Hongjoong üzerine bir ceket alıp evden çıktı. Taa Gangnam'a otobüsle giderse sağ kalamayabilirdi, taksiyle giderse çok para harcardı.
Düşüncelerle yürürken, Mars için para harcamanın fena olmayacağını söyledi kendine. Taksiye binecekti.
Durağa yaklaştığı zaman boş olan taksilerden birine binip şöföre "Jangsaeng Bar" dedi ve yolu izlemeye başladı.
Araba, barın önünde durunca parayı uzatıp araçtan indi. Barın kapısına ilerleyince gördüğü kişiyle durup selam verdi.
"Merhaba Joshua hyung"
"Hoşgeldin Hongjoong. Sen buralara uğramazdın?"
"Birisiyle buluşacağım"
"Pekii... tekrar hoş geldin geç içeri"
Hongjoong içeri girdiğinde tezgahın arkasındaki bedeni aradı. Gördüğü zaman yanına gitti.
"Mingi! Selam"
"Sen buluşmaya gitmedin mi?"
"Burada buluşacakmışız"
"Desene yabancı yer değil. Neyse ne içersin"
"Hafif bir şeyler ver. Mars gelmeden sarhoş olmak istemiyorum"
"O gelince olacaksın yani?"
"Off Mingi. Çok konuşma da ver vereceksen"
"Tamam tamam"
Hongjoong, Mingi'den altıncı bardağı isterken biraz daha sert olmasını söylüyordu. Yavaş yavaş içkisini yudumlarken saate baktı "00.47" seslice mırıladandığında Mingi ona döndü "Gelemeyecek galiba"
"Biraz daha bekleyelim"
"Hong burası 4'e kadar açık ama beklemenin bir anlamı yok. Beş saattir bekliyorsun hem?"
"Ama söz verdi?"
"Ona mesaj at. Gelmezse seni eve götüreceğim"
Hongjoong peki deyip telefonunu çıkardı ve Mars'la olan mesajlaşma bölümüne girdi
HONGIPONGI:
Neredesin?Hala seni bekliyorum
(00.50)PSHOFFICIAL:
Özür dilerim HongjoongGelemeyeceğim
(01.03)HONGIPONGI:
Daha erken haber veremez miydin?Ne kadar zamandır seni bekliyorum haberin var mı?
PSHOFFICIAL:
Haklısın ne dersen haklısınÖzür dilerim
HONGIPONGI:
Off sana güvenen de kabahatHONGIPONGI çevrimdışı
H
ongjoong telefonu kapatıp cebine koyduktan sonra Mingi'ye döndü. "Gelemiyormuş. Özür diledi"
"Tamam o zaman eve gidiyoruz. Kalk hadi."
"Hazır gelmişken... bırakta biraz içeyim. Daha ağır bir şeyler verebilir misin?"
"Hyung-"
"Barmen! İçki istiyorum. Ağır olsun!"
Mingi başını sallayıp Hongjoong'un önüne bir bardak koydu. Genç olan içkisini içmeye devam ederken sağ tarafına birisinin oturduğunu farketti. Umursamadan bardağına bakmaya devam ederken sol omzuna gelen elle, birisinin kolunu, omzuna attığının da farkına vardı.
"Tek başına içme güzelim. Sana eşlik edeyim."
(
Eveeett sizce kim geldi?Ve birde
Siz arada çok mesafe varmış gibi düşünün kwhwmaksxh
)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hot Chocolate [SEONGJOONG]
Hayran KurguSırları olan Seonghwa ve sıradan birisi olan Hongjoong. Aşırı derecede klişelik içerir Texting , Düz yazı