O gün öğlene kadar Valeria ve Violet beraber keyifli dakikalar geçirdiler. Günün geri kalanında ise birbirlerine sarılarak uyudular.
İlk uyanan Violet oldu. Afallamıştı ve çok utanıyordu. Gündüz olduğun için kendine gelmesi zor oldu.
Valeria ise yanındaki hareketlilik ile uyandı. Valeria üstünün açılmaması için yorganı göğsüne doğru çekti ve hafifçe doğruldu.
"Uyandın mı?"
Violet Valeria'yı fark etmemişti bu yüzden neredeyse korkudan yataktan düşüyordu."Ne? Ah? Uyandım mı? Evet uyanmışım!"
Violet ne diyeceğini şaşırmıştı. Valeria ise Violet'ın bu haline çaktırmadan sırıttı."Ben de uyandım. Ama hala yorgun gibiyim biraz daha uzanmak ister misin?"
Valeria Violet'a biraz daha yaklaştı. Valeria'nın göğsünü örten yorgan aşağı doğru kaydı.
Bilerek ve isteyerek çıplak göğsünü Violet'ın koluna bastırıp yaslandı."Biraz daha tembellik yapabiliriz hahaha."
Violet kıpkırmızı olmuştu, Valeria'ya bakamıyordu. Valeria bunu fark edince kaşlarını çattı. Ve eliyle Violet'ın çenesini tutup kendine çekti."Bana neden bakmıyorsun? Pişman mısın?"
Violet Valeria'yı üzgün görünce çok telaşlandı."NE? Asla! Çok mutluyum ama biraz gerildim."
Valeria hafifçe tebessüm etti, Violet'ı tekrar yatağa ittirdi ve Violet'ın üstüne çıktı. Violet'ın karnının üstünde oturuyordu.Ellerini önce hafifçe Violet'ın karnında gezdirdi. Sonra yavaşça parmakları yukarı doğru kaydı.
"Bütün gün böyle kalmak istediğimi söylemiştim. Daha akşam olmadı biraz daha... olur mu?"
Valeria'nın parmakları Violet'ın göğsüne ulaştı ve Violet hafifçe ürperdi."Yorgun hissettiğini söylemiştin dinlensek daha iyi olmaz mı?"
Valeria somurtarak ellerini Violet'ın üstünden çekti.
Violet çok yanlış bir cevap verdiğini anlamıştı."Peki ben gideyim o zaman..."
Violet tam Violet kalkacakken, Valeria'nın kolunu yakaladı."Gitme dokunman hoşuma gidiyor."
Valeria sinsice sırıttı, istediği şey olmuştu.Valeria, Violet'ın karnında otururken kalçalarını hafifçe hareket ettirdi.
"Sende bana dokunsan hoşuma giderdi."
Violet onayını almıştı ellerini Valeria'nın bacaklarından başlayarak yukarı doğru kaydırdı."Hoşuna gidiyor mu Valeria?"
Valeria sadece başını sallamakla yetindi. Violet'ın elleri yukarı kaydıkça Valeria derin derin nefes almaya başladı.Violet göğüslerine dokunmaya başlayınca Valeria sonunda eğildi ve dudakları Violet'ın dudaklarını bastırdı.
Violet öpüşürken boş durmak istemedi. Elini Valeria'nın alt tarafına götürüp hafifçe okşamaya başladı. Valeria kıvranıyordu ama öpüşmeye devam ettiler.
Dudakları ayrıldığında ikiside nefes nefese kalmıştı."Violet hah! D-dokunma oraya yeter!"
Violet sonunda üstünlüğünü kurabilmişti.
Valeria'nın belinden tutup yatağa yatırdı."Dokunmam hoşuna gidiyordu hm?"
Valeria köşeye sıkışmıştı."B-bugün çenen iyi çalışıyor Violet!"
Violet gülümsedi ve Valeria'nın alt tarafına biraz daha bastırdı. Valeria aniden titredi ardından hızlıca Violet'ı ittirdi.
Violet şaşkın şaşkın baktı. Böyle bir tepki beklemiyordu."Çok mu hoşuna gitti Valeria?"
Valeria elleri ile suratını kapattı. Konuşmak istemiyordu.Valeria hiçbir şey demeden yataktan kalktı.
"Bugünlük bu kadar yeter... yemek mi söylesek hm?"Violet daha bitirmek istemiyordu, hızlıca Valeria'yı belinden tutup kendine çekti.
"Sonra yeriz, hem nereye böyle?"
Valeria bir süre debelendi kaçamayacağını anladığındaysa kendini Violet'ın kucağına bıraktı."Bir daha öyle şeyler yapma çok utandırıcı."
"Tamam özür dilerim. Çok tatlıydın dayanamadım. Hem dokunmamı isteyen sensin."
Valeria ters ters baktı."Kendini böyle mi savunuyorsun? Her neyse hadi bir şeyler yiyelim sabahtan beri bir şey yemedik."
"Peki ne yemek istersin Valeria?"
Valeria bir süre düşündü ardından uzanıp yatağın köşesinde duran telefonunu aldı."Pizza ister misin Violet? Doğrusu ben çok istiyorum."
Violet, Valeria'nın omzuna küçük bir öpücük bıraktı."Benim için sorun değil, güzel olur."
"Peki sipariş ediyorum o zaman."
Valeria hızlıca siteden siparişini verdi."Pizza gelene kadar biraz daha burada kalalım... Lütfen..." Violet, Valeria'ya yalvarır gözlerle baktı.
Valeria iç çekerek hafifçe tebessüm etti.
İki kadın çıplak kollarını birbirlerine sardılar.20 dakika daha yatakta bu şekilde kaldılar,Alt kattan gelen kapı sesi herşeyi bölene kadar...
Valeria kapı sesiyle beraber hemen ayaklandı. Hızlıca dolaptan bir gömlek aldı ve üstüne geçirdi. Violet şaşkın şaşkın Valeria'ya baktı.
"Valeria?! Bu halde mi gideceksin?!" Violet hızlıca ayağa kalktı.
"Nasıl yani? Giyiniyorum işte."
"Sorun bu değil ki Valeria! Feramon kokun kokun çok fazla herkes anlayabilir!"
Valeria biraz sinirlenmişti."Sende aynı kokuyorsun. Buradaki tek sorun benim omega olmam değil mi? Kimse bana isteğim dışında bir şey yapamaz. Şimdi sen ve alfa hislerin paşa paşa köşeye otursun, ben pizzayı getiririm."
Violet bir cevap veremeden, Valeria hızlıca aşağı indi. O aşağıdayken Violet hızlıca giyindi. Valeria ise Birkaç dakika içinde elinde pizza ile geri geldi."Bak hala yaşıyorum."
Valeria pizzayı öfkeyle masaya koydu.
Violet Valeria'nın gönlünü almak için hemen harekete geçti.
Valeria'nın belinden tutup kendine doğru çekti.
Violet en masumane ve üzgün gözleriyle Valeria'ya baktı."Öyle demek istemedim ki tatlım... Kendi başına gayet iyi idare ettiğini iyi biliyorum. Bana böyle davranma olur mu?"
Valeria azda olsa yola gelmişti."Peki, hadi otur."
Violet bu cevabı yeterli bulmamıştı. Valeria'nın dediği gibi yerine oturdu."Seni kırdım mı?" Violet istediği cevabı alana kadar pes etmeye niyeti yoktu.
"Endişelenme Violet, sorun değil. Bir an sinirlendim. Hadi yiyelim."
Valeria sonunda yelkenleri suya indirmişti.
Valeria ve Violet beraber pizzayı yediler. Valeria arada bilerek Violet'ı utandırmak için imalı şeyler söylüyordu. Pizza yedikleri dakikalar çok keyifli geçmişti. Sürekli birbirlerine bakıp gülüyorlardı.Yemek bittiğinde duş almak için önce Valeria kalktı Valeria'dan sonra Violet duşa girdi.
İkiside duşalarını aldığında hava çoktan kararmıştı. Valeria ve Violet'ın üstüne bir ağırlık çökmüştü.
Uykuya önce Valeria dalmıştı, Violet uyumadan önce biraz düşündü, sanki Valeria 5 yıl içinde dahada olgunlaşmış gibiydi. Violet kendisindede aynı değişimi görüyordu ama konu Valeria olunca, Violet olgunluğunu bir kenara bırakıyordu.
İki kadın o gece kolkola derin bir uykuya daldılar... Güneş o sabah daha parlak doğmuştu sanki...
Merhabalar!!! Nasılsınız ben iyiyim.
Öncelikle üstü kapalı hafif bir smut yazim dedim aslında yazmazdım ama yazarsım geldi.Sonraki kitabımın tanıtımı yarın gelir. O kitap çok daha detaylı olucak baya elime kalem kağıt aldım 2 saat karakter haritası çıkarıdım
Umarım bu kitapta sizi memnun etmiştirBen gelecektede yazarlık konusunda ilerlemek istiyorum. Bu yüzden yorumlarınız benim için çok önemli. Tabii burası Wattpad burada bölümler çerez gibi.
Umarım smut güzel olmuştur
Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın🌸
Umuyorum ki medya ile okumuşsunuzdur
İyi akşamlar🦭💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet Lover (GxG)
RomanceGxG | Yuri | Omegaverse Bir spor salonu işleten Violet, işe yeni aldığı çalışanda bir gariplik olduğunu fark eder. İşe yeni aldığı bu kızın bir sırrı vardı. Onu hergün gözlemleyen Violet onun sırrını ve aslında kim olduğunu çözebilecek mi? "En çok...