Selamm
Nasılsınızzz?Bu bölüm ana karakter olan kızımızın geçmiş zamandaki bir anısını anlatmakta umarım beğenirsiniz.
Bu bölüm benim için biraz daha özel bir bölüm.Onun için buraya bölümle ilgili bir şarkı bırakmak istedim.
Buraya koyacağım şarkıyı belki bölüm için uygun olmadığını vs düşünebilirsiniz.
Belki ilerleyen bölümlerde gene geçmişten bir kesit yaparsam beni daha iyi anlayacağınızı düşünüyorum.
Bölüm değerli olduğu kadar bırakacağım şarkı da değerli.
Çok özeller benim için.
Özel olmalarının nedeni burdan en fazla üç kişi bilir.İkisi mantık yürüterek,diğeri zaten beni en iyi anladığını düşündüğüm insan.
Her neyse fazla uzattım.
Yaşlı amca=Ve ben
Keyifli okumalarrr
--------------------------
Geçmiş zaman(9.sınıfın ilk dönemi)
"Azra,Allah rızası için şu soruya bir daha bak"diyen Betüle ters bir bakış attım ve "Kızım anlamıyor musun çözemiyorum diyorum"dedim.
"Kanka ya bir kere daha bak lütfennn"
diyerek gözümün içine masum masum bakmaya başladı.Bizim klasik okul sabahı.
Betül ortaokuldan yakın arkadaşım.
Şans ya, liseyi de aynı yeri hatta aynı sınıfı kazandık.
Sanırım bu hayattaki en büyük şanslarımdan biri;
Ortaokuldaki en yakın arkadaşlarımdan biri ile liseyi de aynı okulda okumak.Daha liseye başlayalı iki üç ay oldu ama bence lise, ortaokul kadar sarmıyor.
Ortaokuldaki arkadaşlarım...
Ortaokulda beş kişilik bir grubumuz vardı.Yediğimiz,içtiğimiz ayrı gitmezdi.Belki bazen çok yara aldık ama her seferinde birbirimizin yarasını sarmayı başardık.
Evet yara aldık,acı çektik ama bunlar canımızı çok acıtmadı.Bizim canımızı en çok acıtan şey,yaşayamadığımız anlardı.
Bilmiyorum,bilir misiniz?
Wesley Sneijder'in bir sözü vardır.
"İnsana sadece yaşadıkları ağır gelmiyor, yaşayamadıkları da ağır geliyor bazen."Öyle işte.
Ama olsun.
Şuan fiziksel olarak birbirimizin yanında olamasakda,ruhen hep birbirmizin yanındayız.
"Azraaaaaaaaa,duymuyor musun kızım beni?"Karşıma geçmiş ellerini gözümün önüne tutup iki yana sallayan Betüle baktım."Dalmışım ya,duymadım."dedim.
Ben böyle dedikten sonra eliyle bana kalk işareti yaptı.Bende itiraz etmeden oturduğum sıradan kalktım ve karşısına geçtim.
Dikkatli dikkatli beni süzmeye başladı.Birşey arıyor gibiydi.
Birkaç dakka sonra"Lan noldu niye öyle bakıyorsun?"diye sordum.
İşaret parmağını kapalı olan dudaklarının üstüne koydu ve"Şştt,sesiz ol."dedi.Manyak bu kız.
Ama seviyorum.Dediğine birşey demeden olduğum yerde hareketlerini incelemeye başladım.Sağ elini kaldırıp alnıma koydu.Sanırım ateşim olup olmadığını anlamaya çalışıyordu.
Hareketlerine karşılık"Ateşim yok"dedim.Dediğimi dikkate almayarak"Bana bir baksana"dedi.
Ne olduğunu hemen öğrenmek istediğim için itiraz etmeden,tam gözlerinin içine baktım ve"Baktım."dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmesende Beni /Texting
ChickLitİnsanistecnm-Kandilin kutlu olsun kocacıııııımmmm Yusuufff-Seninde. ♡ "Neye gülüyorsun." İyiki gülüyorsun. Öyle güzel gülüyorsun ki; Ölünce mezarımın üstüne gülüşünden çiçekler yapıp koysunlar istiyorum. Ölünce mezarımı gülüşün yapsınlar istiyorum. ...