Selam.
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.Bu bölüme, Giray'ın anlatımı ile başlayacağız ve kısa bir yerden sonra Azra ile kaldığımız yerden devam edeceğiz.
Bölüm sonuna bir bomba bıraktım:)
Medya:")
Bölüm şarkısı;
Eylem Aktaş-Söyleyemedim.Keyifli okumalarr.
___________________________
Geçmişten kesit/Giray Ateş.
"Ay, çok korkunç."diyerek göğsüme gömdü kafasını.
Dediğine gülüp onu iyice göğsüme çektim ve sırtındaki ellerimi sıkılaştırdım.
"Meleğim, değiştirelim istersen?"
Kafasını göğüsümden kaldırıp çatılmış kaşları ile yüzüme baktı.
"Melek kim Giray?"
Kısık sesle gülerek kafamı iki yana salladım ve "Yıllar,aylar geçsede bu soruyu sana her melek diyişimde soracaksın değil mi?" dedim.
Durgunlaşmıştı sorduğum soruyla ve ellerinin birini kaldırıp yüzümü yavaş yavaş okşamaya başladı.
Yaptığı şey ile yüzümü ona daha çok yaklaştırdım ve gözlerimi kapatarak diyeceği şeyi bekledim.
Günlerden pazardı.
Sevgilim ile sinema günümüzdü.
Her hafta yaptığımız ve yapmaktan hiç sıkılmadığımız bir aktiviteydi.Aslında normalde sinema salonuna gidiyorduk ama bugün ailem il dışında olduğu için bize gelmiştik.
Televizyon'un karşısındaki koltuğa oturmuştum ve meleğimi de yanıma almıştım.
Ben oturuyordum o da bana sarılarak karşımızdaki korku filmini izliyordu.Çok korkardı bu tarz filmlerden.
Ama çok da severdi, korktuğu şeyleri yapmayı."Giray,"
Düşüncelerimden sıyrılıp gözlerimi açmadan hım diye mırıldandım.
"Yıllar,aylar geçsede hep benim yanımda olacak mısın?"
Öldükten sonra bile seninle olacağım,sevgilim.
"Bilmem ki."dedim onu sinir etmek için.
Sinirlenmesi çok hoşuma gidiyordu.
"Giray..."dedi titreyen sesi ile.
Sinirlenmemişti,aksine sesi titremişti.
Sesini duyunca gözlerimi açtım ve yüzüne baktım.
Kaşlarımı çatarak "Sesin mi titredi senin?" diye sordum.
Gözlerini kaçırıp "Bilmem ki." dedi.
Beni taklit ediyordu.
"Bana bakar mısın?"
Soruma karşılık gözlerini bana çevirdi.
Onun yaptığı gibi bende elimin birini yanağına koydum.
Yanağını okşayarak "Niye habire böyle sorular soruyorsun?" diye sordum.
Belki de inanmıyordu onu sevdiğime.
Ama bir yıl olmuştu.
Bir yıl üç ay beş gün 13 saat.
Nasıl hâlâ kuşku duyabilirdi ki?Çok korkuyordu bir gün çekip gitmemden.
Oysa ben, şimdi eve gitse,gittikten sonra ne yaparım diye düşünüyordum.Anlıyordum onu.
Ama bu gene de acıtıyordu.
Biraz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmesende Beni /Texting
ChickLitİnsanistecnm-Kandilin kutlu olsun kocacıııııımmmm Yusuufff-Seninde. ♡ "Neye gülüyorsun." İyiki gülüyorsun. Öyle güzel gülüyorsun ki; Ölünce mezarımın üstüne gülüşünden çiçekler yapıp koysunlar istiyorum. Ölünce mezarımı gülüşün yapsınlar istiyorum. ...