Mikor kiértem a teremből még hallottam ahogy Hanji Levit szidja.
- Takarodj kirándulást szervezni, mert én nem fogom ezt is megcsinálni hejetted! - hallatszott ki a teremből Hanji kissé ideges hangja.
Ekkor kivágódott a terem ajtaja és Levit pillantottam meg. Mikor észre vett szemforgatva megrázta a fejét és kezével hessegetve próbálta jelezni, hogy meneküljek mielőtt Hanji engem is lecsesz. Nevetve fordultam meg és futottam a következő órámra. Akkor még nem tudtam, hogy ez volt az utolsó alkalom a héten, amikor kedves volt velem.
Az órák gyorsan elteltek. Töri volt az utolsó óránk és mi látványosan szenvedtünk a padokon fekve. Már mindenki ment volna haza vagy valahová szórakozni. Tavasz révén már kezdett jó idő lenni. Érezni lehetett, hogy közeledik a nyár. Igaz ez nagyrészt az időjárás miatt volt, de leglátványosabban abban nyilvánult meg hogy Jean és Eren nem bírt magával. Mindent megtettek, hogy szét csesszék a tanórákat. Ez ránk pozitív a tanárokra viszont inkább negatív hatással volt. De a szünetekben sem tudtak a seggükön maradni. Eren kidobott az ablakon egy széket amit eredetileg Jeannak akart vágni. Jean hálából rávágta Erent egy padra, ami ennek hatására eltört. Feldöntötték a szekrényt miközben egymást próbálták bele zárni. A lány öltöző ajtaja egyre többször került le a helyéről. És ez még csak az elmúlt egy hónapban történt rongálások listája.
Most is ment a harc köztük, egyáltalán nem zavarta őket hogy órán vannak. Jean éppen a nagy mellű tizedikest próbálta befűzni már sokadjára, ugyanis azon is versenyeznek, hogy ki tudd több csajt felszedni.
- SIKERÜLT! - ordított fel diadal ittasan a mellettem ülő ló arcú barátunk.
Felpattant a helyéről és Eren orra alá nyomta a telefonját, amin nagy öröméből kiindulva annak az ékes bizonyítéka volt, hogy a nagy idomokkal rendelkező tizedikes csajt is sikerült befűznie.
Szemöldök bá már éppen küldte volna ki az óráról őket, mikor Levi toppant be a terembe. Hirtelen mindenki elkussolt és ártatlanul pislogott a tanárok felé.
- Mivel addig már nem lesz osztály főnöki óránk ezért most mondom el - kezdett bele Levi - Hétfőn 3 napos osztály kirándulásra megyünk, tó partra úgyhogy úgy pakoljatok.
Miután befejezte a mondandóját és kiment a teremből elszabadult a bolondok háza. Ezzel a töri órának lőttek, de valahogy senki sem sajnálta. Mindenki össze vissza ordibált, hogy ki kicsoda mellett üljön és ilyenek.
A kirándulás miatti izgalom még pénteken se csillapodott. Mindenki fürdő ruhát vásárolt, vagy éppen már csomagolt. Senkit sem érdekelt hogy erre még bőven ott van a hétvége ugyanis csak hétfőn indulunk. Ezt is valószínűleg csak én gondoltam így, engem jobban lefoglalt, hogy Levi nem foglalkozik velem. Igazából még ez is túlzás hisz még csak rám se néz. Ráadásul ma harmadik óra óta csak Petraval látom. Ha ezek most kibékülnek és megint össze jönnek úgy, hogy közben Levi végig velem szórakozott megnyúvasztom mind a kettőt.
Errennel és Mikasaval mentem haza mikor megláttam Levit és azt a nőt ahogy bemennek egy kávézóba. Mikasa azonnal megragadta a karom, nehogy bármiben is kárt tegyek. Eren már nyitotta a száját, hogy megnyugtatás képpen elhordja őket minden félének, de én csak fej csóválva belefolytottam a szót.
- Ma este hét körül buli nálam. -mosolyogtam rájuk - és ne késsetek! - tettem még hozzá, aztán rohantam is haza hogy szóljak a többieknek is.
Nem is értem mit gondoltam. Csak azért mondtam, hogy ne megint én és Levi legyek a téma. Átgondolhattam volna ezt azért jobban is... Na mindegy, mivel ma nincs itthon anyám, mert valahova elküldte a cég ahol dolgozik vagy mi, ezért ma és holnap azt csinálok amit akarok. Csak nyoma ne legyen...
Utólag amúgy nem is volt ez a buli olyan rossz ötlet. Gyorsan hazamentem, előkészítettem egy kis rágcsálni valót és üdítőt, közben pedig csináltam egy csoportot, amibe bevettem Erent, Mikasat, Armint, Jeant, Marcot, Anniet, Conniet, Sashat, Reinert, Bertholdtot, Christat és Ymirt. Szólval az egész osztályt, kivéve azt az idegesítő nyomorékot, Flochot. Beleírtam a csoportba, hogy ha tudnak akkor igazán hozhatnának egy üveg vagy doboz valamit ami alkoholt tartalmaz. Mivel nekem nincs itthon semmim, anyám nem iszik, nekem pedig nem adják ki, épp csak most töltöttem be a 15-öt. Szóval hamar előkészítettem mindent, elpakoltam egy biztonságos helyre a törékeny, es a fontosabb dolgokat, nehogy kárt tegyenek benne, Connieékból bármit kinézek. Épp hogy végeztem, megjelent az első pár emberke. Mikasa, Annie és Armin. Pontosan hét órakor.- Sziasztok - köszöntem mosolyogva - Eren hol van...?
- Kérdezd meg valamelyik csajától - mondta egyből Mikasa egy szemforgatás kíséretében
- Oké, bocsi...
Amit hoztak piát azt lerakták az asztal közepére. Wow, nem fogunk szomjan halni, gondoltam. Vagyis Armin egy üveg Fantát hozott csak, de ez jó, legalább lesz mivel inni a vodkát amit Annie hozott... Érdekes...Ez után szépen lassan meg is érkezett mindenki, már csak egy emberre vártunk. Nyilván Erenre. Tch, a késés az én dolgom, ő csak legyen pontos. Már éppen negyedszerre hívtam, hogy elküldjem az anyjába, mikor megérkezett.
- Hol a faszomba voltál?
- Bocsi
- Miért nem tudod felvenni legalább azt a kurva telefont, most is hívlak!
- Jól van, bocs anyu - Mondta nevetve mire megforgattam a szemem - Hogy kiengeszteljelek egyből két üveggel hoztam.
YOU ARE READING
Szabályok nélkül
FanfictionAkira egy elég szerencsétlen lány. Gyerekkori barátaival, Erennel, Mikasaval és Arminnal már sok megpróbáltatáson mentek keresztül. A következő nagy feladatuk valahogy túlélni a gimit. Egy teljesen új közegbe csöppentek bele tele ismeretlenekkel. Ak...