Anarsi Dansi.

20 2 0
                                    

Dinlemekte oldugu radyoda birden ilgisini ceken bir bolum oldu ve orayi daha dikkatli dinlemeye basladi.

"Vandal gruplar'in yaklasik iki haftadir devam ettirdigi eylemlerde belirtilen taleplerinde, giris yasaklarinin kaldirilmasi da var. Kiyasiya mucadeleyi surduren vandallar ve hukumet adina gorev yapan polisler arasinda gecen kargasa da 3 kisi öldü. Ölen 3 polis, eyalet halkinin ayaklanmasina ve sokaga dokulmesine sebep oldu..."

Anlayabildigi kadariyla, bu citlerin hemen otesindeki sehirin cehennemden pek farki yoktu. Bu onun icin pek iyi olmazdi, onun hukumet sorunu olacak vandallara degil, kendi halinde takilip onlara ait sinirlara polisin giremeyecegi anarsiklere ihtiyaci vardi. Cami acmak icin olan bir tus gordu ve ona basti. Calismadi, acmak icin tirin kontagiyla bir saat ugrasti ve daha sonra anahtari cevirdi. Alnina vurdu, ama acmisti. Actiktan sonra tekrar anahtari cikardi. Derin bir nefes verirken, birden cok daha fazla oldugu belli olan motorlarin sesi yankilanmaya basladi, Köhm kapiyi acip kosarak tirin arka kapagina gitti, ayagi takildi ve dustu. Kapinin kilidini siki siki kapatti. Uzun saclari ve gur sakallari olan motorcular citin etrafina yanasmisti, bir kac tanesi keldi. Ama hepsi dovme doluydu. Motorlarina asili olan tufekleri, tabancalari, bombalari gorebiliyordu. Sacini arkaya yatirmis olan uzun boylu motorcu, inip ellerini cebine koydu ve yanmis fabrikaya yatarak konustu.

-Borsa ucustaymis. Para kalmamis, asalak bunca herifin at gezdirdigi bir kitada yasiyoruz. O parayi bulmamiz gerekiyor. Yoksa her seyi kenardan izlemeye devam ederiz.

Kel ve kafasinda bir suru dovme olan motorculardan birisi indi ve tiri isaret ederek sordu.

-Patron bu daha once burada miydi?

-Ne degisir? Dinlenmeden ve takip edilmeden konusabildigimiz tek yer burasi oldugu icin buradayiz. Devletin buraya kimsenin girmemesini istedigini zaten biliyoruz.

-Bence o tirda para var. Kimsenin giremeyecegi bir alana tiri nasil soktular? Ve neden oraya soktular?

Sacini arkaya yaslamis olan kelin ustune yuruyup siritarak konustu.

-Gerizekaliligin ustunde Miguel, icinde para varsa alabilecek durumda miyiz, ha?!

Köhm ne yaptigini bilmeden saklandigi yerden cikti. Elektrikli genis tellere dogru yururken butun motorcular silahlarini cekti ve en son saci yatirilmis olan motorcu ona dondu. Bir sey soylemesini bekliyordu hepsi. Köhm ellerini takiminin cebine koyarak diyaloga basladi.

-Herkesin mutlu olacagi bir takas soz konusu sanirim.

-Sen oraya nasil girdin?

Köhm endiselenmedi bile, onlarin merak ettigi buydu. Ancak o ilgilerinin pesindeydi, bu da hayattayken hakkinda 2 kitap yazdigi bir konuydu. Meraklarini, ilgiye cevirip ticaret yapmasini saglayacakti. Onlar verilen cazip teklif sayesinde, orada nasil bulundugunu sorgulamaktan vazgecekti. Köhm her turlu sorunu cozecek anahtar bir cumleye sahipti.

Her sey degisir, fakat insan asla degismez.

-Paraya ihtiyaciniz var, parayi mi secerdiniz, yoksa nasil burada oldugumu ogrenmeyi mi?

Kel motorcu silahinin tetigine parmagini uzatip kizdi.

-Moruk, oyun oynamayi birak ta nasil girecegimizi anlat sen.

Köhm, ceketini duzeltti ve anlatti.

-Ben 130 sene once öldüm, seytani zarara soktugum icin beni burada tekrar diriltti.

Sacini yatirmis olan motorcu kahkaha atti ve ellerini gogsunde kavusturarak konusmaya devam etti.

-Kiyak adama benziyorsun. Pekala, inadini kiramayacagiz. Teklifin neymis bakalim?

Köhm, seytana isini kolaylastirdigi icin icten tesekkur etti, yillarca cukurda kaldigi icin ise kufur etti.

-Bu elektrikli duvari goruyorsunuz. Bu oldukca kalin bir sey, tir ile engellenemez, sizden sadece bu duvari inaktif birakacak bir sey bulmanizi ya da yapmanizi isteyecegim. Daha sonrasinda hem ihtiyaciniz olan parayi alacaksiniz, hem de benim icin calisacaksiniz.

Kel motorcu, silahi Köhm'ün ustunden cekip saga ates etti ve sacmalar duvara yaklasmadan kül oldu. Daha ofkeliydi.

-Moruk seni vuracagim!

-Ve egzotik sirrimi da bu duvarin ardina gomeceksin.

Saci yatik olan, cenesindeki sakali sivazlarken konustu.

-Her sey guzel, fakat seninle calismak konusu... Sen bizim kim oldugumuzu biliyor musun dostum, ha?

-Hayir, fakat calismaniz icin yeterli zekaya sahip bir lider ve ekibini gormem yeterli olur diye dusunuyorum.

Adam, Köhm'ün gayet ciddi oldugunun farkindaydi ve bu sefer ihtiyaci olan para, calmak veya soymakla elde edemeyecegi bir miktardi. Fakat o adamda ihtiyaci olan paranin oldugundan emin olamiyordu.

-Ya paran yetmez ise?

Köhm kurnazca güldü. Iceri gitti ve cuvala doldurdugu paralari getirdi. Para destelerini birer birer yere doktu ve tek destede ne kadar para oldugunu saymaya koyuldu. Tek banknot 1000 dolar, tek destede 100 banknot vardi. Ve konusmaya basladi.

- Bu destede 100 bin dolar var. Bak simdi ne yapacagim.

Destelerden kucagini dolduracagi kadarini aldi ve elektrikli duvara birer birer atmaya basladi. Para kül olup yaniyordu. Butun motorcularin agzi acik kalmis, yapmamasi icin bagiriyorlardi. Sakalini sivazlamaya devam eden motorcu gulumsedi ve basiyla onayladi.

-Pekala... ismin nedir?

-Köhm Wecthz. Bunu en yakin zamanda yapmaniz cok iyi olur, cunku tam 10 dakikada bir deste atacagim. Bu elektrik gidene kadar.

Kahkaha atti motorcu. Motoruna bindi, kontagi cevirip ilk motor sesinin yankilanmasina sebep oldu. Digerleri de baslamisti. Ona el salladi, Köhm ise el salladigi elindeki dolari duvara atti.

Her sey degisir, fakat insan asla degismez.

Hatta kalın, tanrıya bağlıyorum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin