10.Bölüm

194 11 2
                                    


Sabah uyuyordum. -Mükemmel yaptığım bir iştir.- Kapının açılmasıyla ne de olsa Yağmurdur diyip gözlerimi açmadım.

"Kalk kahvaltıyı hazırla kadın."diye bağırdı Yağmur. Güneşlikleri açarken.

"Ben sana demedim mi şu güneşlikleri açma biz vampiriz diye." dedim ve söylenmeye başladım.

Neler söylediğimi hatırlamıyordum. Uykumda söyleniyordum işte.

Yağmur üstüme atladı ve "Hadi ama Deniz hava gayet güzel kalkıp DENİZ'E girelim."diyip kıkırdadı.

Allahım sen akıl fikir ver.

"Yok gülüm sen yağıcaksın bugün."dedim uykulu uykulu.

"Hadi ama ben baktım hava durumuna YAĞMURLU değil."dedi.

Keyfinin yerine gelmesine sevinmiştim.

Yataktan kalktım ve doğru merdivenleri 5'er 5'er indim evet 5'er 5'er, küçüklükten beri koşar zıplardım.

Aras bir kanepeye yüzüstü uzanmış bir vaziyetteydi.

Yazık üstü açık uyumuş bizim paçalı donlu egolaman.

Mutafağa girdim ve bir sürahi buzlu suyu sırtında dolaştıra dolaştıra dökmeye başladım.

"Siktir."dedi yavaşca mırıldanarak.

"Hadi ama misafirsin sen bu saate kadar uyunulurmu ?"dediğimde.

"Çok güzel misafir ağırlıyosun gerçekten Deniz."dedi

"Bizim evde misafirler kahvaltı hazırlar."dedim.

"Öyle mi?"dedi

"Hâlâ burdamısın sen ? Nerede bizim kahvaltımız?"diye sordum.

Aras üstündeki ıslanmış tişörtü çıkarttı.

Ooo baklava dükkanı bizim eve ne kadar da yakınmış öyle.

"O zaman ben gideyim de size kahvaltı hazırlayayım. Yalnız Deniz sende beni gözlerinle taciz etmeyi bıraksanda gelip malzemelerin yerini göstersen."dedi göz kırparak.

Havalı pislik.

"Manzara güzeldi. Neyse ben gösteriyim o zaman. Ne lazım?"dedim sırıtarak.

O da sırıttı ve mutfağa doğru geçdik.

Lazım olan şeyleri söyledi ve bende üstüne oturduğum tezgahtan hepsinin bir bir yerlerini gösterdim.

Birkaç saat sonra Aras harika bir masa hazırlamıştı.

Kahvaltımızı bitirdikten sonra hazırlandık ve denize girmek için evden çıktık.

Plaja geldiğimizde çantamı bir tane şezlonga fırlattım ve denize doğru koşmaya başladım.

Çok güzeldi.

Deniz benim huzuru bulmamı sağlıyordu ve galiba bu yüzden ismimi seviyordum.

Uzunca bir süre yüzdükden sonra kumsala geldim ve kurulanıp şezlonga uzandım. Güneşi de seviyordum.

Güneşin tam önünde duran birisi vardı. Seslendim."Bakarmısınız." dedim ve duymadı ardından birdaha"Heyy"diye bağırdım.

Fakat duymuyordu. Aldırış etmeden şezlonga yeniden uzandım.

Ama rahatsız oluyordum.

Gözlerimi kapattım ve uyumaya başladım.

Çünkü bir Deniz Hazer heryerde uyuyabilir.

Tuvalette bile.

Aradan birkaç saat geçmiş olmasına rağmen bana sadece 5 dakikaymış gibi geliyordu.

Kafama gelen topla gözlerimi araladım

"Keserim topunuzu." diyerek bağırdım.

Yanımdan Aras' ın gülme sesi geliyordu.

"Hahaha çok komik."dedim Aras' a dönerek.

Ardından yeniden gözlerimi kapatıp uyudum.

Yağmur ve Aras sesiz sesiz konuşuyorlardı.

"Hayır Aras sakın yapma Deniz seni öldürür. "dedi Yağmur gülerek.

Neler oluyordu anlamamıştım ama birden havalandım.

Gözümü açtığımda Aras beni kucağına almış denize doğru koşuyordu.

"1, 2, 3"dediğinde beni denize fırlattı.

Hâlâ uyanamamıştım. Hadi ama lütfen yani siz beni neden kaldırıyosunuz?

Denizden çıkıp arkası dönük olan Arasın sırtına atladım.

Bir anda olduğu için ürpermişti.

Daha sonra ise koşmaya başladı. Evet bu eğlenceliydi fakat midemin bulunmasına neden olmuştu.

Aras' a durmasını söyledim fakat durmadı.

İyice midem alt üst olurken içimde kusma isteği vardı. Bu isteği bastırıp Arasın karın kaslarına bir tekme geçirdim.

Arasın boş bulunmasından yararlanıp sırtından indim.

Daha sonra ise toparlanıp gittik. Eve geldiğimizde odama çıkıp Arasa temiz nevresim takımı getirdim ve koltuğun üsne koydum. Yağmur çoktan duşunu alıp uyumuştu bile.

"Hadi gene kıyamadın bana."dedi sırıtıp göz kırparak.

"Sana kıyamadığımdan değil güzelim koltuk mahvoluyor o yüzddn yoksa BANANE"dedim bananeye baakı yaparak.

"Sen hâlâmı ordasın be." dedi. Sırıtışı yüzünden silinirken.

"Sanane."dedim şimdi de.

"Peki. İyi geceler."dedi yeniden gülümserken.

"Sanada."dedim ve merdivenleri çıkmaya başladım.

Uykum olmadığı için sabaha kadar supernatural izledim ve sabah olunca uyudum.

Kim bilir nasıl ve ne zaman uyanacaktım.

--------------------

Multide Aras, Deniz'i denize attıktan sonra ki Deniz'in görüntüsü var.

Ne çok denizli bir cümle oldu ^.^ ^×^

İKİ KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin