{|☆35☆|} FİNAL

140 18 11
                                    

2 ay sonra-

PSHOFFICIAL bir yayın başlattı

Hesabın ilk defa yayın açmasına şaşıran hayranlar yorumda şoklarını belli ederken, izleyenlerden bir kısmı ekranda gördüğü yakışıklı yüze odaklanmış ve yorumları ona karşı söyledikleri iltifatlarla doldurmuşlardı.

Seonghwa derin bir nefes alıp üzerindeki ceketi düzeltti.

"Herkese merhabalar. Ben Park Seonghwa... yani sizin bildiğiniz kişi olarak Mars"

Seonghwa kısa açıklamasından sonra susup yorumları okumaya başlamıştı. Sevinenler olduğu kadar hayal kırıklığına uğramış kişilerde vardı.

Sevgilisini kenardan izleyip destek veren Hongjoong ise bir yandan, kendi telefonundan yayını izliyordu.

Yorumlarda sevgilisine hakaret edenleri gördüğünde hızla yerinden kalktı Hongjoong. Ama Seonghwa'nın 'dur' işareti olduğu yerde kaskatı kesilmesini sağlamıştı. Seonghwa boğazını temizleyip gülümseyerek konuştu.

"Biliyorum bunu kabullenmek zor... Bunca zaman sonra size ilk defa yüzümü gösterdim. Belki beni böyle beklemiyor olanilirdiniz, beklentilerinizi karşılayamamış olabilirim fakat ben hiç bir zaman size yakışıklı olduğumu söylemedim."

Seonghwa tekrar Hongjoong'a kısa bir bakış atıp tekrar önüne döndü.

"Asıl konumuza dönecek olursak... Ben bu hesabı arkadaşımın isteği üzerine, kafa dağıtmak için açmıştım. İnanın bu kadar tanınıp sevileceğimi bilmiyordum. Gerçi şuan pek sevildiğimi söyleyemem ama..."

Derin bir nefes aldı Seonghwa

"Ben hastaydım... belki bir çoğunuza önemsiz gelebilir ama psikolojik sorunlarım vardı. Ailemi kaybetmiştim ve zor durumdaydım. Onların ölümünde kendimi suçluyordum. Ve bunu o kadar iyi yapıyordum ki öz teyzem de anne ve babamın ölümünden beni sorumlu tutuyordu."

Hongjoong ilk defa Seonghwa'nın ağzından duyuyordu sorunlarını. Ve kimse teyzesinin de Seonghwa'yı suçladığını söylememişti.

"Teyzem beni Yurt dışına, tedavi olmam için gönderdi. Bu olayın tanıdıklarımıza yansıyan tarafıydı tabii. Fakat teyzemin asıl amacı beni evinden kovmak, özellikle de oğlundan, yani kuzenim Choi San'dan ayırmaktı."

Hongjoong duyduklarıyla gözlerinin dolduğunu hissederken tekrar ayaklanıp Seonghwa'nın yanına yaklaşmıştı.

Seonghwa sevgilisinin kendisine doğru geldiğini görünce burnunu çekip konuşmasına devam etti.

"Ama geri döndüm. Orada tanıştığım bi çift vardı. Kim Younghee ve Jung Sun... mürvüetinizi görmek dileğiyle gençler. Ama galiba onlardan önce ben evleneceğim... Size güzel bir haberim var... Beni tamamen iyileştirecek ilacı buldum."

Seonghwa sevgilisinin elinden tutup kendine çekti.

"Duymayan kalmasın Kim Hongjoong benim sevgilim. Birbirimizi çok seviyoruz"

Seonghwa sözlerini bitirdiğinde Hongjoong sevgilisinin yanaklarını tutup üzerine eğildi. Dudaklarını birleştirirken ikiside gülümsüyordu.

Ayrıldıklarında Hongjoong sevgilisinin kucağına oturup telefonundan yorumları okumaya başladı. Kötü yorumları görmezden gelip ilişkileri hakkında sorulan soruları cevaplıyorlardı.

Bir süre aynı pozisyonda kaldıklarında Seonghwa elinin kadraja girmediğini fark etmişti. -ki eli Hongjoong'un belinde sarılıydı- Seonghwa elini yavaşca, heycanla konuşan sevgilisinin bacağına indirip okşamaya başladı.

Hongjoong hafifçe Seonghwa'ya dönüp göz devirdiğinde sevgilisinden küçük bir kıkırtı kazanmıştı. Seonghwa elini biraz daha yukarı çıkarıp Hongjoong'un bacaklarının arasında parmaklarını hareket ettirmeye başladığında Hongjoong dudaklarını birbirine bastırdı.

Seonghwa'nın elini üzerinden itip hafifçe ayaklandı. Seonghwa, Hongjoong'un ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışırken Hongjoong kendini hızla sevgilisinin kucağına bastırdı.

Arada Hongjoong olduğu için yayını izleyenler Seonghwa'yı göremiyorlardı sadece Hongjoong'un -onlara göre- garip hareketler yaptığını söylüyorlardı yorumlarda.

Hongjoong ise bu arada kendisini sevgilisine bastırmaya devam ediyordu. Seonghwa ise inlememek için kendini tutmakla meşguldü.

Seonghwa dudaklarını birbirine bastırarak başını arkaya attığında Hongjoong sevgilisinin kucağından kalkıp kameranın kadrajından çıktı. Seonghwa dudaklarını büzerek Hongjoong'a baktı

"Neden kalktın?"

"Kaldıracağımı kaldırdım ben"

Hongjoong'un yüzündeki arsız sırıtış Seonghwa'nın içini garip hissettirmişti. Takipçilerine yarım yamalak veda edip yayını kapattı.

Hongjoong üzerini çıkarıp kendini yatağa bırakmıştı. Şimdi ise sevgilisinin aç bir kurt gibi üzerindekileri parçalarcasına çıkararak üzerine gelmesini izliyordu.

Seonghwa, Hongjoong'un üzerine çıktığında dudaklarını buluşturdu. İkiside ne zaman nerede öpüşürlerse öpüşsünler asla bitmesin istiyorlardı.

Seonghwa dudaklarını sevgilisinin boynuna yöneltirken bu gecenin de -yaklaşık iki aydır olduğu gibi- birbirlerini hissedecekleri, sonunun gelmesini istemedikleri bir gece olacağına karar vermişlerdi.

Ve öyle de oldu... Seonghwa Hongjoong'u, Hongjoong Seonghwa'yı sadece o gece değil ömrünün sonuna kadar, her şekilde mutlu etti.

-SON-

Hot Chocolate [SEONGJOONG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin