Sokaklar Anımsatıyor

50 21 11
                                    

Nefret neydi kıskançlık mıydı fesatlık mı?
"Nefret, duyguların tanrısıdır; derin kuyuların gizemli sularında yankılanan bir fısıltı, karanlık köşelerde yükselen bir kahkaha."-KYRA

Eğer gözün dışarıda olmasaydı başımıza bunların hiçbiri gelmeyecekti Hiç mi sevmedin beni? Gözlerine baktığımda hiç birşey hissetmedi mi? Ellerini tuttuğumda? Gözyaşlarını sildiğimde?

Kalbimde bu sorular dönüyordu. Sıra sende dedim ve tetiği bu sefer ona çektim. Polislerin dikkatini çekmemek için olay yerinde kalıntı bırakmamak adına kullandığım tabancayı çantama koydum ve yeni tabanca ile değiştirdim.
Sevgilimin ellerine tutuşturdum.Oradan hızlıca uzaklaştım.

Cinayet süsü vermiştim, ilk önce kız arkadaşını öldürmüş sonrada kendini öldürmüş gibi bir manzara yaratmıştım.

Gecenin bu saatinde usulca yürümeye başladım. Evsiz kimsesiz fakir insanlar yerlerde harap olmuş şekilde son parasını bir sigara yakmaya veya bir şişe viskiye veriyordu.

İçimdeki boşluk hissini, içtiğim cigara'nın mavi dumanı dolduruyordu. Ben aşık mıydım yoksa? İçtiğim afyonların etkisinde miydim... Hissetmek istiyordum lânet olsun... Onun kanı beni şokta bırakıyordu hatırladıkça kıs kıs gülmeye başlıyordum. Gözümden yaşlar seller gibi dökülüyordu. Sokaktaki birkaç köpek buna eşlik olarak inliyordu, sanki tüm dünya durmuştu, o an sadece tüm dünya benim vaveylâmı dinliyordu. Kalbimdeki sızı geriye pişmanlığı bıraktı. Bir anlık öfkeyle yaptıklarımın sonucunu hapların etkisinden sonra henüz anlayabilmiştim... Bugün bir şeyi daha öğrendim "yaptıklarıma sadık kalmayı".

KYRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin