5.

169 19 12
                                    

Minho:

Kardeşimi en yakın arkadaşımdan korumaya çalışırken başına dert açmıştım. Çok suçlu hissediyorum. Özellikle o kodumun Chan'ı gelip bana bağırınca... Abiliğine sıçıyım Minho. İğrençsin. Felix'in arkadaşları geldiğinde balkona geçip bir şeyler içmeye başladım. Çok geçmeden Chan denen o herif geldi. Oturabilir miyim diyen bakışlar attı ben de oturabilirsin dedim bakışlarımla.

"Özür dilerim."

"Ne?"

"Özür dilerim anlık sinir ve heyecanla sana bağırdığım için."

"Ben de özür dilerim."

"Neden? Sen bana karşılık vermedin ki?"

"İyi bir abi olamadığım için."

"Felix'e kim saldırdı Minho?"

"Para sıkıntıları çekiyorum ben de bi arkadaşımdan borç aldım. Felix'i bulup sıkıştırmışlar suratına bıçakla son uyarı yazmışlar yakın arkadaşım Jisung kurtarmış"

"Minho"

"Efendim"

"Bir sey lazımsa-"

"Hayır. Anamdan babamdan para istemiyorum senden mi istiyeceğim?"

"Peki iş ister misin?"

"Neden bana iyi davranıyorsun?"

"Çünkü başın beladan çıkarsa Felix'te kurtulur."

"Ondan hoşlanıyor musun?"

"Hayır onunla küçüklükten beri tanışıyoruz ve ailemizin bir parçası sayılır ama ne yalan söyleyeyim senden etkilendim"

"Ha?"

"Biz artık gidelim Jeongin'le annem evde yanlız."

"Bira içmez misin?"

"Sonra belki"

"Felix'e göz kulak olacağıma eminim. İyi geceler."

"Tanıştığıma memnun oldum Minho."

Jisung:

Neden Minho geldi diye Felix'in yanından gittim ki? Neden eglence icin yavşadığım çocuğu düşünüyorum ben amk? KENDİMİ SİKİCEEEEEM. Uyumaya çalışıyorum çünkü beynim susmuyor ve artık ağlamak istiyorum. O adam kim? Neden Felix'e saldırdı? Minho niye beni gönderdi? Ben Felix'i niye önemsiyorum? Acaba silahı görünce o da benden korktu mu? Niye hala aramadı? Sinirlenince çirkin gözüküyorum. Benden soğudu mu? Okulda onunla dalga geçerler mi? Minho artık benden nefret mi ediyor? Neden öyle söyledim ki? Utancımdan ağlayacağım. Neden onun öylece kaçmasına izin verdim? Kendimden nefret ediyorum. Neden ağlayamıyorum ki YA?

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA  YETEEEEERRR SUS KODUMUN OĞLU SUSSS"

"HAN-SHİ MİGRENİM TUTTARSA SEN SORUMLUSUN DÜŞÜNCESİZ ODA ARKADAŞI"

"Özür dilerim Hyunjin beynim patlayacak gibi hissediyorum."

"Neyin var?"

"Anlatsam anlamazsın ki?"

"Niyeymiş?"

"çünkü ben bana anlatsam ben de anlamam mal mısın? Bunu mu takıyorsun? Kodumun çocuğu git intihar et oksijen israfı derim."

"Jisung sen bu gün biriyle öpüştün mü? Ya da yavşadın mı?"

"Hayır"

"E bana da sırnaşmadın?"

"Ee? LAN BEN BU GÜN SANA SIRNAŞMADIM"

"İyi misin?"

"DEĞİLİM YAVŞAMAKTAN KEYİF ALMIYORUM BEDENİM BEYNİM ELE GEÇİRİLDİ 😭😭😭😭"

"Aklını kurcalayan kim Jisung?"

"Felix beni arayacaktı ama aramadı."

"Ara o zaman onu"

"Arıyım mı?"

"Hm hm"

"TEŞEKKÜR EDERİM ODA ARKADAŞI HYUNJİN"

"Senin için değil migrenim için yaptım gerizekalı!"

"Gıcıksın işte gıcık gıcık."

"Afrika'da çocuklar aç!"

"HEPSİ DEĞİL!"

"BİR KISMI AÇ AMA"

"SUS SEN"

Hyunjin'in gazıyla Felix'i aradım. Bi enayi benim çünkü.

"Alo Lix"

"Hyung! Özür dilerim seni arayamadım Minho hyung'la bir şeyler konuştukta"

"Sorun değil bebeğim nasıl oldun?"

"Sayende çok iyiyim teşekkür ederim"

"Sorun değil senin için hep burada olacağım"

"Hyung"

"Efendim"

"Yok bir şey boş ver"

"Felix dün gece de aynı şeyi yaptın. Neyin var?"

"Yarın"

"Hm?"

"Sahil sen okul ben çıkış kahve. YA HYUNG AĞLAYACAĞIM ŞİMDİ ANLADIM DE NOLUR"

"Yarın okul çıkışı seni alıp sahile kahve içmeye götürüyorum ama hava soğuk sıkı giyin"

"Kışı çok seviyorum"

"Ya? Ben de!"

"Eee iyi geceler hyung."

"İyi geceler Lixim"

"HYUNJİN"

"NE VAR AQ"

"BENİMLE KONUSURKEN UTANIYOR VE ÇOK TATLI"

"SİKİP ATMA DA"

"Hayır. Onu incitmem benim için çok değerli her bir zerresi. Dokunurken rabatsız olur diye korkuyorum."

"Geçmiş olsun"

"Niye?"

"Eglencesine sikeceğin çocuğa tutulmuşsun"

"Senin Jeongin'inden iyidir bana yüz veriyor en azından"

"BEBEK EKMEĞİME LAF ATMA SİKERİM BELANI. ZATEN ABİSİ BENİ ONDAN UZAK TUTMAYA CALIŞIYOR"

"AHAHAHAHAHAH AĞLA VELET"

Felix:

Jisung hyung kapattıktan sonra Bang Chan hyung geldi ve Jeongini alıp gitti. Ben de kalkıp Minho'nun yanına gittim.

"Hyung"

"Efendim?"

"Şey ben yatacağım da çarşafla yastık verir misin?"

"Hayır"

"...pekii"

"Birlikte uyuyalım bu gece"

"Gerçekten mi?"

"İster misin?"

"Çokkkk neden bir anda böyle düşündün?"

"İyi halimi fazla kurcalama Lix."

"Pekiii"

Ona sımsıkı sarıldım ve kolundan çekiştirip yatağa götürdüm. YAŞASIN MİNHO HYUNG!.

Gölgendeki Yıldızlar☆ [Jilix]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin