| ~ 13. Bölüm ~ |

1.2K 66 60
                                    

Hadi başlayalım.

02/08/2023

----------------------

Arabadaydık beybabanın kardeşine gidiyorduk.

Daha onlarla aramızda iyi kötü bir şey yokken amca , yenge ne alaka ?

Hoş iyi olmasını istemiyordum.

Az önce yemeğimi yemiş ilacımı içmiştim bu akşamki yaşadığım olay beni zorlamıştı.

En çokta anlamlandıramadığım bir his vardı.

Madde aldığımı düşünmüşlerdi ama sormamışlardı hala da sormuyorlardı.

Onlara mesafe koyduğumun farkındalardı.

Bugün aslında evde yalnız değilmişim ön bahçede oturuyorlarmış o sıra , sözde beni uyandırmaya çalışmışlardı ama uyanmamıştım.

Hiçte bir kere benim uykum hafifti.

O sırada yanında davul zurna çalınsa uyanmayacak olan Efkan.

Kes iç ses.

-Bugün madde almadım.

Konuşmamla Ağır abinin odağı oldum ikimiz bir arabada diğer üçlü bir arabada gidiyordu.

Hiç takmadı bile.

-Test yaparım eğer inanmıyorsan.

Yine cevap vermedi.

Nasıl olsa yarın bir yolunu bulup tüyerdim hastanede test yapar araya bir şeyler koyar hemen çıkmasını sağlardım.

Buna gerçekten ihtiyacım vardı o testin hemen elime geçmesi gerekiyordu.

Araba durunca beklemeden indim kapıdan girince bakışlar bana döndü.

Birkaç kişi '' hoş geldin '' dedi.

Tepki vermedim sabah dede beylerin elini öpmemiştim '' sabah fırsat olmadı '' diyerek ellerini öptüm.

Öpmeme engel olsalar da öptüm.

-El öpenlerin çok olsun oğlum.

Kafa salladım.

Amca bey olduğunu düşündüğüm adamla bakıştım.

Bir yerden tanıdıktı sanki , zorlasam hatırlayacaktım.

Ama zorlamadım nasıl olsa kafamda kuruyordum milyon insan arasından karşılaşmamız mümkün değildi.

Bahçedelerdi dede beyler , dede beylerin hanımları , beybaba , siyah kuğu , amca bey ve karısı vardı.

Bir kadın yanıma gelip durdu.

-Merhaba ben yengen oluyorum adım Nazlı bana istediğin gibi seslenebilirsin.

Elini uzatamamıştı gülümsüyordu ama , içten bir gülümsemeydi.

-Hangi ismimi söyleyeceğim konusunda kararsızım sizde istediğiniz gibi seslenebilirsiniz.

Söylediğimle arkadan kıkırtı sesleri gelmişti.

Ne ama yalan mı sanki isim kıtlığı varmış gibi değişik değişik isimler bulup koymuşlardı.

Anlamıyordum isim kıtlığı varsa bile neden üç isim koymuşlardı.

Minik Karışıklıklar ( Gerçek ailem erkek versiyon )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin