Ölmek için yeniden dogmak.

37 2 0
                                    

-Burada bulunmanin kucuk bir sebebi var.

Köhm, ne yapacagi hakkinda kucuk fikirlere de sahip degildi, rahatsiz edici projeleri de dusunmuyordu. Sadece soylemesini istiyordu. Cevap veremiyordu, bu adamdan korkuyordu. Sonucta o seytan idi, orada ne olmasini, nasil olmasini isterse, oyle olurdu ve cukura tekrar donecek bir sey soylemek istemiyordu. Seytan cevap alamayinca, lafina devam etti.

-Senin yuzunden girdigim zarari hatirliyorsun, defterdeki acik kapanmiyor. Ne yaparsam, nasil yaparsam yapayim projenin eksikligi gun yuzune bir sekilde cikiyor. Senin o cukura tekrar donmemek icin her seyi yapabilecegini dusunuyorum...

Köhm, yutkundu.

-O yüzden, hepimizin mutlu ayrilacagi bir antlasma yapmaliyiz. Seni dunyaya yeniden gondereyim, sen de benim 5 milyon olmesi gereken insan acigimi kapat. Sonra istedigin sekilde olebilirsin, 5 milyon insanin canini tekrar aldigin icin cehennemden baska yere gidemeyecegini bilmeni isterim.

Sustu. Ikiside sessizdi, birbirlerine bakiyorlar, Kohm terliyor, seytan guluyordu.

-Var misin?
-Hangi yildayiz?..

Agzindan sadece bu iki kelime cikmisti. Bedeni berbat bir haldeydi, iflas edilmesine izin verse 2 saniye sonra mutlak surette olecekti, o da bunu istiyordu.

-2015'teyiz.

Köhm bir dakikadan fazla dusunemezdi, bir dakika bile fazla olabilirdi. Sadece olasiklar, ihtimaller, fedakarlik yapmasi gereken seyleri dusundu. Fedakarlik yapmasi gereken koca bir acisi vardi. Basarisiz olma gibi buyuk bir ihtimal vardi. Ve bunu basarip olmek gibi bir olasilik...

-Varim.

-Bunu izleyecegim. Sen koca bir proje odevini son gune sigdirmis bir cocuk durumundasin. Ve bunu izlemek gercekten haz verecek.

Hatta kalın, tanrıya bağlıyorum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin