Davut Yıldızı..

454 22 30
                                    

Bu bölüm Rengokununkarisi ve shipleyen tüm dostlarıma adanmıştır. Bu bölüm kendi AU'm ile yazılmıştır. Medya, Dağ Yahudileri Müzesi'dir.

Bölüm Shipi: Azerbaycan ve İsrail

Tarih:21/??/202*
Yer: Dağ Yahudileri Müzesi, Kuba, Azerbaycan Halk Cumhuriyeti
Azerbaycan Halk Cumhuriyeti: Erkek
İsrail Cumhuriyeti: Erkek
-------------------------------------------

Özel makam araçları ve onların korumaları sonunda durmuştu. Kısa konvoy şeklinde olucak siyah ve lüks olan araçların kapıları aralanmış ve özel takım kıyafetlerini giyinmiş cinsiyet fark etmez sizin herkes görev yerlerine gelmişti bile. Son model olan arabanın baş kısmına asılmış, protokol gereği sağ ve sola asılmış olan aracın, devlet malı olduğu çok belliydi.

Görevli, şöför ya da başka birisinin ne olup olmadığını anlanmamış bir şekilde aracın arka kapısını açarak, Bay İsrail'e yardımcı olmuştu. Siyah kumaş pantolonun altına giyilmiş geleneksel tarzda olan ayakkabıları ile gayet iyi bir uyum sağlamıştı. Siyah güneş gözlüğü, takım elbisesi, yapılı vücudu ve at kuyruğu şeklinde bağlanmış beyaz ama aralarında lacivert tutam bulunan saçları ile ayrı bir havası vardı.

Patlatılan flaşlar, yerel haber kanalların da çalışan Azerbaycanlı, yabancı muhabirler, müze için çekilen fotoğraflar ve daha fazlası.. burası ilk açıldığı andan beri özel görülmüştü.

İsrail, güneş gözlüğünü indirmeden etrafına bakındı. Yahudilere özel bir müze hâ- sırıtmadan edemedi. Azerbaycan, kendisi her defa hayretler içinde bırakmaya devam ediyordu.

Diğer konvoy şeklinde gelen Azerbaycan'a baktı. Araçtan inmiş, çevresini saran mikrofonlara insanları tatmin edecek bir şekilde açıklama yapıyordu. En sonunda korumaların uzaklaştırması ve yolun açılması ile iki ülke insan karşı karşıya gelebilmişti. Baştan aşağı inceledi onu. Neredeyse kendisi ile aynı boylardaydı. 1.77-78. Yine kendisine doğru gelirken yakasına asılmış bir güneş gözlüğü ile kısılmış altın renkli gözleri ile bakıyordu. En son kısa gördüğü saçları ensesine kadar uzamıştı ancak bağlamamıştı. Ayağında ki siyah-beyaz renklerinde ki ayakkabı ile uyumu yakalamıştı.

"Bay İsrail, sizi tekrar burada ağırlamak büyük bir şeref. Özellikle bu şehirde." diyip bir yandan elini uzatıp konuşmuştu. Doğru, en son bu şehire geldiğinde buralar hiç de böyle değildi..

"En son geldiğim de babam da yanımdaydı Bay Azerbaycan." diyerek kendisine uzatılan eli memnuniyet içinde sıktı. Azerbaycan, sırıtmasını gülümseye dönüştürmüştü.

"Buraya geldiğiniz için gerçekten de teşekkürlerimi tekrar sunuyorum."

İsrail, güneş gözlüğünü çıkararak beyaz renkli gözleri ile ona baktı. "Asıl benim için buraya gelmek bir şeref, halkıma değer veren kişiler, benim için çok ayrılar."

"Bilirim bunun anlamını, herkes anlayamaz bu kısmını."

"Kafiyeli hâ- kaç nazım ölçü birimi?"

"Eh- orası da bende kalsın derim. O halde güneşin altında daha da kalmayarak içeriye geçelim derim."

"Siz nasıl isterseniz, şair."

****

"Açıkcası pekte zannetmiyorum." diyerek Azerbaycan bir yandan İsrail'e bir yandan da neredeyse gözüne sokacak bir şekilde gösterdiği kolye ucu olan davut yıldızına baktı.

𝐒𝐞𝐧 𝐕𝐞 𝐁𝐞𝐧, 𝐒𝐞𝐯𝐠𝐢𝐥𝐢𝐦 || 𝐂𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧𝐬-𝐒𝐡𝐢𝐩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin