| ~ 14. Bölüm ~ |

1.2K 69 67
                                    

Hadi başlayalım canlar.

05/08/2023

~~~~~~~~~~~~

Yataktan kalktım daha doğrusu koltuktan kalktım.

Hava buz gibiydi.

Misafir odası gibi ama misafir odası olmayan bir yerde uyumuştum.

Dün arabada uyuya kalmıştım Ağır , arabadan beni uyuyacağım yere taşıyacakken engel olmuştum.

Temasa geçmek istemediğimi söylemiştim.

Artık ona içimden Ağır abi demek gelmiyordu hem uzun oluyordu Ağır yeterliydi.

Bahane bulamayınca ben daha doğrusu sen sence aynı zamanda bence sen mi ben mi ?

Kes iç ses.

Uyuyacağım zamanda beni misafir odasında uyutmak istemediklerini beni misafir gibi görmediklerini vesaire falan konuşmuşlardı.

Onun içinde misafirler için kullanılmayan bir odada Ağırla birlikte uymuştuk.

Uyumadan öncede uyuduğum koltuğun yerini değiştirmişti sözde oraya klima çok vuruyormuş çarparmış.

Ortak banyoda abdestimi aldım namazımı kıldım.

Üstümü değiştirip parfümümü sıkıp bileklerimi vesaire şeyleri taktım.

İlaçlarımı aldım.

Olmazsa olmazımız ilaçlarım !

Aşağı indim nasıl olsa beni merak ederlerse ki hiç sanmıyorum ararlardı.

Su içip kapının oraya geldim tam çıkıyordum ki kolumdan çekilmemle duraksadım.

Arkamı döndüm doktordu kolumu tutan.

-Ne var ?

Doktor : Nereye minik kaçak ?

Birde hiç bir şey olmamış gibi davranmaları yok mu ?

Beni çıldırtıyordu.

-Bir minik değilim iki kaçmıyorum üç nereye gittiğim seni ilgilendirmez.

Of yiğidime bak be.

Sırası değil iç ses.

-Bir bana göre minik zaten değilsin minikten daha miniksin iki kaçmıyor olabilirsin ama bu habersiz çıktığın gerçeğini değiştirmez üç ilgilendirir çünkü abinim.

Ne uzun konuştun be.

-Bana pembe dizi laflarıyla gelme madem abisin daha doğrusu abi olduğunu iddia ediyorsun git bir bakalım sorgula abiliğini abilik yargısız infaz yapıp sorup soruşturmadan suçlamak mı diye ?

Ben ondan daha da uzun konuştum ben uzun konuşmayı bırak konuşmazdım bile ayarlarımı bozmuşlardı.

Yüz ifadesi değişmedi hala mı inanmıyordu ?

-Peki , bende geleceğim.

Haspama bak hele.

-Pardon bugüne kadar siz mi vardınız ? ben bu yaşıma kadar tek başıma geldim asla arkamda kimse durmadı şimdi gelip saçma iç güdülerle hayatıma müdahale edemezsiniz.

-Allah Allah.

-Mal bu kardeşim işine geliyorsa ben şimdi çıkıp gidiyorum buradan ne arkamdan geliyorsun ne de peşime bekçi takıyorsun anladın mı beni ?

Keçi miydim ben ?

Başıma çoban koyuyorlardı.

Aslında bir bakımdan keçisin çünkü inatçısın.

Minik Karışıklıklar ( Gerçek ailem erkek versiyon )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin