| ~ 15. Bölüm ~ |

1.3K 74 50
                                    

Hadi başlayalım.

08/08/2023

~~~~~~~~~~~

YAZARDAN

Kendine hakim olamıyordu genç.

Sanki aklında bir şeytan varmışta zihnini ele geçirmiş gibi hissediyordu.

Ellerinden şelale misali kan akmasına rağmen o yanına kimseyi yaklaştırmıyordu.

Hızını alamamış olmalı ki atik bir hareketle sol elini kapakları cam olan dolaba geçirdi.

Afra : Tutsanıza çocuğu.

Sinir oluyordu kadın , üçüzleri ve abisi ikinci serisi çıkmayacak olan bir aksiyon filminin son sahnesini izler gibi izliyorlardı.

Kendisi de bir şey yapamıyordu eli ayağı birbirine dolanmıştı.

Genç çocuk kırdığı camların üzerine çöktü kaldıramıyordu artık yaşadıklarını ona ağır geliyordu.

Kafasını dizlerine gömdü , ellerini ve ayaklarını bir titreme esir almıştı engel olamıyordu.

Aciz bir durumda olduğunu düşününce daha çok sinirleniyordu.

Gözlerine kan oturmuştu esmer yüzü kırmızıya dönmüştü.

Kolunda el hissetmesiyle irkilmişti kendini arkaya itip bağırdı.

-Yaklaşma yaklaşma istemiyorum hayır hayır hayır !

Azad : Tamam tamam yaklaşmıyorum.

Kalbi sıkışıyordu , canı acıyordu ama söyleyemiyordu.

Boğazındaki kuruluğu fark edince öksürmeye başlamıştı.

Yarını göremeyecek gibi öksürünce öleceğini zannetmişti.

Ellerine uzatılan spreyi alıp ağzına üç kere sıktı halden düşen vücudunu yere serdi ve cenin pozisyonuna geldi.

Azad , gözleri kapalı bir bebek misali olan kardeşine yaklaştı ve sımsıkı tuttu.

Sımsıkı tutarak hareket etmesini engellemesine rağmen genç çocuk çırpınıyordu.

Genç çocuğun aklına eski kötü anıları nüfuz ediyordu çıkmak istiyordu bulunduğu yerden onu kimin tuttuğunu fark etmeden çırpınmaya devam ediyordu.

Emir , Ardil'in getirdiği sakinleştiriciyi kardeşine enjekte etti.

Afra , içinden sonunda akıl edebildiler diye geçiriyordu ama oysaki kendisi de yapabilirdi bunu.

Azad kucağında yarı baygın ve hareketsiz duran kardeşini yatağa uzandırdı.

Ardından kaslarının gevşemesi adına kardeşinin kollarına mesaj yapmaya başladı.

Ne kadar yararlı olur bilmiyordu ama , yardımcı olmak istiyordu.

Emir ve Afra ise o sırada ellerinin her yerine cam batan kardeşlerinin ellerini temizliyorlardı.

İşleri bitince ayaklarına da aynı işlemi uygulamışlardı.

En çok elleri zarar görmüştü ayaklarında abartılacak bir şey yoktu.

İşleri tamamen bitince önce yatağın çarşaflarını değiştirmişler ve banyoyu da düzenli hale getirmişler sonrada genç çocuğun rahat uyuması adına odadan çıkmışlardı.

Tabii çıkarken başına öpücük kondurmayı unutmamışlardı.

Afra hariç o uzun uzun bakmış ve odadan çıkmıştı hiç bir şey yapmamıştı ama anlamlandıramadığı bir pişmanlık vardı içinde bunun sebebini çözemiyordu.

Minik Karışıklıklar ( Gerçek ailem erkek versiyon )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin