{|☆34☆|}

93 18 5
                                    

Younghee hazır olan kahvesinden bir yudum alıp devam etti.

"Kore'ye döndüğümüzde her şeyi bırakıp yeni temiz bir sayfa açmak istedi Seonghwa. Tabi ki seninle açmak istedi bu sayfayı. San'ın arkadaşlarından birisi olduğuna emin olunca kimliğini gizli tutarak sana yaklaşmaya çalıştı.

Yeni bir kimlikle sana gelmek yerine, halihazırda var olan, şarkıcı kimliğiyle yani Mars kimliğiyle geldi sana.

O gün saatlerce Mars'ı beklediğinde aslında o gün o bardaydı buluşmak istediğin kişi. Ama dili tutuldu gelemedi bir türlü yanına.

Yanına yaklaşıp sana sarkıntılık etmeye çalışan adamı görünce kan beynine sıçradı, bir hışımla yanımızdan ayrılıp yanına geldi. Adamı dövüp seni kurtardı.

Ve sen San'ın kuzeni ile Mars olarak değil Seonghwa olarak tanıştın."

Hongjoong şaşkınlıkla bakarken, Younghee tekrar konuşmaya başladı.

"Siz sosyal medyadan konuşurken sizinle en çok ilgilenen 3 kişi vardı, hatırlıyor musun? Onlar Yunho, Mingi ve Jongho idi.

Yunho ve Mingi birbirlerini çok seviyorlar. Siz otelde kaldığınızda aslında Yunho'yu yanına çağıran Mingi değildi.

Seonghwa, Mingi'nin tek kalmasını istemediği için Mingi'nin telefonundan Yunho'yu aradı. Çünkü o gece aslında Mingi de sarhoştu.

Ayık olsaydın eğer en yakın arkadaşının kuzeni olan kişiyi, yine başka bir en yakın arkadaşının arkasından iş çevirirken yakaladığında -ki bu Mingi ise ağzı asla durmaz- gidip herkese ispiyonlaman gerekirdi değil mi?

Seonghwa odaya girdiğinizde ne yapacağını bilemeyerek beni aradı. Biliyorsundur Seonghwa pek bir evhamlı. Ben ona bir şeyler anlatırken -ne kadarını duydu bilmiyorum ama- Mingi konuşmalarımıza şahit olmuş.

Otelde kaldığın gece Wooyoung ve San yanınıza gelip sizi kontrol etti. Wooyoung seni çok sevdiği için, Seonghwa'nında sana bir bebek gibi baktığını görünce bir iki damla yaş akıtıp Seonghwa'ya sarıldı.

Seonghwa bu hareketlerin bir nevi seninle evlenmelerine izin verdikleri anlamına geldiğine karar verdi. Ve aslında o gece verdiği kararlar onunla sınırlı kalmamıştı.

Sen Seonghwa'yı odada tek bırakıp Mingi'nin yanına gittiğinde, Hwa uyanıp yatakta seni göremeyince öyle bir korktu ki saatlerce seni sayıkladı. En sonunda San'dan telefon numaranı rica ettik ve seni aradı."

Younghee sözlerini bitirdiğinde ikili kahvelerini bitirip birbirlerine bakmışlardı. Hongjoong gülümseyerek ayağa kalktı ve karşısındaki kıza sarıldı.

"Seonghwa sana sahip olduğu için çok mutluyum. Teşekkür ederim onun yanında olduğun için"

"Rica ederim Hongjoong, o benim arkadaşım"

Hongjoong koşarak salona gidip konuşan ikiliye bir göz attı. Sonra Seonghwa'nın kolunu tutup ayağa kaldırdı

"Eve gidelim, sevgilim."

Hongjoong, Seonghwa'yı kapıya doğru çekiştirirken konuştuğunda Seonghwa arkadaşlarına dönüp gülerek el sallamıştı.

Hot Chocolate [SEONGJOONG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin