1.Bölüm.İlk görüş

34 12 10
                                    

Yukarıdaki müziği açmayı unutmayın;)

( Saat 8:00 )

Alarmım çaldı. Nefret ediyorum yaa.Bu gün 15 Eylül.Yatagimdan kalktım.Yatagimi topladıktan sonra valizimi kontrol ettim ve banyoya girdim.Soğuk suyla kendime geldim ve banyo yaptım.Saat 8;42 olmuştu. Nasıl ya...

Aşağıya indim kahvaltıya.Yengem amcam ve Buray oturmuştular sofraya ve beni bekliyorlardı.

"Günaydın"-dedim."Günaydın kızım nasılsın?Bu gün gidiyorsun ha?"- dedi amcam."Günaydın abliş""Günaydın bitanem" dedi yengem ve Buray.

"Evet amca gidiyorum"- üzülerek söylüyorum bunu çünkü onları görmemek benim için çok zor olacak.Yengemin yemeklerini,Burayın oyunlarını,amcamın beni sevmelerini çok özlüyo olucam.

"Her şeyin hazırmı birtanem?Bak sana yemekler yaptım hepsi mutfakta yersin acıktıkca,hem bolca yaptım arkadaşlarına da verirsin."

"Teşekkür ederim yenge " dedim. Yemek yedikten sonra sofrayı kaldırmaya yardım ettim.Odama geçip valizimi kontrol ettim ve banyoya girdim.Duş aldım,bakım malzemelerinide aldım valizime koydum.O sırada kapı çaldı ama hemende açıldı.Buray içeriye ellerinde kutularla girdi.

"Abliş gire bilirmiyim? Lütfen bunları al şimdi yere-aaaa"- Burayın elindeki kutular yere düştü."Bak gördün mü hepsi devrildi,ama bişey olmaz toplarız şimdi"dedi.

"Ablacım bunlar ne?Ama ben gidiyorum,söz dönünce oynarız."

"Biliyorum gideceğini.Bunlar senin.Haydi valizine koyalım.İzin veriyor musun?"

Gülerek başımı salladım. Şimdi fark ediyorum elindeki kutu oyunlar."Tamam,oldu.Sen orada arkadaşlarınla oynarsın.Bekle arabada vereyim." -deyip koşarak odadan çıktı.Elinde arabalar ve uzay mekiği ile geldi.

"Ama ablacım valizde yer kalmadı ki,bir tane araba koyalım küçüğünü bitsin tamam?"

"Ama uzay mekiği?"

"Tamam onu koyalım o zaman arabayı sen al"-dedim,aslında yer vardı ama o sonra ne oynardı?

"Teşekkür ederim abliş,seni çok özlüycem çabuk gel tamam mı?" Küçük kolları boynumu sardı bende ona 32 diş sırıtarak sarıldım.Geercekten onu çok özlüyo olucam. Asıl sorunda buradaydı ki ben onsuz o bensiz uyuyamıyordu.Nasıl olacaktı?Ama o bazen yengemle uyuyordu umarım sorun olmaz.Gözlerim dolmuştu.Yanağindan öpüp elini tuttum cüzdanı, telefonu çantamı ve valizimi aldım ve odadan çıktım. Saat 11:26 olmuştu.

Yengem ve amcam aşağıda bekliyordu.Gittim sarıldım. Kokularını içime çektim.Ellerinden öpüp Burayın boyuyla eşitlene bilmek için yere oturdum."Ablacım iyi,uslu bir çocuk ol.Anne ve babanın sözüne uy,dediklerini yap.Sana gelince çok güzel oyuncaklar alacağım.Tamam mı?Allah'a emanet ol ablacım" dedim ve sarılıo öptüm.

"Allah'a emanet olun, görüşürüz"deyib birdaha sarılıp çıktım.Yengen arkamca su döktü.Herseyimi almıştım.Taksiye binip konumu anlattım. Artık geri dönüşü yoktu.Saat 12:45 ti .Yani 1 saat 15 dakika vaktim vardı. Mağazada inip yiyecek içecek birşeyler aldım.Zaten yengem sağolsun yemek yapmıştı,onun için çok şey almadım.Pecete,bez falan aldım.Ama zaten orada olacaktı değil mi.Taksiye binip yola devam ettim

15 dakika sonra varmıştım.

Sadece bir kız vardı. Ama 4 kişi olmayacak mıydı? Benimle aynı zamanda iki erkek arabadan indi,qaliba onlardı.Ben kızın yanına gittim.

"Merhaba.Sizde mi oyun için gelmiştiniz?"-sordum

"Merhaba canım.Evet ayy sende mi?Ne kadar güzel bir kızsın.Ben Gizem.Memnun oldum."-elini uzatmıştı bende tuttum. Sıcak bir gülümsemesi vardı."Bende Alev.Çok memnun oldum.Sende çok güzel bir kızsın." Gülümsedim.

*KARAVAN*★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin