Tüm gece üvey kardeşinin suratını izlemiş, yanaklarına öpücükler kondurmuştu..
'Off'layarak çocuğun yüzüne baktığında ay yüzünün patlattığı suratının ne kadar güzel olduğunu düşünüp yavaşça gözlerini kapanmıştı.
Yarın karşısında ne göreceğini bilmeden..
🍓
Minho gözlerini hafifçe araladığında dün yanında olan bedenib sabah kalkmış olduğunu görmesiyle göz devirdi ve kendini yan tarafa -duvardan odanın içerisine doğru- döndürdü.
Tabi karşısında sadece boxer'la kendine kıyafet bakan yarı çıplak üvey kardeşini görmeyi beklemiyordu.
Hiçbirşey olmamış gibi izlemeye devam etti.
Minho'ya göre bu çocuk çok güzel bir çocuktu, buna dün gece yüzünü incelerken kendi kendine karar vermişti.
Kendisi gibi vücudunun da güzel olması minho'nun sınırlarını zorlamasına neden olmuştu.
Üvey abi içinde hissettiği kelebek hissini görmezden gelmeye oğlanı izlemeye devam etti.
En sonunda üvey kardeş giyinme işini bitirdiğinde, üvey abi uyuma numarası yapmaya başlamıştı.
Üvey kardeş abisinin olduğu yere eğildiğinde elini minho'nun yanağına koyup okşadığında sessizce mırıldandı;
"Keşke uyanıkken de bu kadar masum, ve tatlı olsan"
Minho duyduğu şeyle, ayrıca yanağını okşayan el ile yavaşça kafasını yan döndürüp burnunu küçük olan oğlanın eline sürtmüştü.
Küçük olan hala abisini uykuda sanarken kıkırdamış, bir diğer elini de abisinin saçlarına getirerek okşamaya başlamıştı.
Minho en sonunda rolden çıkmaya karar vererek gözlerini araladığında, jisung hızla ellerini olan yerlerden çekerek boğazını temizlemiş, ardından ayağa kalkarak konuşmuştu.
"Hyung üstünü hızla giyin, geç kalıcaz yoksa"
"Tamam güzelim, sen kapıda bekle beni ben giyinip geliyorum"
Jisung aldığı yumuşak tavıra ve duyduğu 'güzelim' kelimesine karşı şaşkın bir şekilde odadan çıkmış. 'herhalde sabah böyle oluyor' diye düşünerek kendini kandırmaya devam etmişti.
[...]
Ü
çlü öğle arası her zaman Felix ve seungmin'in oturduğu yere oturmuş havadan sudan konuşmaya başlamışlardı.
"Arkadaşlar, burda dövüş kursu falan veriliyor mu?"
Jisung'un sorduğu soruyla felix ona dönmüş, kafasını sallamıştı.
"Evet, buranın yakınındaki spor salonunda aynı zamanda dövüş teknikleri de öğretiyorlar"
Oğlan 'anladım' anlamında kafa sallayınca onlara doğru gelen kıza baktı.
"Şey, Felix hyung"
Felix kafasını kıza doğru çevirince kız dudaklarını ısırıp hafif flörtöz bir şekilde elindeki zarfı oğlana uzattığında jisung'la seungmin bir kıza, bir de felix'e bakıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stepbrother - minsung
Povídkyminho yıllardır -annesi ile babası boşandığı için- babasında kalan bir çocuktur. Jisung ise küçükken babasının annesi ve kendisini terk etmesiyle baba sevgisi görmemiş bir çocuktur. bir gün jisung'un annesi ile minho'nun babası tanışıp evlenmeye kar...