two

216 19 2
                                    

Öğle tenefüsü olduğunda herkes kantine inmişti. Biz Nabi'yle önceki teneffüste tıkındığımız için sınıfta kalıp beraber sohbet etmeyi tercih etmiştik. Nabi'nin sohbetini seviyordum. Bu yüzden canım sıkılmıyordu.
Nabi bana bir şey anlatırken arkadakinlerin deli gibi gülmeye başlamasıyla oraya dönmüştük. Adının Niki olduğunu bildiğim çocuk öyle bir gülüyordu ki boğulduğunu sanmıştım. Tam önüme döneceğim sırada onunla göz göze gelmiştik. Lee Heeseung. Bana farklı bakıyordu, sanki gözlerimde bir şey arıyormuş gibiydi. Kaşlarımı çatmış ona bakarken Jake'in yanıma gelmesiyle bakışmayı kesmiştik.
Evet, bu durum biraz.. garipti.
"Kızlar, hadi gelin sizi bizimkilerle tanıştırayım"

Jake'in yanımıza gelip ikimize soru yöneltmesiyle Nabi'yle bir bakışmıştık.
"Benim için hava hoş, tanışmayı çok isterim." Nabi hevesle cevapladığında buna şaşırmamıştım. Nabi pozitif biriydi herkesle sohbet etmeyi ve bir şeyler yapmayı çok severdi. Bende asosyal sayılmazdım ama o grupla da tanışmayı pek istediğim söylenemezdi. Jake bize yetiyordu işte daha çok erkeğe ne gerek vardı. Kendi kendime düşünürken Nabi'nin beni dürtmesiyle ona bakmıştım. Bana kafasıyla 'hadisene' demeye çalışıyordu.
"Tanışalım madem" daha fazla ısrar etmeyip Jake'in önümüzden gitmesiyle onu takip edip grubun olduğu masaya oturmuştuk.
"Beyler bunlar Jiwoo ve Nabi, sizinle tanıştırmayı çok istiyordum ama Heeseung beyin basketbol maçları üst üste gelince fırsat olmadı"
Jake bizi tanıştırmak için giriştiğinde sadece ona bakıyordum.
O ise sadece Jake'in dediklerini dinliyordu.

"Memnun oldum kızlar, ben Sunoo. Senin adını duymuştum Jiwoo-shi. Geçen sene mezuniyette elektro gitar çalmıştın. Gerçekten havalıydın" aralarında en pozitif olduğunu düşündüğüm kişi bize gülümseyerek konuştuğunda bu pozitiflik karşısında bende gülümseyip, konuşma ihtiyacı duymuştum.
"Teşekkürler Sunoo-shi beğenmene sevindim" Sunoo elektro gitardan bahsedince bir çocuk hevesle bizi dinlemeye başlamış konuşmamız bitince de bana dönerek konuşmaya başlamıştı.
"Doğru ya sen o kızdın, senin o performansından sonra bende kendime elektro gitar aldım. Beni çok etkiledin"
Tam cevap verecekken çocuk gülümseyerek cümlesine bir şey daha eklemek istercesine tekrar konuşmuştu.

"Bu arada adım Jay"
Sınıfın kenarındaki gitar çantasını göstererek ona dönmüştüm.
"O zaman bu gitar senin mi?"
"Evet benim"
Evet benim demesiyle bir coşmuştum çünkü bir keresinde sınıfta kimse olmadığında çantayı açıp içine bakmıştım ve lanet olsun çocuk en iyi gitarı almış.
"Eğer çalabiliyorsan sende bize katılmalısın" herkesle tanıştıktan sonra aslında hepsinle ortak yönümüz olduğunu anlamıştım. Hepsi mi kafa dengi olurdu bu çocukların kızların bunlara neden deli olduğunu şimdi anlamıştım hepsi birbirinden havalıydı.
Nabi diğer çocuklarla konuşurken bende yeri inceliyordum. Deseni ne güzelmiş.
"Sen müzik klubünde miydin?" Bir anda bana soru yöneltmesiyle ona dönmüştüm. Heeseung.. bana.. soru.. mu.. sormuştu..

Evet buna şaşırmıştım çünkü başından beri tek kelime etmemişti.

"Evet ordayım, sende ordasın" ona döndüğümde bana bakıyordu.
"Evet ordayım, müziği seviyorum. Elektro gitarı da severim" Sırıtarak bana ithafen konuştuğunda ne demek istediğini anlamıştım. Bana mı sırnaşıyordu o?
"Ne güzel, en azından zevkin varmış" Bende ona sırıttığımda, sırıtışı gülmeye dönmüştü.

"Jungwon grup öyle kurulmuyor, yanlış yere basıyorsun" Jay'in sesini duyduğumda onlara dönüp, dinlemeye başlamıştım.
"Ya bekle halledicem ben" Gördüğüm kadarıyla Jungwon grup kurmaya çalışıyordu ama kuramıyordu.
"Jungwon gruba dayımı ekledin! Çıkar dayımı" Jay, Jungwon'a telaşla söylendiğinde onları gülerek izliyordum.
"Oha o senin dayın mıydı?"
"Jungwon ekle hadi"
"Tamamdır, kurdum grubu" Jungwon sonunda neşeyle söylendiğinde onlara bakıp konuşmaya başlamıştım.
"Ne grubu bu?" Jungwon bana dönüp cevap verdiğinde gülmeye başlamıştım.

"Konuşma grubu kurdum, hep beraber ordan yazışırız diye" Niki bunu duyunca o da gülmeye başlamıştı. Ah Tanrım bunlar kesinlikle kafadan çatlaktı..
~~~
buraya heeseung'un sacini koyuyorumm

oy verip yorum yaparsanız hikayemiz kesfedilebilir lutfwn desteginizi eksik etmeyinn :33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


oy verip yorum yaparsanız hikayemiz kesfedilebilir lutfwn desteginizi eksik etmeyinn :33

i don't wanna be ur friend- heeseungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin