6-PANİK

68 8 3
                                    

Seven çıktı ne düşünüyorsunuz? Türkçesini görene kadar melek gibi dinledim. Sonra instagram a bi girdim. Dedim ne diyo bunLAR Aaaaa! Jungkook yapma çocum zaten yakısıklılıgınla bizi krize soktun birde üstüne bu. Şaka midur?

∘₊✧──────✧₊∘

Efendim Kook? " telefonu hapörlere almamıştı ama yinede geliyordu ses. Hem bu kız seside kimdi? 'Kook' mu diyordu Jungkook'a? Sevgilisi mi var?

"Eğri oturup doğru konuşalım.. Ne boklar karıştırıyosun? "

Tamam.. Sevgilisi olmadığı kesin.

.........

Nesiydi ozaman? Düşmanı falan mı? Hah! Ne fantazi ama deyilmi? Aferin bana işimin ilk günü bile kafayı yemeyi başardım ya!

"Ha o konudan mı bahsediyoruz?" dedi telefondaki kız. Sanki sesi şey gibiydi.. Kışkırtır gibi.

"Lafı dolandırma Yeji. " dedi iç çekerek. Düşmanı olsa bukadar yumuşak olmazdı. En azından benim tanıdığım jungkook... Sanki çok tanıyosunda Taehyung!

"Peki sen nasıl istersen patron. " dedi ve ara verip iç çekti.

"Seni bu şirket başına koymak için neler çabaladık biliyorsun. Mükemmel olduğunu falan sanıyosun.. Ama yanılıyosun Kook. Geçen gün.. Şirkete geldiğinde kargaşayı gördün. Neden odana çıktın? Çok mu iyisin hm? Bir şirkete giriyorum aşağısı karışmış reklamcılar birbirine girmiş, yönetmen bağıtıyo ve ben soruyorum ki Bay Jeon nerede? Bana 5 dakika önce geldiğini ve olayla ilgilenmeyip odana çıktığını söylediler. Çok mu iyisin Jeon? Ha sen hala çocuk oyuncağı sanıyosun. Peki geçen gün çok önemli bir ajansın teklifini kaçırmışsın. Ön hazırlıklar onaylanmış ama bizim mükemmel patronumuz dosya incelemek için yemeğe çağrılmış ve sonra teklifi reddetmiş. Peki bunlar bir yana birikmiş dosyalar? İyiki babam beni yollamış buraya. Yoksa başı boş bir köpek gibi gezmeye devam edicek, bu şirketi batıracaktın. Şuan ayaktaysan, o çok değer verdiğin pislik yüzün sayesinde ayaktasın. Yakışıklısın diye herkes senle anlaşma yapıyo. Şirketteki mankenler yerine seni istiyolar-"

"Uzatma ve Jennie'nin ne alaka olduğunu söyle! "

"Ve bende dedimki. Bu köpeğin tasmasını, birinin tutmasının zamanı geldi. Bende bu görevi sevgili ikizin Jennie 'ye verdim. "

"Şirketin çoğu hissesi bende. Şuan senin patronunum ve sana diyorumki; Jennie'yi başka bir şirkete gönder. "

Jungkook'un lafı ardından Yeji denen kız kahkaha attı

"Ahh ne kadar komiksin Kook! Artık öyle birşey yok. 70 olan hissen artık 35 e düştü. Kardeş payı desem hah? " dedi ve tekrar yüksek sesli kahkahaları girdi araya. Manyak mıydı bu kız?

Jungkook daha dayanamayıp telefonu kapatıp sertçe masaya koydu.

"Ahh sikeyim! Sikeyim tamam mı böyle işi!... Sikeyim.. "

Onu ilk defa böyle görüyodum. Televizyonlarda her yerde güçlü biriydi. 2 gündür onu tanıyorum. Ama o kadar güçlü görünüyodu ki.. Şuan bu haline şaşırmıştım.

Son kelimeyi derken kafasını ellerinin arasına almıştı. Biraz daha konuşsa neredeyse ağlayacak durumdaydı. Tanrım ne yapacağım?

"B-bay Jeon.. İyimisiniz acaba? " cevap vermedi.

Ne yani ne bekliyorum ki? Ama gerçekten şuan o iyi deyil. Ayağa kalktım ve sandalyesinin yanına gittim. Kafamı eğip yüzüne baktığımda yanağından süzülen yaşı gördüm. O cidden.. Cidden bir bebekti.

Ne yaptığımı bilmiyodum. Bedenim yönlendiriyordu o an beni.

İki elimi yanaklarına koydum ve yüzünü bana çevirdim. Nefesi , yüzüme çarpıyodu. O kadar sıcaktıki nefesi..

KART OYUNU  |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin