Herkese selamlarrr
Nasılsınız?
Umarım iyisinizdirrArkadaşlar ben bu bölümde bir yere çok yükseldim.
AMA SAÇMA BİR YERDİ.
Neyse bakalım umarım siz beğenirsiniz.
Bölüm sonlarına doğru yani Azra ve Yusuf'un konuşmasının başladığı yerde Model-Mey şarkısını açmanızı tavsiye ederim:)
İyi, kötü tüm yorumlarınızı bekliyorum.
Düşünceleriniz benim için çok önemli.
Doğum tarihinizzz???
Neyse artık ben sizi fazla tutmayayım.
Keyifli okumalarrrr
------------------------------
"Azra,şu poşeti de sen alsana."
diyen Adene bakıp göz devirdim."Ya sen niye araba ile gelmedin?"
"Kızım araba tamirde ne demek?"
"Araba tamirde demek."dedim alaycı bir sesle.
Aden elindeki poşeti yere bırakıp soluklanırken bana ters ters bakmaya başladı ve"Bazen Melihle çok fazla iletişime geçip ona benzediğini düşünüyorum."dedi.
Dediği şey karşısında gülmeye başladım.
Babam gene her zamanki gibi çok sevgili işine gitmişti.Bugün de cumartesi olduğu için okul yoktu bende evde tek kalmak yerine Adengile gelmeye karar vermiştim.
Adeni arayıp evde olup olmadığını sormuştum.Şans ya o da evde tekmiş.
Ama birazdan market alışverişine çıkacağını eğer istersem markette buluşup evlerine geçebileceğimizi söylemişti.Bende hem sıkıldığım için,hem de biraz değişiklik olsun diye teklifini kabul etmiştim.
Markete gitmek...Ne büyük bir değişiklik...
Ama arabası saniyede olduğu için markete yürüyerek gelmek zorunda kalmıştı.
Şimdide ellerimizde poşetlerle siteye giriyorduk.
Yerdeki poşetleri elime alarak"Neyse hadi kalk, kapı orda çok az kaldı."dedim.
O da oflayarak yerdeki poşetleri eline aldı.
Birkaç dakika içinde apartmana varmış asansör beklemeye başlamıştık.
Asansör beklerken Aden bana bakıp"Acaba bu asansör gene nerde?"dedi.
Kaderdi galiba.
Asansör ile ilgi sorduğu soruya gene cevap benden gelmemişti.
Arkasındaki o çocuktan gelmişti."Bu sefer de komşuya çaya gitmiş olmalı"dedi kolunu merdivenlere yaslamış, yüzündeki sırıtışla arkamızda duran Adengilin karşı komşusu olan çocuk.
Aden sinirli bir şekilde arkasını dönerek"Ya yine mi sen?"dedi.
Çocuk,hazır ola geçip iki elini de başını hizasına getirdi ve"Tamam reis sakin ol teslim oldum."dedi.
Aden,iki kolunu göğsünde birleştirip çocuğu süzdükten sonra "Aferin."dedi.
Çocuk Aden'in kendisini süzdüğünü farketmiş olacak ki "Nikahına almayı düşünüyorsun galiba? "dedi.
Ben kendimi gülmemek için zor tutarken Aden tam tersi bir sinirle konuşmaya başladı.
"Bana bak çocuk,ikidir ima yapıp yapıp duruyorsun,benden sana bir uyarı;canına zarar gelmesini istemiyorsan yapma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmesende Beni /Texting
ChickLitİnsanistecnm-Kandilin kutlu olsun kocacıııııımmmm Yusuufff-Seninde. ♡ "Neye gülüyorsun." İyiki gülüyorsun. Öyle güzel gülüyorsun ki; Ölünce mezarımın üstüne gülüşünden çiçekler yapıp koysunlar istiyorum. Ölünce mezarımı gülüşün yapsınlar istiyorum. ...