2

2.3K 305 226
                                    

Jisung hızla odadan çıktığında minho'nun içini garip bir his sarmıştı.

Daha ilk defa gördüğü savunmasız üvey kardeşine karşı çok garip hissetsede bu ona yapacağı şeylere engel değildi..

Yapacağı ilk şey üvey kardeşine rahatsız edici temaslar olacaktı..

Bunu gerçekleştirmek üzere aşağı kata -yani mutfağa- indi.

🍓

Minho yemek masasına oturduğunda minho'nun babası üvey oğlu ve kendi oğlunun yan yana oturduğunu görünce hemen konuşmaya başladı;

"Bakıyorum da kardeşinin yanına oturmalar falan?"

Minho sahte, ayrıca bir o kadar da itici bir gülümseme sunduğunda jisung minho'nun cevap vermeyeceğini anlayıp kendi konuşmaya başladı;

"Evet efendim, minho çok iyi biri. Bizde iyi anlaştık, umarım güzel bir abi kardeş ilişkimiz olur"

Minho kafasını yana çevirip jisung'a öldürücü bakışlarını yollarken, bir yandan da neden böyle konuştuğunu düşünüyordu.

Ona iyi davranmamıştı ki,
Onu tehtit etmiş, baskı altına almış ve ona kendisini iğrenç hissettirecek bakışlar atmıştı.

"Efendim demene gerek yok oğlum, baba diyebilirsin"

Jisung mahçup olduğunu gösteren utangaç bir gülümsemeyle üvey babasına döndü..

"Teşekkür ederim baba"

Minho'nun oğlanı boğmasına ramak kala üvey annesi elinde bir tepsiyle mutfaktaki yemek masasının  -şuan oturdukları masa- olduğu tara gelip eşi olacak olan adamın yanına oturdu.

Jisung'un annesi minho'ya baktığında minho yine o mükemmel rahatsız edici gülümsemesini sunarak bakmıştı kadına.

Kadın alıngan olmadığı için umursamamış ve sohbet etmek için konu açmıştı.

"Minho aslında baban bu konuya sıcak bakmadığını söylemişti, ama jisung'la iyi anlaşmanız beni bir nebze olsa da rahatlattı. Jisung artık seninle aynı okulda, ona güzel bir şekilde abilik yapacağını umuyorum"

"Bir de bakıcılık yapayım istersen"

Minho sessizce mırıldandığında kimsenin onu duymadığını şansa da üvey kardeşinin onu duyması ona karşı daha çok kırılgan olmasını sağlamıştı.

Büyük oğlan yapacağı şeyi hatırlayıp elini üvey kardeşinin dizinin üstüne atıp okşamaya başladığında: küçük olan oğlanın yediği yemek boğazında kalmış, ve öksürmeye başlamıştı..

Minho sırıtmaya başladığında babasının hızlıca üvey oğluna su doldurup ona uzattığını gördü.

Öksürmekten kızarmış olan küçük üvey kardeş bardağı alıp tek seferde suyu içtiğinde üvey olan oğlan kardeşi olacak oğlanın sırtına elini koyup konuşmaya başladı;

"Aa noldu jisungcum, canım kardeşim iyi misin?"

Minho 'iyi misin' sorusunu sorarken jisung'un bacağında olan eliyle bacağını sıkmış, ardından öbür eliyle üvey kardeşinin sırtını sıvazlamıştı.

stepbrother - minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin