16.

60 6 1
                                    

Miután lerakta ő is az asztalra a szerzeményét, felbontottunk egyet, és mindenki töltött a poharába. Azzal koccintottunk, olyan "na akkor vaduljunk" címszóval. A fiúk kapcsoltak zenét, és mindenki egyre többet ivott. Ez alól én sem voltam kivétel, valahogy muszáj volt elfelejtem, ahogy Levi ignorál...

- Mindenki itt van? - Hallottam Reiner ordítását. Én nem voltam ott azt hiszem. Ezek valamire készültek...

- Akira - jött oda hozzám Jean

- Hm? - próbáltam értelmesen ránézni, de kissé szédültem.

- Gyere, játszani fogunk - mondta, mire nekem felcsillant a szemem. Végre valami amivel elfelejthetem azt a köcsögöt.

Szóval leültünk a nappaliba a földre egy körbe. Mindenkit végigmértem, majd kijelentettem, hogy Christaék nincsenek itt.

- A faszom. Megkeresem őket is... - mondta Jean. Nagyjából erre két percre megérkezett velük, és végre mindenki megjött, szóval elkezdtünk én még sohasemezni. Először csak pár ilyen bemelegítő kérdés volt, hogy én még sohasem aludtam el az iskolában, soha nem néztem felnőtt filmet, stb... Na mivel ezek ilyen buli indítók voltak, jó sokat ivott mindenki egyszerre. És persze később éreztük meg, de akkor egyszerre az összeset.

- Én még sohasem motoroztam az osztályfőnökömmel - tett utalást arra a kis év eleji történetre Eren. Azt hittem ott nyírom ki. Nyilván nem ivott senki, csak én. Ezen a többiek hatalmasat kacagtak, én pedig csak meg szerettem volna ütni Erent. Azért titokban megjegyeztem, hogy egy icipicit vicces volt, de azért na...

- Én még soha nem csókoltam meg a legjobb barátomat - mondta Bertholdt gyorsan, csak hogy ne ott nyúzzam meg Erent. Ez viszont meglepett... Jeannal egymásra néztünk mosolyogva, és én azt hittem csak mi fogunk inni. Rajtunk kívül ivott még Connie, Sasha, Mikasa és Annie.

- Na jó, sztorit

- Mi csak ki akartuk próbálni. De még régen volt. Mikor te épp Jeannal voltál - mondta Mikasa mosolyogva, én pedig csak szintén mosolyogva megforgattam a szemem. Aztán pedig ránéztem Sashaékra.

- Ez csak egy taktikai csók volt - mondta gyorsan Connie, Sasha pedig hevesen bólogatott.

- Az meg milyen? - néztem rájuk összevont szemöldökkel.

- Pontosan olyan taktikai, mint amikor te a lóval voltál - szívatott még Connie is ezzel, miközben Jean, Sasha és a többiek is elkezdtek kuncogni.

- Na jó... - kezdtem, mert akkor nem tudtam, hogy ki merjem-e ezt mondani, de azért csak megtettem. - Én még soha nem feküdtem le senkivel. Kiváncsi voltam, hány osztálytársam nem szűz már kilencedikben. Erre pedig vonakodva ivott egy felest Armin, Annie és Jean.

- MI?! - szólalt meg először Sasha. Az egész társaság le volt sokkolva. Eddig ők ketten tűntek a legártatlanabbaknak.

- Haha, a jó kisfiú - nevette el magát Ymir

- Én~ - kezdte Armin, de Mikasa belé fojtotta a szót

- Mikor?? - kérdezte hitetlenül a két legjobb barátjától.

- Hát... - kezdte Annie, de neki se hagyták, hogy végig mondja.

- Na jó, Jeanról mindenki tudja, hogy már negyedik osztályban megbaszott mindenkit, de ti??? - nevetett hangosan Reiner

- Na jó csend! - mondtam, majd ránéztem Arminékra - Erről is sztorit kérünk

- Ez nem tartozik rátok - mondta Annie morcosan. Tch, biztos azért nem mondott semmit, mert még józan volt. Azt gondoltam akkor, hogy majd úgy is leitatjuk őket, és akkor majd mesélnek... - Naa, akkor legalább csak azt, hogy mikor - kérleltem, miközben próbáltam elfojtani a mosolyomat.

Szabályok nélkülWhere stories live. Discover now