"Aklıma birşey geldi, ama bunu yapacaksın tamam mı? Triplerini sadece bir anlığına siktir edeceksin ve Felix sana yardım edecek, bence bu gün bizim okul bitince hemen uygulayalım"
"Peki ne bu plan?"
Seungmin histerik bir sırıtma attığında oğlana baktı.
"Minho'yu kıskandırıp, duygularını anlama planı"
🍓
Jisung, ikilinin okulunun bitimine kadar onları okulun kapısında beklemiş, ardından minho hakkında düşünmeye başlamıştı.
Bu gün üstüne çok mu gitmişti acaba? Ama hayır, o minho'yu öptüğünde oğlan onu itip geriye çekilmişti. Yani üstüne gittiğini düşünmesine bile gerek yoktu.
Okulun içine doğru hafiften baktığında seungmin'le felix'in geldiğini gördü oğlan.
...
Üçlü yürüyerek jisung'ların evinin önüne gelmiş, ardından ise jisung derin bir nefes alarak anahtarını kapının deliğine sokmuştu.
Üvey kardeş kapıyı açtığında minho'ya seslenme gereği duymadan evi inceleyen ikiliyi de alıp odasına çıkarmıştı.
Seungmin çalışma masasının koltuğuna, Felix ise armut koltuğa oturmuştu. Jisung'ta yatağının üstüne oturduğunda merakla seungmin'e bakıp kafasını salladı.
"Nasıl olucak bu kıskandırma planı?"
Jisung'tan yönelen soruyla birlikte, seungmin hafiften sırıtmış, ardından ona meraklı bir şekilde bakan felix'e de bakıp konuşmaya başlamıştı:
"Şimdi, sen böyle ilk olarak vücut hatlarını ortaya çıkaran birşeyler giy. Sonra işte salona geçince, seni öyle gördüğündeki tepkisine başkıcaz. Sonra işte felix'le biraz fazla temasa falan girin, ben kontrol ederim. Kıskanıyormu diye"
"Seungmin zekisin falan bişey demiyorum da, bu minho hyung beni öldürür."
Felix konuştunğunda seungmin ona bakmış, birşey olmaz bakışı atmıştı.
"Şimdi biz seni odanın kapısında bekliyoruz, dediğim gibi giyin sonra aşağı inelim"
Üvey kardeş, ikili odadan çıktıktan sonra üstüne sıfır kol salaş beyaz bir t-shirt, altına ise siyah kısa bir şort giymişti. T-shirt uzun olduğu için oğlanın şortunu kapatıyordu.
En sonunda oğlan ikilinin yanına geldiğinde, üçü birlikte aşağı inmiş, ama hiç beklemedikleri fazlalık kişiyle duraksamışlardı.
Hyunjin.
Jisung olanları bildiğinden dolayı felix'e bakmış, felix'in ise dimdik hyunjin'e baktığını görmüştü.
Seungmin takmayıp tekli koltuğa, jisung'la Felix ise ikili olan koltuğa oturmuşlardı.
Minho geldiklerinden beri jisung'u süzüyor, gözü arada felix'le seungmin'e gidip geliyordu. Üvey abi, hyunjin'e döndüğünde, hyunjin'in felix'e odaklandığını görüp kolundan dürtmüştü.
Felix ise seungmin'den gelen kaş gözle elini jisung'un baldırına atıp okşamaya başlamıştı. Jisung duyulubilecek şekilde -bilerek- mırıldanmış, ardından elini felix'in elinin üstüne atıp bacağında uzun uzun gezdirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stepbrother - minsung
Kısa Hikayeminho yıllardır -annesi ile babası boşandığı için- babasında kalan bir çocuktur. Jisung ise küçükken babasının annesi ve kendisini terk etmesiyle baba sevgisi görmemiş bir çocuktur. bir gün jisung'un annesi ile minho'nun babası tanışıp evlenmeye kar...