jisung sizinle değil miydi?"
"Jisung hyung üstüne bir damla bir şey döküldü diye şekilden şekile girdi de. Onu çıkarmaya çalışıyorlardı. Sonra Hyunjin boşver onları dedi bizi buraya getittirdi."
Changbin elini anlına vurup derin bir nefes verirken Seungmin atladı.
"Hadi biz Bay Jeon'un yanına geçelim bizi bekliyordu."
"E Jisung gelmedi?"
"Onlar gelince siz söyleyin, Ji yanımıza gelsin. Hadi yürüyün."
Seungmin ittire ittire iki arkadaşını 'Gelin Odası' yazan yere getirmişti. Felix parmağıyla yazıyı gösterdi.
"Oha Bay Jeon uke miymiş?"
"Bay Jeon seme olur mu sence gerizekalı."
Arkadan yaklaşan Beomgyu Felix'in sorusuna cevap verirken 3'ü Beomgyu'ya boş boş bakmaya başladılar.
"Ne var ya? Bay Jeon beni de çağırdı."
"Seung kapıyı çal."
Seungmin kapıyı çaldığında Beomgyu tabiri caizse hayvan gibi kapıya atladı. 4'ü içeri girdiğinde Beomgyu elindeki kapı koluna bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
inspiration, hyunin
RandomYang Jeongin Busan'daki okulunda zorbalığa uğruyordu. Bu yüzden annesiyle beraber Seul'e taşındılar. Jeongin arkadaşlarıyla aynı okula gitmeye karar vermişti. Yeni okulunda, arkadaşlarıyla çok daha mutluydu, fakat nereden bilsin; herkesin ürktüğü, m...