Violet sabah işe gitmek için kalktı. Eğer daha fazla işe gitmezse kargaşa çıkabilirdi. Violet'in ortağı Danny bile şüphelenmeye başlamıştı. Sürekli Violet'i arıyor ve ağzından laf almaya uğraşıyordu. Spor salonunda Violet dışında kimse Valeria'nın hamile olduğunu bilmiyordu.
Artık bu gerçeği söylemeselerde olurdu.Violet duş aldı ve hızlıca giyindi. Gitmeden önce Valeria'nın odasına girdi. Valeria derin bir uykudaydı. Violet işe gittiğini Valeria'ya söylemeliydi. Valeria'nın yatağının yanına çöktü ve Valeria'nın omzuna hafifçe dokundu.
"Valeria... bir saniye kalkar mısın?" Valeria mırıldanarak doğruldu.
"Hm?" Uykulu gözlerini açamıyordu.
"Ben işe gitmeliyim. Yalnız bıraktığın için özür dilerim ama Danny ben olmadan idare edemiyor." Valeria tekrar başını yastığa koydu.
"Peki beni merak etme. Başımın çaresine bakarım. Görüşürüz." Valeria hafifçe gülümseyip el salladı.
"Tamamdır görüşürüz." Violet sırıtarak ayağa kalktı ve işe gitmek üzere evden çıktı.
İş yeri yakın olduğu için yürüyerek gidiyordu.
Spor salonuna girdiğinde onu Sekreter Kate karşıladı."Hoş geldiniz. Bayadır yoktunuz kötü bir şey yoktur umarım." Violet ne diyeceğini bilemedi.
"Kötü bir şey yok. Ailemi ziyaretteydim." Kate başıyla onayladı ve bir an bir şey düşünüyor gibi oldu.
"Peki Valeria? O da aylardır yok. İşi temelli mi bıraktı? Tanrım... Telefon numarasını vermemişti. Çok tatlı kızdı. Kuzenime fotoğrafını göstermiştim. Çok beğenmişti. Tanışsalar iyi olurdu." Kate kendini durduramadı ve kelimeler ağzından dökülüverdi.
"Bilmiyorum belki dönebilir. Herneyse ben odama gideyim." Violet aradan sıyrılmaya çalıştı ama Kate Violet'i durdurdu.
"Efendim bekleyin! Bay Danny odanızda sizi bekliyor." Violet başıyla onayladı ve odasına yöneldi.
Danny her zaman çok meraklıydı. Burada olmasına şaşmamalı.
Violet odasına girdiği an Danny ile göz göze geldi. Danny koltukta memnuniyetsiz bir şekilde duruyordu.
Violet Danny'nin karşısına yerleşti."Violet paşam sonunda spor salonunun yolunu bulabildi." Violet yokken Danny spor salonunu yönetmek zorunda kalmıştı. Ve bu iş Danny'e göre değildi. Danny sadece ortaktı. Arada uğrardı. Başla bir işlevi yoktu.
"Lütfen trip atma. Sadece 4-5 gün idare ettin." Danny somurtuyordu.
"Of neyse bana borçlusun unutma... Sen nerelerdeydin?" Violet Danny'i kandıramazdı.
Danny yalanın kokusunu alırdı."Sana bir sır söylesem. Saklar mısın?" Violet sesini biraz alçalttı.
"Violet... patavatsız olabilirim ama bu sır tutamayacağım anlamına gelmez." Danny son derece ciddiydi.
"Valeria ile beraberdim." Danny sinsice sırıttı.
"5 gün boyunca ne yaptınız? Fenasın cidden Violet."
Violet ciddi ifadesini bozmadı."Hayır. Hepsini dinlemeden hemen hayal kurma. Valeria ile beraber hastanedeydim." Violet nasıl anlatacağını kafasında toplayamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet Lover (GxG)
Roman d'amourGxG | Yuri | Omegaverse Bir spor salonu işleten Violet, işe yeni aldığı çalışanda bir gariplik olduğunu fark eder. İşe yeni aldığı bu kızın bir sırrı vardı. Onu hergün gözlemleyen Violet onun sırrını ve aslında kim olduğunu çözebilecek mi? "En çok...