9-YANIYORUM

57 6 1
                                    

Smut yazayım mı yazmayayımmı size bırakıyorumm? Yorumlara fikirlerinizi belirtirseniz ona göre yazacağım iyi okumalar🙇‍♀️

TAEHYUNG'DAN

Sabah,güzel ve hiç yatmadığım kadar rahat bir yerde açıldı bilincim. Bay Jeon'un salonundaki koltuk bu kadar rahatmıydıki? Ve onun haricinde burnuma gelen deniz kokusu. Dünden hatırladığım sadece 3. Bardağa kadar saydığımdı. Gerisi yoktu. Gözlerimi ovarak yavaşça açtım. Katşılaştığım görüntü ile koca bir çığlık atmıştım. Çığlığımla beraber karşımda güzelce uyuyan patronum korkuyla yerinden sıçrayarak uyandı.

Yatakta kocaman açtığım gözlerimle oturarak Bay Jeon'a bakıyordum. Oda aynı şekilde bana bakıyordu.

"Ne işin var burada Taehyung? " dedi çattığı kaşlarıyla. Yeni uyandın be adam ne bu sinir?

Acıyan dudağımı ellediğimde yara olduğunu anladım ve cevap verdim. "Asıl sen bana ne yaptın? " dedim gözümün ucuyla dudağımı işaret ederek.

Bir süre öylece birbirimize baktıktsn sonra aklıma dün gece ile ilgili sadece küçük bir yer geldi.

"Saçımı okşayarak " iyi geceler Kim" dedin bana. Sen dün gece beni içirip içirip kullandın mı hah? Dediğimde bu sefer kaşlarını çatan ben oldum.

"Hayır.. Hayır alakası yok. Dün gece sağlıklı düşünemiyordum. Ne olduğunu hatırladım ama bunu sana demeyeceğim Kim. Şuan ve dün olanları sende unut bende unutacağım. " dediğinde ona olan öfkem geçmemişti.

Yataktan hızlıca çıktığımda çıplak olan üstümü yeni fark etmiştim. Bunla utandığım için ve tek giysi bulabileceğim yer giyinme odasıydı. Bay Jeon'un yüzüne bakmadan giyinme odasına doğru gittim hızlıca. Kapıyı sertçe kapatınca içeriden Bay Jeon'a seslendim. "İstediğimi giyeceğim umrumda değilsiniz" dedim ama sesi bile çıkmadı. Saate baktığımda 1.30 olduğunu gördüm. Büyük ihtimalle evde kimse yoktu. Olsaydı çığlığıma gelirlerdi diye düşünüyordum çünkü.

Üstüme mavi bir köy ile beyaz tişört geçirdikten sonra üşümemek için üzerime deri bir ceket geçirdim

Üstüme mavi bir köy ile beyaz tişört geçirdikten sonra üşümemek için üzerime deri bir ceket geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Son kez aynaya bakıp kıyafetleri düzeltip odadan çıktım. Jungkook'un odasına girdiğimde yatağını toplamış banyo işlerini halletmiş ve giyinme odasına doğru ilerliyordu. Onu hala suçlu bulduğum için yüzüne bakmıyordum bile.

Odadan çıkıp mutfağa ilerledim. Dolabı açtığımda gördüğüm kakaolu süt ile otuz iki diş gülümsedim. Sütü alıp bardağa boşalttım. Ardından dolapta olan noodle ları çıkarıp pişirdim ve yemeye koyuldum.

Yerken Bay Jeon içeriye girdi ve karşıma oturdu. "Hani bana? " dedi benden yemek beklercesine. "Hamalın yok karşında senin" diyip yemeye devam ettim. Ben kaşlarımı çatmıştım ve oda çattı. Zaten burada anormal bir durum göremiyordum.

KART OYUNU  |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin