Minho tam oğlanın boynuna yönelirken gelen kapı zili sesiyle küfretmiş, üstüne t-shirtünü geri giyip kapıya yönelmişti.
Kapıyı açtığında ise hiç beklemediği iki kişiyi görmesiyle içinden koca bir 'siktir' çekmişti.
🍓
"Oğlum biz erken balayından gelmek zorunda kaldık, sizede haber veremedik. Annen jisung hasta diye çok merak etti. Bağışıklılığı düşükmüş galiba, ama hemen öyle de hasta olmazmış"
Oğlan babası konuştuğunda onu hızlıca onaylayıp kendi odasına, -jisungun olduğu oda- koşup hızla jisung'un yanına gitti.
"Jisung, babamlar gelmiş. Hemen yorganı üstüne çek bende hemen soğuk bir havlu getirip başına koyayım. Zaten şuan vuducun sıcaktır, malum"
Minho odadan havlu almak için çıktığında, odada utanmış ve yenilgi içinde duran bir jisung bırakmıştı.
Üvey abi odaya geri geldiğinde kardeşinin alnına soğuk havluyu koyup yatağının kenarına oturdu.
İçeri yaklaşık bir on dakika sonra anneleri girdiğinde, kadın endişeyle oğluna yaklaşmıştı.
"Jisung'um iyi misin?"
"İyiyim anne, hyung bana çok iyi baktı"
Kadın bunu duyunca gözünden parıltıılar çıkararak minho'ya dönmüştü.
"Vay canına, jisung'u sevdin herhalde?"
"Yani, yeni yeni ısınıyorum diyelim"
"Peki, eğer istediğiniz birşey yoksa ben çıkıyorum, bana seslenin"
"Aslında bayan han, bana jisung'un üzerinde tampon yapmayı öğretir misiniz? Bu konularda biraz beceriksizim de"
"Tabii minho, yeterki sen ise. O zaman ben birkaç tane tampon alıp geliyorum hemen"
Kadın odadan çıktığında minho zaferle sırıtmış, oğlana bakmıştı.
Üvey kardeş ise ona 'ne yapmayı planlıyorsun' bakışı atıyordu.
"Bu bizim için güzel bir bahane olabilir diye düşündüm"
"Ne saçmalıyorsun? Ben seni affettiğimi söylemedim"
"Affedip affetmediğini soran olma-"
"Çocuklar ben geldimmm, şimdi minhocuğum. Bu tamponların ısınınca suyunu yenilemek için bir kova su da getirdim. İlk olarak ben jisungie'nin üstünü çıkarayım"
"Gerek yok bayan han, ben memnuniyetle çıkarırım oğlunuzun üstünü"
Minho oğlanın üstünü pat diye açtığında, jisung çıplak olan üst vücuduna anı olarak gelen soğuk havadan sonra titremiş, dizlerini kendine çekmişti.
Minho ise oğlanın eşofmanını da çıkarıp sadece boxer'la kalmasını sağlamıştı.
"İlk olarak tamponu eline al, sonra suya batırıp jisung'un koltuk altına koy"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stepbrother - minsung
Cerita Pendekminho yıllardır -annesi ile babası boşandığı için- babasında kalan bir çocuktur. Jisung ise küçükken babasının annesi ve kendisini terk etmesiyle baba sevgisi görmemiş bir çocuktur. bir gün jisung'un annesi ile minho'nun babası tanışıp evlenmeye kar...