28

1K 139 246
                                    

Çift yavaşça uykuya dalmaya başladığında, bir hafta sonra dava günü yaşanacakları düşünmek istememişti..

Bir hafta sonra>>

🍓

"Ay o sürtüğün tipini gördünüz değil mi?"

"Evet jihyo anne evett, aşırı iyiydi"

"Sonunda kurtulduk şu adamdan, ayrıca bize dava açıp, kendisinin o birtanecik karısıyla hapise girmesi de aşırı komikti. Bayan han'ın işlediği cinayetin ses kaydı olmasaydı bir bok yiyemezdik, gerçekten saol sevgilim"

Oğlan, küçüğünün yanağından bir makas aldığında, küçüğü gülümsemiş, ardından daha yeni çıktıkları binadan hızla ona doğru koşan bay lee'yi görmüştü.

"Seni hastalıklı sürtük! Oğlumu ne hale getirdin böyle! Emin ol geri döneceğim! Nerde olursa olsun jisung! Cehennemin dibinde bile olsam seni bulacağım!"

Polisler hızla kapıdan çıktığında, sinirle her yere saldıran adama kelepçeleri geçirmiş, ardından jisung'a ve minho'ya baş selamı vererek oradan ayrılmışlardı.

"Daha öncesinde neden bu adamla evlendiğimi bile anlamıyorum."

Jihyo konuştuğunda, üvey oğlu derin bir iç çekmiş, sonrasında ise ona bakan minho'ya karşılık gülümsemişti.

Kadın ikilinin ruh halinin berbat olduğunu, ayrıca son olanlardan sonra oğullarının canının sıkkın olduğunu bildiği için boğazını temizleyip tüm dikkati kendine çekmişti.

"Şu son olan olaylar sizinde canınızı sıktı biliyorum, bu yüzden bir süreliğine burdan uzaklaşıp kafa dinlemek isterseniz diye size birşey aldım"

Jihyo elindeki tatil kartını karşısında duran ikiliye uzattığında, küçük olan gözlerini büyütmüş, büyük olana bakmıştı.

Büyük olan onun aksine bunu sanki çok normal birşeymiş gibi karşılamış, kolunu sevgilisinin omuzuna atarak yanağına küçük bir öpücük kondurmuştu.

"Çok teşekkür ederiz jihyo anne, buna gerçekten gerek yoktu, keşke zahmet etmeseydin"

"İtiraz istemiyorum jisung bey, ve bunun yanında, ikinizde tatile götürmek istediğiniz bir arkadaşınızı çağırabilirsiniz, hem kafa dinlemiş olursunuz, hemde uzun bir süre stresten arınmış olursunuz"

İkili hafifçe kafa salladığında, jihyo iki oğlunun da kafasına birer öpücük bırakmıştı.

Jisung hafiften gözlerinin dolmasına engel olamazken, minho jisung'un durumunu görüp, onu kollarıyla sarmalamış, çıkışa doğru yönlendirmişti.

"Neşelen sevgilim, bizi uzun bir süre güzel bir tatil bekliyor"

{...}

Seungmin arkadaşının onu aramasıyla, işi olmadığı için tatil evine erkenden gitmiş, dört kişilik olan, iki katlı otantik eve bakmıştı.

Oğlan en sonunda gayet büyük gözüken bu eve adımını atmış, içeriye girmişti.

İçeriye girdiğinde, kocaman bir salon ve salona bitişik olan kocaman bir Amerikan mutfağı onu karşılamıştı.

Çocuğun bu görüntüyle gözü parlarken, adımlarını yukarı kata çıkarmış, ardından kendini yorgun hissederek, banyolardan birine girmiş, üstünü çıkarıp küvete uzanmıştı..

{...}

Chan minho'nun tatil için onu aramasıyla sevinmiş, sonrasında ikilinin geç gideceğini öğrendiği için kendisi erkenden gitmeye karar vermişti.

Eve vardığında, kapıda iki tane köpek broşlu minik ayakkabılar görmüş, ilk başta şüphe etse de önceden gelen birinin unutabilmiş olabileceğini düşünüp umursamadan içeriye girmişti.

İçeriye girer girmez suratına çarpan o buz gibi ferahlatıcı hava, çocuğu rahatlamıştı. Oğlan yukarı kata gittiğinde, odalardan rastgele birini seçmiş, ardından odaya yerleşip altına diz kapaklarının hemen altında biten siyah bir şort, üstüne ise beyaz sıfır kollu bir t-shirt giymişti.

Chan bir süre yatağa uzanıp telefonuyla ilgilenmeye başlamış, sonrasında bunaldığını hissedip odadaki duşa girmişti.

Dumadan belli olmayan etrafı umursamadan üstünü tamamen çıkarmış, ardından küvetin içine girip oraya yerleşmişti.

Ama sanki bir sıkıntı vardı.
Oğlanın iki yanına ayırdığı bacaklarına, sanki küvet değilde başka bir şey değiyormuş gibi hissediyordu.

Seungmin ise birden neden sudan sesler geldiğini anlamamış, yan tarafında ona temas eden yumuşak şeyi umursamamaya çalışmıştı.

Büyük olan elini yavaşça suyun altında gezdirdiğinde, ikili hala etrafta olan kör edici buhar yüzünden birbirinin var olduğunu fark etmemiş, takılmaya devam etmişlerdi.

Seungmin olduğu köşede rahatsız hissettiği için doğrulmuş, küvetin bir diğer köşesine oturmak için hafifçe hareket etmişti.

Çocuk oturduğu yerin neden bu kadar yumuşak olduğunu sorgularken, Chan bacaklarının üstüne oturan bedenle kas katı kesilmiş, derin nefesler almaya başlamıştı.

Buhar yavaşça gittiğinde, seungmin alttan gözüken görüntüye bakmış, o an birinin üstüne oturduğunu fark edip kafasını yana çevirmişti.

Keşke çevirmeseydim diye düşünmüştü, çünkü yıllardır peşinden koştuğu 'yakışıklı prensim' diye gezdiği bedenin ona şokla baktığını görünce utançla ayağa kalkıp banyodan çıkmıştı..

Gün uzun olacakmış gibi gözüküyordu...

...

Evet bu fic'e bes gundur yb atmamisim, o yüzden yb perilerin geldi AJBZKABZKANAK

Bu arada kitaptaki üç ship birlikte oldu ama chanmin ikilisini daha birleştiremediğimi fark ettiğim için onlara ağırlık verdim bu bölüm.

Bir sonraki bölümde bu bölümden sonra ne bok yicekler vallahi bende bilmiyorum

Yb için 60 vote💗

Ece kaçar 😽

stepbrother - minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin