Kapıyı açmamla Yağmur boynuma atladı ve sarıldık.
Gerçekten çok özlemiştim. Kollarımı geriye çekince oda kollarını çekti ve bavulunu sürükleyerek içeriye doğru girdi.
"Aman tanrım bu evde temizlik kokusu var yoksa Deniz Hazer temizlik mi yapmış"
"Sanki çok imkansız birşeymiş gibi söylüyorsun. " diyip
gülümsedim."Hani benim odam?"
"Üst katta. Gel gösteriyim."dedim ve üst kata doğru çıkmaya başladık.
Odaya geldiğimizde bavulunu beraber dolaba yerleştirmeye başladık. Bir yandan da konuşuyorduk.
"Benim için hayatını bırakıp geldin"dedim
"Orada ki hiçbirşeyin önemi yok. Senin iyi olman herşeyden önemli. Anlat bakalım neler oldu?"
Başımdan geçen herşeyi hıçkırıklarımın arasında anlatırken Yağmur hem dinliyor hem de beni teselli etmeye çalışıyordu.
"Yaptıkların doğru olmayabilir fakat bu senin kötü bir insan olduğun anlamına gelmez. Şimdi kendini üzme. Herşeye yeniden başlamaya, renkli bir dünya yaratmaya çalış, çalışalım beraber.
Yağmurun sesi beni rahatlatıyordu. Kafamı onaylarcasına salladım.
Bu sırada bavulundaki eşyaları dolabına yerleştirmiştik."Yoldan geldim ben. Acıkdım. Yemek yaptın mı bana ?" diye sorarken gülümsedi.
"Bende sabahtan beri birşey eksik diyorum. Tamamen unutmuşum" dedim.
"Peki. İstanbulda bildiğim harika nir restorant var oraya gidelim mi?" diye sordu.
"Neden olmasın." dedim gülümseyerek.
"Yurtdışında tanıştığım bir arkadaşım da burada yaşıyor. Bu aralar moreli pek iyi değil. Babasının annesini aldattığını öğrenmiş. Geçen yaz tatilinde beraber İstanbul'da kalmıştık. Beni o restoranta götürmüştü çok harika bir yer."dedi.
"Arkadaşın hâlâ İstanbul'daysa onu da çağır istersen özlemişsinizdir birbirinizi."dedim ve göz kırptım.
"Yanlış anlama sakın. Sen nasıl benim kardeşimsen o da benim kardeşim ve fazlasıyla hata yapmış biri. Senin gibi." dedi.
Bunu başka biri söyleseydi alınırdım fakat Yağmur o anlamda demediği için umrumda olmadı.
Şortunun cebinden telefonunu çıkartırken"Ben arayım o zaman."dedi.
"Sen ara o zaman."
"Alo, Aras"
"Ben İstanbul'dayım."
"Evet evet yeni geldim"
"Kalacak yerim var. Arkadaşımda kalıyorum."
"Aras ne çok soru sordun dur da birşey soruyum."
"Yüksek müsadenizle Aras bey."
"Arkadaşım Deniz'le yemeğe gideceğiz sende gelde buluşalım özledim."
"Tamam saat 7 de hazır oluruz, bay bay."dedi ve telefonu kapattı.
"Saat 7 de gelip bizi alıcak" dedi gülümseyerek.
Yüzüne mal mal bakıp "İyide adresi vermedin nerden bulsun çocuk" dedim.
"Aaaa evet adresi vermedim" dedi.
"Aşk insanı aptallaştırırmış ne de olsa." dedim ve gülümsedim.
"Deniz, Arasla benim aramda birşey yok. Gerçekten, hem sevgilim yurtdışında kaldı. " dedi.
"Oha benim için sevgilini bırakıp mı geldin."dedim
"Hayır senin için değil. Zaten ben yurt dışında değildim. İzmir'deydim."dedi.
"Ee şimdi görüşmüyormusunuz? " dedim.
"Hayır" dedi
"Hadi hazırlanalım. Al telefonumu sende Aras' a adresi mesaj at" dedi.
Bu konuyu konuşmak istemiyor gibiydi bende üstüne gitmedim.
Telefonunu aldım ve son arananlar kısmına girdim. Aras 'Bro' diye kayıtlıydı.
Adresi yazıp mesaj attım. Daha sonra ise odaya çıkıp altıma bir kot pantolon ve üstüme de bir bluz geçirdim. Birden kapı açıldı ve Yağmur odaya girdi. Gözleri kapalıydı. "Giyindin mi? " diye sordu.
"Odaya gözlerin kapalı girmek yerine kapıyı tıklatmayı deneyebilirdin. Daha kolay olurdu" dedim gülerken.
"Açıyorum gözlerimi." dedi gözlerini açtığında kıyafetlerimi gördü ve beğenmediği yüzünden belliydi.
"Böyle geleceğim deme" dedi.
"İstemiyorsan demem."dedim ve Yağmur gözlerini devirip dolabıma doğru yürüdü.
"Hayır sakın açm-
Dememe kalmadan dolabı açtı ve bütün kıyafetler üstüne yıkıldı.
Kıyafetlerin arasından"Çok düzenli bir kızsın" diye bağırdı.
"Öyleyimdir."dedim sırıtırken.
Kıyafetlerin arasından çıktı ve kendi odasına doğru ilerledi.Birkaç dakika sonrasında elinde siyah deri kısa bir etek, üstüne su yeşili kısa bir tişört ve siyah platform topuklu ayakkabılarla geri döndü.
Kıyafetleri üstüme giydim ve gözüme siyah eyeliner, dudağıma da kırmızı bir ruj sürdüm.
Merdivenlerden aşağıya indim ve kendimi koltuğa fırlatıp yukarıda makyaj yapmakta olan Yağmur'u bekledim.
Multide Deniz ve Yağmur var ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ KATİL
Teen FictionKader önceden anlımıza yazılmış bir yazı mıdır yoksa insanlar kendi kaderlerini kendi mi belirler? Deniz simsiyah bir kız tek bir şeyi dışında gözleri o kadar mavi ki insanı büyülüyor, aynı zamanda o bir katil, o en yakın arkadaşının, babasının ve ç...