|~ 1. Bölüm ~ |

6.1K 151 27
                                    

Merhabalar efenim Nasılsınız iyi misiniz ?Kötüsünüzdür büyük ihtimal ama olsun sorayım adettendir. Gençlik nereye gidiyor gençlik. Çok boş yaptım ya. Bu müzik listeme göz attım üst üste beş şarkı Müslüm Baba ( Spoi vermiş olabilirim. ) Artık ellerin ne yazarsa. Rica etsem medyayı açar mısınız bölümün başını anlamanız için önemli. Bu arada tanıtım üç bölüm sonra falan gelir.

Hadi başlayalım.

-----------------------------------------

( Medyayı burada açarsanız iyi olur. )

Günden güne bu karanlıklar.

Benim karanlığım her gündü aydınlığa ulaşmaya çalıştığım her an karanlığıma daha da saplanıyordum.

En dibine kadar seni bağlamış.

Neye bağlanmıştılar ki de her şeyi gören anne babam beni görmemişti.

Hangi söz , hangi şiir ki bu ?

Hangi söz anlatıyordu ki acizliğimi hangi şiirde hangi kitapta yazıyordu sevgisizliğin sebebi.

Ne bir umut ne de güzel bir an kalmış.

Yaşama hevesimi arttıracak bir umudum yoktu.

Ruhum aciz benliğimi terk ederken hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçtiğinde beni hayata bağlayacak hiç bir anım olmayacaktı.

Hani sen beni severdin , ya.

Sevmemiştiler.

Hani sen beni sorardın , ya.

Sormamıştılar.

Sonunu bile bile ben seçmiştim.

Ben zıkkımlanmıştım o zıkkımı ben yazmıştım kendi sonumu.

Elimde değildi,  yenilmiştim.

Elimde değildi , yalnızlığıma yenilmiştim.

Bir gün vardın bir yoktun , değişmiştin.

Bir gün dövmek için vardın bir gün dokunmak için hiç yok olmadın hep vardın baba hiç değişmemiştin baba.

Mesela bu ya ben silinmiştim.

Yanlış yazılan bir kelimenin değersizliği kadar değersizdim insanların hayatından yavaş yavaş siliniyordum.

Hani sen beni severdin , ya.

Sevmemiştin anne.

Hani sen beni sorardın , ya.

Sormamıştın baba.

Elimdeki mikrofonu bırakıp mekandan çıktım yağmur seğiriyordu. Cebimden sigaramı çıkarıp bir tane yaktım. 

Arkamdan gelen ayak sesiyle döndüğümde bunun Emre olduğunu anladım.

-Neden peşimdesin yine ?

-Seninle konuşmamız gerek ?

-Hayatta yaşamakta gerek ama ben yaşamıyorum. Yani hiç bir şey gerek değil bu hayatta.

-Önemli.

Arkamı dönüp sinirimi kusmak istercesine bağırdım.

-Ne önemli Emre ne bende önemli olmalıyım ama değilim.

Minik Karışıklıklar ( Gerçek ailem erkek versiyon )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin