Ve evet, Lee minho tüm gün boyunca oğlana buna benzer olaylar yaşatmaya devam etmişti..
Peki bu özgüveni düğünde göreceği kişi ile de bu kadar yüksek olabilecek miydi..?
🍓
"Hadi jisung, biraz daha hızlı giyin. Az sonra nikah şahidi olarak gitmemiz gerekiyor"
"Ben napabilirim! Gömlek geçmiyor"
Minho pat diye giyinme kabinine girdiğinde, jisung sıçramış, oğlana bakmıştı.
Minho ise gömleği yavaşça oğlana geçirmiş, giyinme mevzusunun sona ermesini sağlamıştı.
Minho kabinden tam çıkacakken jisung onun bileğini tutup, dikkatini ona çekmesini sağlamıştı.
"Biliyorsun..annemle bay Lee evlendiğinde biz seninle resmi olarak kardeş olacağız"
"Eee, ne olmuş ki?"
"İnsanlar, bizi yargılayacaklar. Ayrıca bu olaylara babanın ne tepki vereceğini bile bilmiyoruz"
"Siktir et, sonuçta kan bağımız yok. Zaten babamı hiç bir zaman siklemediğim için sıkıntı da yok"
"..."
"Neyse hadi gel, insanları daha çok beklemeden gidelim"
Üvey abi koluna girmesi için üvey kardeşe kolunu uzattığında, oğlan beklemeden karşısında duran kişinin koluna girmiş, onunla birlikte önlerinde duran kırmızı halıda yürümeye başlamıştı.
İkili kürsüye geldiğinde, düğünün klasik bir düğün olduğuna şükrediyorlardı. Maksimum elli kişiden oluşan bu düğün nedense insanların gereksiz heyecanlanmasına bile neden olmuştu.
Jisung kalabalığın içinden arkadaşlarını gördüğünde kocaman sırıtıp onlara el sallamıştı.
Minho ise kalabalıkta göz gezdiriyor, gelen misafirlere bakıyordu.Jisung klasik müziğin çalmasıyla, kırmızı halıdan gelen annesine ve bay Lee'ye bakmıştı.
Annesi beyaz tül gelinliğin içinde melek gibi süzülürken yıllar sonra ilk defa bu kadar mutlu görünüyordu.
Bay Lee ise yüzündeki gülümseme ile karısına bakıyor, bu günün hiç bitmesini umuyordu.O sırada annesini böyle gören oğlan, gözünün dolmasını engelleyememiş, minho'ya bakmıştı.
Üvey abi ise bu evliliği onaylamasada, babasının neredeyse ilk defa gülümsediğini görünce sırıtmış, jisung'a doğru bakışlarını kaydırmıştı.
Jisung'un gözünün dolu olduğunu görünce, oğlanı kendine çekip sarılmış, bir eliyle de saçını okşamıştı.
En sonunda evlenecek olan kişiler kürsüye gelip nikah masasına oturduğunda, nikah memuru konuşmaya başlamıştı..
"Evet bu gün sizlerle hayatının uzun yılları boyunca kader ortağını bulamamış, ancak birbirine şimdiki zamanda kavuşmuş iki insanı birleştirmek için buradayız"
Etraftan alkışlar geldiğinde, bayan han hoş olan kıkırdamasını etrafa sunup oğluna kısa bir bakış atmıştı.
"Bayan han, bay Lee'yi eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
"Evet!"
"Peki, bay Lee, bayan han'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
"Ediyorum!"
"Peki siz çocuklar, bu evliliği onaylıyor musunuz?"
"Eve-"
"Hayır"
Minho Jisung'un lafını bölerek tüm bakışları üstüne topladığında, jisung oğlanı öldürecek gibi bakmayı ihmal etmemişti.
"Eğer şimdi bu dediğin şeyin şaka olduğunu söylemezsen beni unut"
Üvey abi, üvey kardeşin kulağına fısıldadığı şeyle oflayıp nikah memuruna bakmıştı.
"Şaka yapıyorum canım, sizde ne bakıyorsunuz kelleş gibi tıch tıch ayıp ya"
Nikah memuru minho'ya göz devirip evliliği onayladığında, konfetiler patlamış, havai fişekler havada uçuşmuştu.
"Bu yaptığının bir bedeli olacak Lee jisung"
"Lee soy adı çok garip geliyor.."
Minho oğlanı kolundan çekiştirerek kürsüden aşağı indirdiğinde, koşar adımlarla oğlanı arka tarafa götürmüştü.
Üvey abi tam konuşacakken, kenarda sigara içen bedeni gördüğü gibi gözlerinin dolmasını engelleyememiş, jisung'a bakmaya başlamıştı.
"J-jisung"
Oğlan üvey abisinin titreyip gözlerinin dolduğunu görünce endişelenmiş, hemen ellerini tutmuştu. Minho'yu ilk defa böyle görüyordu. Ve oğlanın bu şekilde olması hayra alamet değil gibi gözüküyordu.
"Ne oldu, sakin ol lütfen"
Minho onlara doğru gelen bedeni görünce ağlamaya başlamış, daha da fazla titremesine engel olamamıştı.
"Merhaba jisung"
...
Herkesin takipcileri tatlı tatlı olurken benimkilerjn (bir iki kişi hariç) neden bana sürekli yavsayip sapiklik yaptığını düşünüyorum..
Ama olsun valla hepinizi cok seviyorum🤭, ayrıca yorumlarınız beni gülmekten öldürüyor KWVSLWHSOWHOS
Sizce seme miyim? uke miyim? yoksa seke miyim? 💀
Bölüm biraz kisa oldu (559 kelime) bir sonraki bölümü uzun tutmaya calisicam
Yb için 60 vote😺
Ece kaçar<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stepbrother - minsung
Storie breviminho yıllardır -annesi ile babası boşandığı için- babasında kalan bir çocuktur. Jisung ise küçükken babasının annesi ve kendisini terk etmesiyle baba sevgisi görmemiş bir çocuktur. bir gün jisung'un annesi ile minho'nun babası tanışıp evlenmeye kar...