Tanıtımla karşınızdayım
~~~~~~~~~~
Azad Rizgar ŞAHOĞLU : 30 Yaşında nişanlı mimar sinirli klasik büyük abi kara bibere alerjisi var. Yeşil gözlü kumral saçlı 1.90.
Afra ŞAHOĞLU : 28 yaşında yeni evlendi doktor sessiz sakin kahverengi gözlü kumral saçlı 1.70 üçüzleri var.
Emir Aral ŞAHOĞLU : 28 Yaşında evli değil doktor astım hastası ve kara bibere alerjisi var. Mavi gözlü siyah saçlı esmer tenli 1.90 üçüzleri var.
Ardil Adal ŞAHOĞLU : 28 yaşında pilot yeşil gözlü buğday tenli uzun boylu sinirli üçüzleri var.
Ömer Asaf ŞAHOĞLU : 26 Yaşında peyzaj mimarı aynı zamanda edebiyat öğretmeni yeşil gözlü siyah saçlı evliliğe karşı umursamaz bir karakter.
Pusat Agah ŞAHOĞLU : 24 Yaşında işletmecilik bitirdi. Mavi gözlü kahverengi saçlı.
Miraç ŞAHOĞLU : 21 Yaşında kumral yeşil gözlü mimar olacak.
Tümer Uras ŞAHOĞLU : 20 yaşında ela gözlü buğday tenli 1.86 evcil hayvan alerjisi var genetik mühendisi olacak.
Tuana Hilal ŞAHOĞLU : 19 Yaşında savcı olacak iyi tatlı kız evcil hayvan alerjisi var yeşil gözlü kumral saçlı 1.70
Argeş Rodin Zayn : 17 yaşına bir hafta sonra girecek okula gidiyor ama gitmiyor arada uğruyor. Sinir ve astım hastası şekerli şeylerden nefret eder ama sadece dondurma ve çikolataya bayılır.
Mavi ve yeşil karışımı gözleri var 1.77 gibi boyu var zayıf ama güçlü saç kökleri siyah gibi ama saçı azıcık sarı kahve tonlarına çalıyor.
Gitar ve bağlama çalabiliyor 4 dil biliyor. Yüzme ve okçulukta iyi ve futbol oynuyor sayısal olarak iyi ama sözel olarak berbat. Karabibere ve fındığa alerjisi var.
Aslan ŞAHOĞLU : 51 Yaşında mimar çocuklarını sever ser mizaçlı kara bibere alerjisi var.
Sema ŞAHOĞLU : 49 Yaşında çocuklarını sever tatlı şeker emekli Türkçe öğretmeni
Alya ELİT ŞAHOĞLU : Azad ile nişanlı Türkçe öğretmeni 29 yaşında.
Argeş ELİT : Afranın eşi futbol oynamayı sever sert mizaçlı siyah gözlü 1.91 klasik enişte Alya ile ikizler.
~~~~~~~~~~~~
Evvet
Tanıtım bölümünü bitirmiş bulunmaktayız.
Nasılsınız ?
İyi olun iyi
Şimdi diyeceksiniz ki bu kadar kardeşi neresine soksun haklısınız ama gaza geldim.
Bu arada tanıtımda bulunmayan aile kitaplarının olmazsa olmazı olan abi bir yerden hortlayacak haberiniz olsun.
Ama hortlamayadabilir kararsızım.
Bu arada oraya yazmışım hepsine 1.90 diye ama siz onu farklı anlayın mesela 1.91 1.88 gibi
Neysee
Gelecek bölüm yavaştan vereceğim mizahı hüzün okumaktan sıkılmış olabilirsiniz.
GÖRÜŞÜRÜZ
Bu arada kitabı okuyup oy vermeyip yorum atmayanlar benim için hiç önemli değil.
Ama bir soru soruyorsam cevap vermeniz hoşuma gider.
Tamam eğlencesine yazıyorum ama oy sayısı ya da yorum sayısının yazma hevesimi arttırdığı da bir gerçek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minik Karışıklıklar ( Gerçek ailem erkek versiyon )
ChickLitHayatı zaten onun için iyi gitmezken daha da sarpa sarmıştır ve o hiç bir şeyle uğraşmadan huzurla ölmek istiyordur. Erkek versiyon gerçek ailem hikayesidir. Bu arada gerçek ailem kitabı kıtlığındaysanız keyifli hüzünlü komik ama en çok kaoslu anlar...