Herkese selam.
Nasılsınız?Bu bölüm biraz kısa oldu gibi ama uzatarak bölümün akışını bozmak istemedim.
Önceki bölümün başına alıntı yazmıştım. Buna da yazacağım.
Sizce yazmaya devam etmeli miyim?
Güzel oluyor mu?Bölüm şarkısı= Böyle Sever/Kahraman Deniz.
Ha birde;
Gün gittikçe büyüyoruz,hepinize teşekkür ederim,sizleri çok seviyorum. Öylesine değil sahiden.
❤️⭐Aşkın ve acının birbirine karıştığı bir bölüm oldu. Umarım beğenirsiniz.
Keyifli okumalar.
Güldüren tek sen ol, öleceğimi bilmeme rağmen gülmeye devam ederim.
--------------------------------
Gökyüzündeki yıldızlar kadar güzeldi gülüşü, acaba bundan haberi var mıydı?
Bir dakika, yıldız...
Aslan.
Onu unutmayacağıma söz vermiştim.
Unutmamıştım.
Acaba o beni unutmuş muydu?
Ya da hiç aklında kalmış mıydım ki?Telefondan gelen titreşim sesi ile irkildim. Yusuf'a mesajları attıktan sonra uyumaya çalışmıştım ama bir türlü uyuyamamıştım ve yattığım yerden cama bakarak yıldızları izliyordum. Saatin kaç olduğunu bilmiyordum ama geç olduğunu biliyordum.
Bana bu saate kim mesaj atmıştı?
Trendyol mu ?
Ya da Turkcell?
İçimdeki sorguyu son buldurmak için yan tarafımda bulunan telefonumu yavaşça elime aldım.Gördüğüm isimle kaşlarım çatılırken vakit kaybetmeden bildirime tıkladım.
Bildirim ne Trendyoldan ne de Turkcellden gelmişti.
Bildirim ondan gelmişti.
Kalbimin atış sebebinden.Yusuufff=Ah be anonim.
Yazıyor.
Onun başka birşey yazmasına izin vermeden parmaklarımı çabuk tutarak ondan önce davrandım.
İnsanistecnm=Sen niye uyumadın?
Konuyu değiştirmek istemiştim. Bunu yaparken de hakkım olmadığı bir soru sormuştum galiba?
Galiba değil evet evet.Ama aklıma başka birşey gelmemişti.
Onun yazmaya devam etmesine izin vermek istememiştim. Onu duymak istemiyordum. Hayır sesini duymak istiyordum, ölene dek de tek arzum bu olacaktı. Yazdıklarım saçmaydı. Yani bana göre mantıklı ama ona göre saçma gelebilirdi. Konuştukça batıyordum, her neyse.Yazıyor.
Çevrimiçi.
Yazıyor.
Çevrimdışı.
Çevrimiçi.
Yazıyor.
Yusuufff=Uyku tutmadı.
Gözlerim yavaşça köşedeki saate ilişti.
Saat gece 02.56'dı.İnsanistecnm=Hiç mi?
Yok Azra 0,25 derece tutmuş.
Tövbe estağfurullah.Yusuufff=Hiç.
Anlıyordum onu. Annesi kötüydü sonuçta, sahi annesinin neyi vardı? Hastaneye gitmişim fakat sadece yoğun bakımda olduğunu biliyordum.
Acaba neden dolayı yoğun bakıma alınmıştı? Keşke Erene sorsaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmesende Beni /Texting
ChickLitİnsanistecnm-Kandilin kutlu olsun kocacıııııımmmm Yusuufff-Seninde. ♡ "Neye gülüyorsun." İyiki gülüyorsun. Öyle güzel gülüyorsun ki; Ölünce mezarımın üstüne gülüşünden çiçekler yapıp koysunlar istiyorum. Ölünce mezarımı gülüşün yapsınlar istiyorum. ...