13

1.8K 249 146
                                    

Oğlan elini yeniden hyung'unun kasıklarına bastırdığında, minho'dan bir inleme kazandı.

Minho gözleri kapalıyken soluklanıyordu.

O sırada karşısındaki oğlandan hiç beklemeyeceği bir hamleyle, dudaklarının üstünde bir baskı hissetti..

🍓

Minho aniden jisung'u itince, üvey kardeş bu tepkiyi beklemiyormuş gibi kaşlarını çatıp karşısındaki oğlana baktı.

"Yapma, bu yanlış"

Jisung histerik bir sırıtma atınca minho titrek gözlerle ona bakmıştı. Evet onu sevdiğinin farkındaydı, hatta onu öpmüş ve biraz daha ileri gitmiş bile olabilirdi. Ama şuan ki jisung onu bir nebze korkutuyordu.

"Beni kucağına çekerken ve ya gece film izleme bahanesiyle beni öperken yanlış olduğunu düşünmüyordun minho"

"O aniden gelen birşeydi, bir daha olmayacak"

"Peki."

Jisung tripli bir şekilde kendini cam tarafa doğru ittirdiğinde, minho ön koltuğa geri gitmiş, arabayı eve doğru sürmeye başlamıştı.

İkili eve geldiklerinde, jisung direkt olarak odasına gitmiş, ardından kapısını kilitleyip üstünü giyinmeye başlamıştı.

Minho ise aslında bu kadar istediği oğlanı kendi elleriyle geri teptiği için pişmanlık duymuş, sinir içinde oflamaya başlamıştı.

Üvey kardeş telefonunu alarak saatine baktığında, daha saatin yeni yeni öğleye doğru geldiğini görerek felix'le seungmin'e okulda öğle arası olduğunda okulun oradaki parkta buluşmaları için mesaj atmıştı.

Zaten giyinik olan üstüyle, yanına bir miktar para almış, aşağı kata inip dış kapıya yönelmişti.

"Nereye?"

"Arkadaşlarımla buluşacağım hyung"

"Hangi arkadaşların?"

"Seni ilgilendirmez."

"Jisung, iki yüz verdim diye haddini aşmaya çalışma sakın!"

"Sen benim neyim oluyorsun ki? Abiciğim."

Abi kelimesini vurgulayarak söylediğinde, minho çocuğun üstüne atılmış, dibine girince ona ters ters bakmıştı.

"Abiciğim, önümden çekilir misin? Arkadaşlar bekliyorda"

"Siktirtme abini, ikimizde senin için hiçbir zaman 'abi' kavramı olmayacağımızı biliyoruz"

"Aksine minho hyung, bu günden sonra sen benim için bir abiden fazlası olamazsın"

Jisung lafını bitirip evden dışarı çıktığında içine bir sıkıntı düştmüştü. Ardından bu sıkıntının hissettirdiği boşluk hissi içine doğru gelmişti oğlanın.

(Çok kotu bı his, umarim kimse yasamaz)

Kafasının acilen dağılmasının farkına vardığında, hızla koşarak parka doğru gitti. Felix'le seungmin çoktan gelmiş olmalıydı.

Ve artık gerçekten bunladığı için minho'yla üvey kardeş olduğunu, ayrıca yaşadıkları ilişkinin garipliğinin hepsini -minho'nun onu özellikle uyarmasına rağmen- felix'le seungmin'e anlatmaya karar vermişti.

En sonunda parka varabildiğinde, ikilinin ondan önce buraya gelmiş olduğunu görüp soluklandı.

Yavaş adımlarla banka oturup karşısında oturan gençlere baktığında, ikili jisung'a sorar gözlerle bakıyordu.

"Ji bu gün neden gelmedin?"

Felix'in sorusuyla duraksamış, ardından tüm olanları, minho'yla üvey kardeş olduklarını, ilişkilerini, minho'nun gece öpüp bir sonraki gün başka bir kızı onun gözünün önünde öpmesini, ve en son olarak parka gelmeden önceki konuşmalarını anlatmaya başlamıştı.

Bu süreçte ise ikili şaşkınca oğlanı her kelimesinde dinlemiş, olayları sindirmeye çalışmıştı. Felix tepki verememiş, seungmin ise psikiyatri gibi tavsiye vermeye çalışmıştı.

"Şimdi bu bizim okulun popüler çocuğu Lee minho senin üvey abin ve siz aileniz evde balayıya çıktığı için tek kalıyorsunuz"

Felix konuştuğunda jisung'un kafa sallamasıyla oğlan, ellerini çırpmış, ardından garip garip sesler çıkarmıştı.

"Anlattığım gibi, şuan minho'yla olan durumumuz çok karışık. Yani ne yapacağımı bilmiyorum.."

"Sikişin kanka, Aşkta herşeye çözüm"

Felix konuştuğunda seungmin oğlanın ağzına bir tane geçirmiş, ardından jisung'a dönmüştü;

"Aklıma birşey geldi, ama bunu yapacaksın tamam mı? Triplerini sadece bir anlığına siktir edeceksin ve Felix sana yardım edecek, bence bu gün bizim okul bitince hemen uygulayalım"

"Peki ne bu plan?"

Seungmin histerik bir sırıtma attığında oğlana baktı.

"Minho'yu kıskandırıp, duygularını anlama planı"

...

Bir sonraki bölüm için ben bile nedense heyecanlandım amk  jzvwksvwksb ve ayrıcaa;

Bir sonraki bölüm için ben bile nedense heyecanlandım amk  jzvwksvwksb ve ayrıcaa;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

fic dün 7

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

fic dün 7. Sıraya düşmüş, çok teşekkür ederim canlarimmm😻

Bunu görmek beni çok cok çok mutlu etti, ciddi anlamda gözüm doldu..😩💗

Geçen bölüme 32 vote gelmişti, bu yüzden
Yb için 18 vote 😳

Ece kaçar🤭😽

stepbrother - minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin