Herkese Selamm
Nasılsınız?
Umarım iyisinizdir.Bölüm ile ilgili bir açıklama yapmak istiyorum.
Lütfen bölümdeki bazı yerleri herhangi bir şeyi linçlemek amaçlı yazdığım sanılmasın.
Herkese ve tüm takımlara saygım sonsuz.
Bu da sadece bir kurgu.
Linçlenmemek amacı ile bunu söylemek istedim.
"Başka bir evrende,en güzel halinle"
Umarım bölümü beğenirsiniz.
Keyifli okumalar.
--------------------------------------
"Gel bir sarayım,aşkın olayım"
Elim kaçıncı kez çaldığını bilmediğim alarmıma gitti ve her zamanki yaptığım gibi gene kapatarak uykuma devam ettim.
Ben yeniden kendimi uykunun kollarına bırakacağım zaman odamın kapısı açıldı,büyük ihtimalle gelen babamdı.
"Ben çıkıyorum sende kalk artık okula geç kalacaksın."
Uykulu bir sesle çok uzatmadan"tamam"dedim.
Kendisi birkaç gün önce şehir dışından eve dönmüştü ve ilginç bir şekilde geldiğinde ilk nasıl olduğumu sormuştu.Bu soruyu soracağını düşünmediğim için şaşırıp olduğum yerde kalmıştım.Ama şaşıran bir ben değildim kendide sorduğu şeye şaşırmış ve afallamıştı.
Babam odamdan çıktıktan sonra bende yatağımdan doğrulup yan tarafımda olan sehpamın üzerindeki telefonumu elime alıp saate baktım.
"Siktir.Kahretsin ilk günden geç kaldım."
Bugün sömestr tatili bitmiş ve ikinci dönemin ilk günüydü.
Hızlı bir şekilde yatağımdan kalkıp odamdaki banyoya girdim.İşimi hallettikten sonra banyodan çıktım ve dün akşam ütülediğim okul kıyafetlerimi giydim.Ardından makyaj masama yönelerek kendime hafif bir makyaj yaptım.Daha sonra fön makinemi alıp saçıma güzelce fön çektim ve saçımı tam tepeden topladım.Son bir kez aynadan kendime baktım.
"Vay bee Azra Hanım,geç kalkmanıza rağmen hızlı hazırlanıp bu kadar güzel olmanızın sırrı nedir?"
Azra hanım güzelliğiniz Allah vergisi ama şuan bence bunu düşünmek yerine odanızdan çıkıp geç kaldığınız okulun yolunu tutabilirsiniz.
İç sesimin verdiği cevap ile aydınlanıp sandalyemde duran dün akşam hazırladığım çantamı aldıktan sonra odamdan çıktım.
Mutfağa girdim ve masadaki babamın benimde yemem için kaldırmadığı kahvaltı sofrasına baktım.Kahvaltı yapmayı ne kadar çok sevsemde şuan buna vaktim yoktu,gene okulun kuru tostlarına kalmıştım.
Miğdemi düşünmeyi bırakıp evin kapısına yöneldim.Ayakkabılarımı da giydikten sonra hazır olduğumu düşünerek evden çıktım.
Normalde merdivenlerden inmeyi tercih etsemde bu sefer geç kaldığım için asansöre binme kararı aldım.
Asansör durduktan sonra seri bir şekilde apartmandan ayrılıp otobüs durağına vardım.Durakta gördüğüm öğrenciler ile otobüsün daha gelmediğini anlayıp derin bir oh çektim.
Aslında okulum evimize çok uzak değildi ama şuan yürüyecek vaktim olmadığını biliyordum.
Durakta nefes nefese kalmış bir şekilde otobüsü beklerken bir el sırtıma dokundu.Bir an korksamda duyduğum ses ile rahatladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmesende Beni /Texting
ChickLitİnsanistecnm-Kandilin kutlu olsun kocacıııııımmmm Yusuufff-Seninde. ♡ "Neye gülüyorsun." İyiki gülüyorsun. Öyle güzel gülüyorsun ki; Ölünce mezarımın üstüne gülüşünden çiçekler yapıp koysunlar istiyorum. Ölünce mezarımı gülüşün yapsınlar istiyorum. ...