10

187 113 47
                                    


Selammm
Nasılsınızzz?
Umarım iyisinizdirrr🌸
Bu bölüm idare eder oldu pek içime sinmedi(Hangi bölüm içime siniyorsa ksksksks)
Umarım beğenirsinizzz

Bu bölümü(özellikle son kısmı)Berk Baysalın"Yaralarını ben sarayım"şarkısını dinleyebilirsiniz

Hadi bölümü okuyun o zamann
Keyifli okumalarrrr

---------------------------------

"Azra Hanım,uyanmayı ne zaman düşünürdünüz? Açlıktan bayılmak üzereyim de. Kalk çabuk,annem sen oturmadan kahvaltıya başlamamıza izin vermiyor!"

Duyduğum sesle tahmini daha 3-4 saat önce kapanmış gözlerimi açtım.

Melih başımda dikilmiş,bir elinde;bir bardak su.Diğer elinde,yengemin dün ona fırlattığı terliği tutuyordu.

Ne manzara ama(!)

"Vaayy altıncı hissin kuvvetliymişş.Nasıl hissettin,bir dahaki bağırışımada uyanmazsan yüzüne su ve terlik ikilisini sunacağımı"

O,az önce yüzüme su ve terlik ikilisini sunacağını mı söyledi?

Dediğine karşılık"Dua et,keyfim yerinde değil.Yoksa gösterirdim ben sana su ve terliği."dedim.

"Bu beni hiç alakadar etmez Memati.Beş dakka içinde masadan olmazsan kıyameti koparırım bilesiin."dedikten sonra Aden'in boş yatağının üstünden atlayıp bana cevap hakkı bile tanımadan odadan çıkıp gitmişti.

Anladığım kadarıyla herkes kalkmıştı.
Normalde bende çok geç kalkmazdım ama gece pek uyuyamamıştım.

Yattığım yerden kalkıp,yatağımı topladıktan sonra odanın içindeki banyoya girdim.

Elimi yüzümü yıkayıp aynadan şişmiş gözlerime baktım.

Hem ağlamaktan,hem de uykusuzluktan şişmişlerdi.

Dün Yusuf'un attığı mesaja cevap vermek yerine görüldü atmıştım.Çünkü ne yazacağım hakkında bir bilgim yoktu.
Tahmin ettiği kişinin ben olduğunu düşünmüyordum.Ama ondan önce dedikleri aklıma takılmıştı.
Gece boyu kendime düşünme hakkı tanımıştım.Ve ne yapacağıma karar vermiştim.Eve geçince bunu onla da paylaşacaktım.

Aklıma Melihin beş dakkan var uyarısı gelince direk banyodan çıkıp Aden'in dün uyurken giymem için verdiği kıyafetleri üstümden çıkardıktan sonra buraya gelirken giydiğim kıyafetleri geri giyip odadan çıktım.

Mutfağa vardığımda Amcam hariç herkes masadaydı.

Amcam sabahları işe erken gidiyordu.
Büyük ihtimalle bizim uyanmamızı beklemeden evden çıkmıştı.

Masaya otururken"Kusura bakmayın ya, dün gece pek uyuyamadım da o yüzden geç kalktım."dedim.

"Estağfurullah kızım ne kusuru,bizde uyanalı çok olmadı zaten.Hem sen dün niye uyuyamadın de bakayım"diye sordu yengem.

O sırada Aden ile gözlerimiz kesişti.Neden uyuyamadığımı o da bilmiyordu.Hatta uyuyamadığımı bile bilmiyordu.Rahatsız etmemek için gece onu uyandırmamıştım.Şimdi de bana neyin var der gibi bakıyordu.

Adenden gözlerimi alıp yengeme
"Bilmiyorum yenge,yer yabancı geldi heralde"dedim.

Yengem tam birşey diğecekken
"Allah rızası için sonra konuşun, kahvaltımı yapmak istiyorum artık."dedi Melih.

Melihin dediğine karşılık üçümüzde göz devirip birşey demeden kahvaltımızı yapmaya başladık.

🌙

Sevmesende Beni /Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin