Açıkçası hangi liseye gidiceğimizi nasıl insanların olucağını merak ediyordum en çok da uyum sağlayabilecek birisi olup olamayacağımı merak ediyordum.
En önemlisi Aras malı neden liseden atılmıştı?
Tabiki bu soruyu ona sormadım.
Geç olmasına rağmen hiç uykum yoktu. Aras "Korku filmi izleyelim mi ne dersiniz?"diye öneride bulundu.
"Olur zaten hiç uykum yok."dedim.
"Tabi bugün bütün işleri bana yıktınız. Sabah kahvaltısını hazırla Yağmur, öğlen yemeğini hazırla Yağmur, akşam yemiğini hazırla Yağmur, ütülenecekler var ellerinden öper Yağmur, bu ev çok tozlandı toz al Yağmur. Hep Yağmur hep Yağmur. "dedi sitem edip.
Haklıydı biryerde, depresyondaya kendine gelsin diye temizlik yapsın dedik iyice psikomanyak oldu başımıza.
"Ee korkmazsın dimi."dedi Aras tek kaşını kaldırıp sırıtarak.
"Ya ben biton korkunç yabancı dizi izledim. Favori dizim supernatural, kocam Dean, eniştem Sam olduktan sonra vız gelir tırıs gider."dedim.
Bana inanmazcasına bir bakış attı.
"Ne var ne bakıyosun?"dedim.
"Ciddi olamazsın bebekmisin sen?"dedi.
"Çok mu garip yani. Hem bunun bebeklikle ne alakası var? Ben okuduğum kitapdaki, izlediğim dizideki karaktere aşık olan bir kızım ve bundan hiç utanmıyorum. O kahramanlar beni üzemiyor. Ben umursadığım sürece yanımda oluyor. Çünkü kitaptaki karakterler gerçek hayatta ki mahluklardan daha karakterli inan bana."dedim.
"Haklısın aslında."dedi.
Ben koltuğa otururken Aras da film seçmeye başladı. Filmi DVD'ye koydu.
Koltuk L şeklinde olduğu için ben direk ayaklarımı uzattım ve kafamı da koltuğun kenarına koydum.
Aras yanıma gelip koltuğa otururken kafamı ellerinin arasına aldı ve oturdukdan sonra kafamı omzuna koydu.
"Boynun tutulacak sonra iş yapmakdan kurtulacaksın değil mi ? Seni uyanık?"dedi. Sırıtarak.
Parfümü güzel kokuyordu. Aslında parfümü olup olmadığına emin değildim çünkü genellikle kız reyonundaki parfümlere bakmak yerine erkek reyonundaki parfümlere bakardım.
Neden mi? Çünkü erkek parfümleri kadın parfümlerinden trilyon kat daha güzel kokuyordu. Eğer bu bir parfümse böyle bir kokuyu almış olmam lazımdı.
Aras birden 'Böhh'diye bağırınca sıçradım. Elimle ensesine bir tane şaplak indirdim. Tamam çok korkmamıştım ama gene de ürkmüştüm.
"Köpek gibi iki saattir beni kokluyorsun."dedi. Göz kırparak.
"Kaç gündür banyo yapmıyosan artık kokmuşssun onu fark ettim gerçi fark edilemeyecek bir koku değil."dedim yalan söyleyerek.
Filmi izlemeye başladım. Gerçekten güzel bir filmdi.
Film bitince Aras' a iyi geceler dedim ve yukarı odama doğru merdivenlerden çıkmaya başlıyordum ki cama bir tane taş sesi geldi.
Aniden arkama döndüm ve Arasla göz göze geldik. Filmin etkisiydi herhalde dedim kendi kendime.
Yeniden tok bir sesle pencereye çarpıp asfalta geriye düşen bir parça taşın sesi geliyordu.
Perdeleri açtım ve camdan dışarı baktığımda bir aralar çıktığım çocuk Melih'i gördüm. Salak herif ödümü sıçırmıştı. Aras bana bakıp hayırdır işareti yaptıkdan sonra açıklama bekledi.
"Eski manyaklardan biri."dedim anlamazca yüzüme bakmaya devam etti.
"Eski sevgilin?"diye sordu. Kafamı evet anlamında aşağı yukarı salladım.
Dış kapıyı açtım ve dışarıya çıktım arkamdan Aras' ında geldiğini çıkarttığı ayak seslerinden anlamak zor olmadı.
Melih "Neden sevmedin!"dedi bağırarak sesi ağlamaklıydı.
"Güvendiğim kadar severim ben."dedim bu çok kırıcı olmuştu fakat kendimi durduramadım ve devam ettim "Keşke güvenebilseydim sana."dedim ona bakarak.
"Keşkelere yer yok benim hayatımda."dedi. Lafı fena koymuştu. Altta kalmayıp bende yapıştırdım cevabı.
"Benimde keşkelere yer yok hayatımda o yüzden sen de yoksun yanımda."dedim sanırım bu biraz ağır olmuştu. Melih gözlerimin içine baktı. Sanki saatlerce o kahverenginin en güzel tonundaki gözleriyle bana bakabilirmiş gibi.
Evet sevmiştim hemde fazlasıyla ama o yanımda olunca zarar görüyordu. Bana karşı kinleri olanlar beni sevmeyenler sürekli Melihe saldırıyorlardı. Değer verdiğim kişiye zarar verip bana acı çektirmek istiyorlardı.
Arkamı döndüm ve yürümeye başladım.
"İyimisin?"diye sordu Aras.
"Neden iyi olmayayım ki."dedim ona dönerek.
"Bilmem."dedi Aras hafifce gülümseyerek.
Eve girdik ve Aras'a iyi geceler dedikten sonra odama çıktım ve kendimi yatağa fırlattım.
Multide Melih. Evet biliyorum çok yakışıklı shduekd.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ KATİL
Teen FictionKader önceden anlımıza yazılmış bir yazı mıdır yoksa insanlar kendi kaderlerini kendi mi belirler? Deniz simsiyah bir kız tek bir şeyi dışında gözleri o kadar mavi ki insanı büyülüyor, aynı zamanda o bir katil, o en yakın arkadaşının, babasının ve ç...