Hadi başlayalım
19/07/2023
~~~~~~~~~~~~~~
RODİN'DEN
~~~~~~~~~~
Pusat : Aman güzel yavaş yürü.
Pusat : Şarkıya türküye lanet olsun anlayamadın ya.
Allah'ım ağlayacağım yeter artık en az bir buçuk saattir Pusatın gargamel sesinden şarkı nakaratlarını dinliyordum.
Uzun bir yolculuktan sonra bir eve gelmiştik dubleks yedi , sekiz odası olan bir evdi saat on bire geliyordu.
Pusat : Caddelerde rüzgar aklımda aşk var.
Aklını sikeyim Pusat.
Sabah zorla uyandırılmış ve zorlan küçük bir dağ misali olan kahvaltı tabağını yemek zorunda kalmıştım beybaba öyle pis bakmıştı ki kahvaltı boyunca üç kez yemek boğazımda kalmıştı.
Pusat : Son pişmanlık neye yarar.
En son doktor abi ise çocuklarına isyan eden anneler gibi kalk yemiyorsan yeme demiş ve kalkmıştım Allahtan Ömercim ve Pusat sürekli fark ettirmeden tabağımdan aşırmışlardı.
Şuan sıvışmam gerekiyordu ama ne yapmam gerektiğini bilmiyordum.
Pusat : Madem seni çok istiyorlardı öylece ortaya koymasalardı.
Ömer : Allah rızası için sus be adam.
Pusat : Kes kes kes.
Evden eşyalarımı alacağım bahanesini öne sürebilirdim ama bu çok klişe olurdu.
Sanki her gün birilerinin ailesi karışıyor haspama bak klişeymiş.
Haklısın iç ses.
Pusatın sonunda çenesini kapatıp kalkmasıyla şaşırdım.
Çok şükür Allah'ım.
Pusatın elinde bir kavanozla gelmesiyle kaşlarım çatıldı acı bal yiyip ne yapacaktı ki bu adam.
İçeriye beybaba ve doktor abi girince oturmama düzen verdim nefret ederdim insanların yanında bacağını boyluca açarak oturan insanlardan.
Pusat kaşığa biraz bal alıp Ömer'e uzattı.
Pusat : Al yavrum ye.
Ömer : Yemeyeceğim.
Pusat : Yersin yersin.
Ömercimde Pusat gibi bir insandan kaçışı olmayacağını bildiğinden herhalde saf saf ağzını açıp yemişti.
Beybaba ve doktor abi ise alışık oldukları bir durummuş gibi tepki vermiyorlardı bilmiyorlar mıydılar acaba acı balın yan etkilerini.
Pusat : Kardeşim az önce çok önemli ve kullanılan bir lafın altına imzanı attın biliyor musun ?
Ömer : Neymiş o kardeşim.
Süzme saftı bu Ömer.
Pusat : Az önce sana yedirdiğim şeyin adı acı baldı ve acı balın içinde bulunan grayanotoksin maddesi yüzünden etkileri şunlar : kalp ritmi bozukluğu , boğazda yanma , deride ve gözde kızarma , bulantı , kusma , ağız ve burunda kaşınma , tükürükte artış , bulanık görme veya geçici körlük , baş ağrısı veya dönmesi , bilinç kaybı vb. bir çok şey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minik Karışıklıklar ( Gerçek ailem erkek versiyon )
ChickLitHayatı zaten onun için iyi gitmezken daha da sarpa sarmıştır ve o hiç bir şeyle uğraşmadan huzurla ölmek istiyordur. Erkek versiyon gerçek ailem hikayesidir. Bu arada gerçek ailem kitabı kıtlığındaysanız keyifli hüzünlü komik ama en çok kaoslu anlar...