Soyledigini yapmak icin ayakta beklemeyecekti. Onlar bunu yaptigini hep dusuneceklerdi.
Bir isi yapamiyorsan, para icin herkes yapabilir.
Istedigi sey gayet akillicaydi. Burada kapali kalma konusunu daha az takmaya basladi. Fabrikaya girdi ve butun idari, gelir ve gider isleri yurutecegi ofise cikti. Beton merdiven yangindan nasil olmus ise cok fazla hasar gormemisti. Ama bu onemli degildi, kafasinda cok daha farkli fikirler bulunuyordu.
Deri oldugu icin ici haslanmis fakat disinda sadece sunme lekeleri olan koltuga bakti. Tekerlekleri olmayan bit koltuktu, onu biraz cekti ve oturdu. Dirseklerini yasladigi masa köz olmustu, dokundugu yer dokuluyor ya da gicik bir ses cikartiyordu. Derin bir nefes verip kollarini masaya yastik yapmis, kafasini yaslamisti. Bu sekilde 3 saate yakin oturdu, fakat kesinlikle hic uyuyamadi. Bunun onunla alakali olmayan bir sey oldugunu dusunuyordu. Sorusuna cevap verecek biri olsaydi, ne de guzel giderdi. Disari baktigi zaman duvarda elektrik olmadigini farketti.
Kosarak disari cikti. Motorcular yolda olmaliydi, acele ederek cuval aramaya konuldu. 25 adet cuval alip hepsinin icini agzina kadar para ile doldurdu. Hepsini duvarin kenarina koymustu.
Tiri sabit saniyordu, ancak icindeki bir sey onun kontagi cevirip, vitesi bostan bire alip, debriyajdan ayagini yavasca cekerken gaza basmasini soyluyordu. Aklinda bu seslere cevap verecek hic bir sey bulunmuyordu ama buna engel olamadan icinden gecenleri yapti, hic araba kullanmamis bir adam, bir tir ile koca duvarda koca bir delik acmisti. Tiri eski yerine yeri koyacakti ki, fabrikanin alt katlari aklina geldi. Bu turde agirliklarin kolayca ustesinden gelebilecek bir asansor tasarlamisti, bu gune hazirlandigini nereden bilebilirdi ki?.. koskoca mat siyah konteyniri asansore yukledi. Ve zemin kata gonderdi. Tirin artik arka yuku yoktu, cok daha portatif ve hafifti, duvara yakin bir yere parkedip haslanmis deri koltugu icerden delik actigi duvarin onune koyup motorculari beklemeye basladi.
Sehrin elektrigini kes, icinde en az 3 milyon dolar bulunan bir cuvali al.
Herkesin memnun kalacagi basindan belliydi. Saatine bakti.
Aman tanrim... 6 saat gecmisti ve simdiden duvari delmisti. Onunde kalan en buyuk engel, hukumet ve insan canina kiymet veren kisiler olacakti. Onlar onun icin pirinc gibiydi, hepsini tek kasikta yiyip bitirirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatta kalın, tanrıya bağlıyorum.
Ciencia FicciónSeytanin bizzat egosunu tatmin edecek rekoru kirabilecegi proje olan "Tütün"ün ilk adimi olan fabrikanin yanmasina sebep olan Köhm Wecthz, sigarasiz bir dünyaya ikram edilen sigarayla baslayan kaos, bagimliligin ne kadar liderlik ozelligine sahip ol...