İkinci bölümle merhaba! Umarım ilk bölümü sevmişsinizdir. Benim için tam bir kafa dağıtma kitabı, bu yüzden yazarken ekstra keyif alıyorum...İyi okumalar dilerim. Oy vermeyi, düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!
Bana ulaşmak için Instagram kullanıcı adım @/seariverithel
2. KALP USTASICalvin Harris & Rihanna, This Is What You Came For
Duyduğum ses kime aitti bilmiyordum ama arkamı dönmeden içimden söylediği sözü tekrarladığımda doğru olduğunu anlayabiliyordum.
Çünkü söylediği birkaç kelimelik bir cümlenin, beni bir kurşunun etkisinden daha beter bir hale getirdiğini söyleyebilirdim.
Yutkundum, bedenimi arkama doğru çevirdiğimde gördüğüm yüz ile duraksadım.
Bu O'ydu.
Hayatımın kayışı ellerimden kopmuştu bir kere, bunu geçen yaz anlamıştım ama şimdi hızlanan kalp atışlarım bir kez daha yanlış yolda yürüdüğümü gösteriyordu bana.
Kara gözlü esmer oğlanı bulduk galiba, ne dersin Sare?
Esmer bedeni tüm gün güneşin altında kalmış gibiydi, kızarmıştı. Aramızdaki bir kaç adıma rağmen bakışlarındaki anlam veremediğim derinliği fark edebiliyordum, kısık gözlerindeki ifade öyle tuhaftı ki ne yapacağımı şaşırmıştım. Beni hatırlıyor muydu? Halbuki o benim aklımdan hiç çıkmamıştı.
Boyu, benden çok daha uzundu bu yüzden aramızdaki mesafeden onu koca bir deve benzetmiştim. Hani şu keloğlandaki köyü basan devler olurdu ya... Bu çocuk onlardandı. Vücudu yapıldıydı, üzerindeki klasik beyaz atletle ve altına giydiği krem rengi şortuyla sporculara benziyordu. Ayağında beyaz terlikleri vardı ama yine uzun nike çorapları gözüküyordu.